Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

automatisch verbinding maken

Ben Jonson
14 antwoorden
  • Telkens wanneer ik Outlook Express of Internet Explorer start moet ik opnieuw mijn paswoord ingeven en kiezen om een verbinding te maken.
    Zelfs als ik de vakjes "paswoord onthouden" en "automatisch verbinding maken" aanvink moet ik het toch steeds weer opnieuw doen.
    Weet iemand raad?
  • Heb je coockies toelaten ingeschakeld?
  • Ja.
  • In een grijs verleden, toen ik nog moest inbellen heb ik ooit ook eens zoiets gehad. Ik weet het niet meer precies, maar ik meen me te herinneren dat het toen lag aan de instelling in Netwerken. Als deze niet op Client voor Microsoft netwerken stond, had je dacht ik dit verschijnsel. Misschien herkent iemand anders dit, of zoek anders met deze sugestie iets gerichter.

    Jan de Boer
  • Beste wanhopige (?)

    Als men dit probleem heeft,lijkt mij voldoende,om het volgende te doen :

    Klik op de (probleem)inbelverbinding
    NIET dubbelklikken…maar EIGENSCHAPPEN nemen
    Hier staat (meestal) aangegeven >>>>Alle modems bellen hetzelfde nummer>>>> Nu klik je op de modem,welke je gebruikt en VINK je deze aan
    Eindigen met TOEPASSEN >>>>plus OK in te drukken
    Nu vink je aan, IEDEREEN die deze computer gebruikt ,
    Aanvinken WACHTWOORD onthouden.
    DRUK op KIEZEN en nú zou je van alle problemen af moeten zijn.

    Dit soort problemen treden vaak op,als er náást de MODEM,welke men wil gebruiken ,óók nog een Ethernetkaartje/faxmodem in de PC heeft zitten.
    Als dat zo is en je gaat deze in de toekomst NIET meer gebruiken
    Verwijder deze dan éérst in apparaatbeheer>>>Zet de Computer UIT
    Verwijder de hardware >>>>Start de computer weer op en WEG ZIJN ALLE VOORGAANDE (hierboven beschreven) PROBLEMEN !!!

    Succes ermee en surfze
  • Dial-Up Networking Password Is Not Saved.
  • [quote:7b08496f41="Brady S"]Beste wanhopige (?)…[/quote:7b08496f41]

    Inderdaad!

    Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik heb het nogal druk gehad, vandaar.

    [quote:7b08496f41="Brady S"] …Hier staat (meestal) aangegeven >>>>Alle modems bellen hetzelfde nummer>>>> Nu klik je op de modem,welke je gebruikt en VINK je deze aan
    Eindigen met TOEPASSEN >>>>plus OK in te drukken
    Nu vink je aan, IEDEREEN die deze computer gebruikt ,
    Aanvinken WACHTWOORD onthouden.
    DRUK op KIEZEN en nú zou je van alle problemen af moeten zijn.
    [/quote:7b08496f41]

    Dit vind ik dus niet (ik werk met Windows 2000).

    Wel "onderhandelen over meerdere lijnen voor verbindingen via één lijn", maar dat is het waarschijnlijk niet.

    [quote:7b08496f41="Ben Jonson"]Dial-Up Networking Password Is Not Saved.[/quote:7b08496f41]

    Dit heb ik ook eens gecontroleerd (enkel het gedeelte dat voor Windows 2000 van toepassing is).
    "Client voor Microsoft Netwerken" aanvinken of niet aanvinken brengt ook geen oplossing, zelfs niet "Client voor Microsoft Netwerken" opnieuw installeren.

    Inderdaad wanhopig…
  • OLEXP: Your Outlook Express Password Is Not Retained in Windows 2000 or XP
  • Als ik probeer wat er beschreven wordt in de link naar de Microsoft Knowledge Base krijg ik volgend foutbericht: "toegang geweigerd" - "geen bevoegdheid om de sleutel op te slaan".
    Ik ben nochtans administrator (er wordt niet gemeld "you do not have rights to…").
  • En bij welke stap krijg je die melding? Vanaf stap 4 (t/m stap 7) moet je jezelf wél permissie geven.
  • Dat heb ik ondertussen allemaal al gedaan (m.a.w. mezelf permissie geven, key verwijderen…), echter zonder resultaat.
  • Begrijp ik het goed dat je alle stappen nu wel hebt kunnen uitvoeren, maar dat het geen oplossing bood? Eerder sprak je namelijk van een foutmelding. Misschien is Spyware de schuldige. Download HijackThis. Uitleg en link vind je hier: http://www.tomcoyote.org/hjt/
    Unzip en run het. Klik op Scan > Save log en sla het log op als een .txt bestand. Kopieer en plak de inhoud in je volgende post.
  • Hier de resultaten:

    Logfile of HijackThis v1.96.0
    Scan saved at 20:01:37, on 3/08/2003
    Platform: Windows 2000 SP3 (WinNT 5.00.2195)
    MSIE: Internet Explorer v5.00 SP3 (5.00.2920.0000)

    Running processes:
    C:\WINNT\System32\smss.exe
    C:\WINNT\system32\winlogon.exe
    C:\WINNT\system32\services.exe
    C:\WINNT\system32\lsass.exe
    C:\WINNT\system32\svchost.exe
    C:\WINNT\system32\spoolsv.exe
    C:\WINNT\System32\svchost.exe
    C:\WINNT\System32\mgabg.exe
    e:\NORTON~1\NORTON~1
    pssvc.exe
    C:\WINNT\system32\regsvc.exe
    C:\WINNT\system32\MSTask.exe
    C:\WINNT\system32\stisvc.exe
    C:\WINNT\System32\WBEM\WinMgmt.exe
    C:\WINNT\system32\svchost.exe
    C:\WINNT\Explorer.EXE
    C:\WINNT\System32\sstray.exe
    C:\WINNT\System32\PDesk\PDesk.exe
    C:\WINNT\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb06.exe
    C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SymTray.exe
    E:\Microsoft Office\Office\1043\msoffice.exe
    C:\Program Files\Outlook Express\msimn.exe
    C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
    H:\HiJackThis\HijackThis.exe

    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.blankenberge-online.be/forum/index.php?sid=f3478561d475bfb1bf92d59aed4a9186
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\WINNT\System32\blank.htm
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
    O3 - Toolbar: @msdxmLC.dll,-1@1043,&Radio; - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINNT\System32\msdxm.ocx
    O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] mobsync.exe /logon
    O4 - HKLM\..\Run: [nForce Tray Options] sstray.exe

    O4 - HKLM\..\Run: [Matrox Powerdesk] C:\WINNT\System32\PDesk\PDesk.exe /Autolaunch
    O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINNT\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb06.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [NPS Event Checker] e:\NORTON~1\NORTON~1
    pscheck.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [SymTray - Norton SystemWorks] C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SymTray.exe "Norton SystemWorks"
    O4 - HKLM\..\Run: [SpeedTouch USB Diagnostics] "E:\Alcatel\SpeedTouch USB\Dragdiag.exe" /icon
    O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
    O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = E:\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
    O9 - Extra button: Related (HKLM)
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related; Links (HKLM)
    O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.msn.nl
    O14 - IERESET.INF: MS_START_PAGE_URL=http://www.msn.nl
    O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
    O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{15782F07-69B4-41FD-BEF6-F191EA94039B}: NameServer = 212.233.2.34 212.233.1.34

    Alvast bedankt voor de moeite.

    Patrick


  • Is dit misschien iets verdachts:

    O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] mobsync.exe /logon

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.