Vraag & Antwoord

Games

[UT'99] Infiltration 2.9 is er !

Anoniem
None
23 antwoorden
  • Na lang wachten (bijna 2 jaar) is de grootste mod voor Unreal Tournament dan eindelijk gereleased.

    Op dit moment hebben alleen diegenen die de cd van de mod besteld hebben hem al in huis, maar aanstaande maandag kan ook de rest van de wereld gaan genieten.

    De officieele site : http://infiltration.sentrystudios.net/

    Wat is het ?
    Voor diegenen die nooit gehoord hebben van Infiltration een korte samenvatting :

    Infiltration is een total conversion voor UT waarbij twee teams elkaar met moderne wapens bestrijden.
    Er ligt een hele grote nadruk op realisme. Dit is onder andere terug te zien in het feit dat je de richtmiddelen van de wapens gebruikt (dus geen groot wit kruis in het midden van het scherm) en het feit dat het gewicht van je uitrusting bepalend is voor de snelheid waarmee je je verplaatst.
    De spelers kunnen ieder voor zich precies bepalen welke wapens & hoeveel munitie en andere items ze meenemen.
    Daarnaast is er 'stamina' dat ervoor zorgt dat je niet oneindig lang kunt sprinten.
    Het betekent ook dat de wapens extreem gevaarlijk zijn, zodat je je tegenstander meestal in 2-3 schoten hebt uitgeschakeld.

    De handleiding : http://infiltration.sentrystudios.net/infmanual/
    Wapens : overzicht

    Overzicht van de officieele levels : hier

    Nieuwe items :
    - H&K MK23 SOCOM (pistool met eventueel een geluidsdemper als extra)
    - M249 SAW (machinegeweer)
    - M18A1 Claymore (los te plaatsen mijn die of door afstandsbediening of struikeldraden kan ontploffen)
    - Kevlar helm en een Level IIa of IIIa vest ter berscherming …
    - rookgranaten voor de M203 & HK69

    Naast de nieuwe wapens & nieuwe attachments voor enkele bestaande wapens is het belangrijkste 'nieuwtje' de twee speltypes die zijn toegevoegd.

    // EAS : Enhanced ASsault
    Dit is te vergelijken met Assault in UT. Dus een team verdedigt en een ander valt aan. Het meest eenvoudige doel is hier 'capture the cd' waarbij de aanvallers dus een cd met 'geheime informatie' moeten stelen en naar hun 'extractie punt' moeten brengen.

    // Specialist
    Dit is feitelijk hetzelfde als EAS, maar nu is er maar een persoon (de specialist) die de doelen kan uitvoeren.
    Deze persoon krijgt maar een beperkte bewapening (geen vrije keuze dus) en zal het effect van z'n uitrusting dus eerder voelen dan z'n teamgenoten. (zie het zo : toen z'n team oefende op de stormbaan, zat hij in de klas om z'n vak te leren. Hierdoor heeft ie wat minder uithoudingsvermogen)

    De release bestaat uit :
    - de mod zelf (111 Mb)
    - de officieele levels van het team (316 Mb)
    Beiden zijn ook als een geheel van 448 Mb te downloaden.

    Daarnaast is er een extra mappack genaamd 'Desert Storm' ter grootte van 140 Mb

    Klik op deze link voor de mirrors

    Plaatje :
    [img:5cfa1e3848]http://forums.beyondunreal.com/attachment.php?attachmentid=69542[/img:5cfa1e3848]
  • Hmmm Ik denk dat ik UT maar weer eens ga installeren :D

    Deze MOD moet ik gewoon eens uitproberen
  • Als je een spel als America's Army of Ghost Recon leuk vind dan is dit zeker een leuke aanvulling. :)
    Je zult alleen rekening moeten houden met ietwat 'mindere' graphics voor de levels, maar voor de rest is het super.
  • deze mod is zo super :) heb hem vroeger eindeloos gespeelt tegen bots
    en ik heb hem gisteren weer eens halve dag lopen spelen :D

    ik neem btw altijd een
    -M16 (zonder fratsen :P, op een granaatwerper af en toe na)
    -Desert eagle
    -2 fragmentatie granaten
    -een mes :)
    -en dan een helm, maar geen armor vest aangezien die toch niet zo veel helpen

    voor mensen die nog wat screenies willen zien, hier heb ik er een topic over gemaakt met een paar screenshots erbij:
    hier
  • M'n favorieten waren altijd de FN P90 of MP-5 + suppressor (voor de maps met veel korte afstanden) of de Sig 551 + ACOG (als ik wat grotere maps had).

    Gezien de manier waarop de ACOG nu werkt denk ik dat ik aardig mag gaan oefenen. 't is absoluut niet meer zo simpel meer om er mee te richten.

    Dan nog m'n toetsenbord instellen zodat alles wat beter bij de hand is en ik kan het on-line eens proberen.
  • Pff er reageren weinig mensen op zeg.
    Ik heb 2.9 nu al weer een week en ik vind hem echt super!
    De 2 nieuwe rook granaten zijn echt cool vooral de M18 als je die gooit stijgt er rode rook op (ziet er trouwens nog mooi uit ook en dat met de UT engine) en die rook blijft 10 minuten hangen, de bots zijn volgens mij ook een stuk beter geworden. Zelf gebruik ik meestal de MP5 of de famas met scope. Ik heb de officiele mappack nogn niet (wel die van versie 2,86) zitten er leuke maps in?
  • Er zitten er teveel in om zo maar even door te spelen :)
    Arab Outpost is bv simpel maar toch leuk en zo zijn er nog een heel zooitje tussen die officieele lijst.
  • Dit weekend eindelijk infiltration met het 'bonus' mappack geinstalleerd en de eerste indrukken zijn uiterst positief ik ben nog niet online geweest.
    Ik wilde eerst ff een beetje de maps leren kennen want ik haat het als ik niet weet waar wat ligt en waar belangrijke punten 'hotspots' op een bepaalde map zijn.
    Wat ik een ietsiepietsie jammer vind is dat de sniperrifles niet stabieler worden (minder heen en weer bewegen) als je op de grond ligt of gehurkt zit ook lijkt het wel of het bereik van sommige wapens een beetje overdreven wordt/is.
    Wat ik wel erg grappig vind is dat het 'niet gericht' schieten het echt moeilijker maakt om iemand te raken laat staan om te leggen :lol:.
    Misschien ga ik infiltration vanavond wel ff online proberen
  • Je moet je adem ook inhouden om je geweer stil te krijgen.
    Dat gaat absoluut niet automatisch …

    tip