Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Games

Command & Conquer generals: gebouw capturen

None
36 antwoorden
  • Misschien een hele stomme vraag.
    Ik moet vier gebouwen capturen maat ik zou niet weten met welke units ik dit zou moeten doen. Zover ik weet heb ik alles geprobeerd maar het lukt niet.
    Wel is er een unit die vijandelijke gebouwen kan capturen (Ook al werkt die button om een andere manier niet in deze missie) maar het gaat hier om neutrale gebouwen zoals een refinery.

    Wie helpt mij?
  • In de demo kon je de 'barracks' laten upgraden zodat de mariniers die vanaf dat moment gebouwd werden gebouwen konden 'capturen'.

    Let wel : de 'oude' mariniers van voor de upgrade konden geen gebouwen capturen.
    Je bent dus verplicht wat groentjes aan te maken …
  • Ik speel op dit moment de GLA en zover ik weet kan ik geen barracks upgraden. Wel heb ik een unit die een button "enemy building capturen" heeft maar die is inderdaad grijs.

    Dan zou mijn vraag nu zijn hoe kan ik die barracks upgraden? Ik dacht dat ik alle upgrades had.
  • Normaal capture je met de laagste soldaat in rang. Bij China dus de gunner en niet de bazooka mannetje.Bij GLA dus de gewone soldaat
    en ook bij USA.
    Je moet ook de Capture optie activeren. Bij china is dat de barrack en dan zie je een gebouw. Die moet je aanklikken (kost wel geld)
  • De capture upgrade kan je verkrijgen in een barrak (GLA,USA,China). Gebruik dan een ranger, een rebel, een red guard, een hacker of Lotus (Chinese heldin) om een gebouw in te pikken. Druk op de capture knop en de cursor verandert in een soort pijltje. Selecteer een gebouw en een paar seconden later is het van jou.
  • [quote:193f1b1305="beursstarter"]
    Ik moet vier gebouwen capturen
    [/quote:193f1b1305]

    Heb je nog geen skrimisch, lan of online gespeeld ? :wink: Oil baracks als eerste capturen is zowat een must.
    Pas wel op : de computer tegenstanders en andere medespelers weten dat ook :D
  • [quote:7add09e61f="Bosje"][quote:7add09e61f="beursstarter"]
    Ik moet vier gebouwen capturen
    [/quote:7add09e61f]

    Heb je nog geen skrimisch, lan of online gespeeld ? :wink: Oil baracks als eerste capturen is zowat een must.
    Pas wel op : de computer tegenstanders en andere medespelers weten dat ook :D[/quote:7add09e61f]

    oil derks mollen werkt een stuk beter :wink:
  • Heb het idd nog niet in LAN of skirmisch gespeeld. Maar het is gelukt met het capturen. Ik heb gewoon over die upgrade heengekeken. Hij lijkt een beetje op de button voor het zetten van een waypoint. Vandaar.
  • SDK : mollen van de oil van de vijand oke, in bezit hebben levert altijd constant geld op dus mooi meegenomen. Eens dat je hem molt zodra je hem moet opgeven.

    Als je als eerste captured krijg je een bonus !! Leuk aan het begin vh spel.
    Capturen van een reeds gecaprurde oil lvert geen bonus op.

    Beursstarter : goed oefenen in skirmish-Lan. Tegenstander altijd op HARD/Brutal zetten.
    Als je dat beheerst dan pas naar Zero Hour.
    Je tegenstanders zijn bij nul uur een stuk sterker geworden, gebruiken ook alle wapens etc.. Maak je borst maar nat
  • Heb em nog niet gespeeld die zero hour maar in gewoong enerals kan je in je eentje 5 brutals aan. AI is iets te dom gemaakt, wordt denk ik ook veroorzaakt door ontbreken goede waypoints in de map.
  • [quote:f8c0d3f370]Beursstarter : goed oefenen in skirmish-Lan. Tegenstander altijd op HARD/Brutal zetten[/quote:f8c0d3f370]

    Ik ben bezig met de campaing op brutal. Da's ook best pittig in sommige levels. Ik had het spel een tijdje laten liggen omdat ik het nogal tegen vond vallen. Ik had er veel meer van verwacht. Maar ik begin het steeds meer te waarderen.

    Maar ik trainde vroeger in Red Alert ook op die manier in het LAN. Met 5 tegenstanders op hard, die allemaal tegen jou en dan maar zien te winnen. :lol:
  • [quote:1d4cf1bc97="sdk"]Heb em nog niet gespeeld die zero hour maar in gewoong enerals kan je in je eentje 5 brutals aan. AI is iets te dom gemaakt, wordt denk ik ook veroorzaakt door ontbreken goede waypoints in de map.[/quote:1d4cf1bc97]

    Best moeilijk maar eens : het zou kunnen
    Probeer het volgende in skirmish ([b:1d4cf1bc97]geen cheats gebruiken natuurlijk[/b:1d4cf1bc97])

    Kies map Fortress Avalanche : 1 tegen 5 (bijv 5 x USA) of (5x China)
    Deze 5 moeten [b:1d4cf1bc97]wel in dezelfde groep [/b:1d4cf1bc97]zitten (anders vechten ze ook tegen elkaar) Alle 5 op Brutal. Welke partij je zelf wil zijn maakt niet uit.
    Binnen hoeveel minuten ben je gecrushed ? :lol:


    Eens de AI is een beetje dom, hij lijkt wel te onthouden wat je doet.
    En daardoor worden de pc tegenstanders wat sterker.
    De AI van nul uur is beduidend stukken beter.
  • Het zit hem in de opnbouw van de AI points per map. Ik heb zelf ooit eens een map gemaakt en er valt alleen innerbase outerbase en main battlefield aan te geven. DAt AI bij een spel als ut03 zo goed werkt komt dat als ik daar een map voor maak ik als een gek navpoints /defspots/jumpspots/ambushpoints enz aan het plaatsen ben.
    Bij cnc ontbreekt dat.

    En vaak is 1 vs 1 moeilijker dan 5 vs 1 omdat ze dan allemaal geen geld hebben en jij je gewoon lekker ingegraaft met hackers.
  • Zero Hour is echt t*ring moeilijk tegen 5 brutals, 3 is me al gelukt en 4 nét niet. (ik speel overigens het meest online)

    VB: Als één bot de "usa super weapon general" is en een andere bot de "usa air general", dan zit je al in de penarie.

    De SW general maakt namelijk meteen 3 Particle Cannons en die Air general heeft al meteen Carpet bombing nadat hij het command center heeft gebouwt. Tja, dan heb je ook nog die andere 3 bots :wink:
  • [quote:ca17fd78f6="Rapid|NL|Angel"]Zero Hour is echt t*ring moeilijk tegen 5 brutals, 3 is me al gelukt en 4 nét niet. (ik speel overigens het meest online)

    VB: Als één bot de "usa super weapon general" is en een andere bot de "usa air general", dan zit je al in de penarie.

    De SW general maakt namelijk meteen 3 Particle Cannons en die Air general heeft al meteen Carpet bombing nadat hij het command center heeft gebouwt. Tja, dan heb je ook nog die andere 3 bots :wink:[/quote:ca17fd78f6]

    Volgens mij speelt de computer vals op brutal :D
  • zit er een nieuwe serial bij zero hour of is de oude goed?
  • [quote:638df74c58="sdk"]zit er een nieuwe serial bij zero hour of is de oude goed?[/quote:638df74c58] nieuwe , zal er wel bij zitten :wink:
  • [quote:f26fd6bd38="sdk"]Het zit hem in de opnbouw van de AI points per map. Ik heb zelf ooit eens een map gemaakt en er valt alleen innerbase outerbase en main battlefield aan te geven. DAt AI bij een spel als ut03 zo goed werkt komt dat als ik daar een map voor maak ik als een gek navpoints /defspots/jumpspots/ambushpoints enz aan het plaatsen ben.
    Bij cnc ontbreekt dat.

    En vaak is 1 vs 1 moeilijker dan 5 vs 1 omdat ze dan allemaal geen geld hebben en jij je gewoon lekker ingegraaft met hackers.[/quote:f26fd6bd38]
    UT'03 heeft een 3D map terwijl Generals 'maar' een 2d-map is.

    Dat ze dat & een fatsoenlijk pad-zoek mechanisme nog steeds niet hebben opgelost vind ik toch nogal rampzalig.
    Tenminste bij de demo reden de tanks & voertuigen doodleuk door de omheining heen, terwijl je zou verwachten dat 'ze' minimaal je eigen omheining zouden respecteren.

    Ook die 'neutrale' inwoners werd gewooon overheen gefietst zonder dat er ook maar een enkel probleem was. Waarom ze die er dan bij hebben gezet is me dan ook een compleet raadsel. :(
  • [quote:9f9b4b3f72="JaFO"][quote:9f9b4b3f72="sdk"]Het zit hem in de opnbouw van de AI points per map. Ik heb zelf ooit eens een map gemaakt en er valt alleen innerbase outerbase en main battlefield aan te geven. DAt AI bij een spel als ut03 zo goed werkt komt dat als ik daar een map voor maak ik als een gek navpoints /defspots/jumpspots/ambushpoints enz aan het plaatsen ben.
    Bij cnc ontbreekt dat.

    En vaak is 1 vs 1 moeilijker dan 5 vs 1 omdat ze dan allemaal geen geld hebben en jij je gewoon lekker ingegraaft met hackers.[/quote:9f9b4b3f72]
    UT'03 heeft een 3D map terwijl Generals 'maar' een 2d-map is.

    Dat ze dat & een fatsoenlijk pad-zoek mechanisme nog steeds niet hebben opgelost vind ik toch nogal rampzalig.
    Tenminste bij de demo reden de tanks & voertuigen doodleuk door de omheining heen, terwijl je zou verwachten dat 'ze' minimaal je eigen omheining zouden respecteren.

    Ook die 'neutrale' inwoners werd gewooon overheen gefietst zonder dat er ook maar een enkel probleem was. Waarom ze die er dan bij hebben gezet is me dan ook een compleet raadsel. :([/quote:9f9b4b3f72]

    Heb je toch niet goed gekeken, generals is 100% 3d. Maar princiepeblijft zelfde, een paar path nodes zou elk spel wel moeten hebben.
  • Dat '3d' is beperkt tot wat heuveltjes de plaatjes op het scherm.
    Er was geen echte 3D navigatie in de demo en geen Z-as actie zoals dat in een fps wel het geval is …

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.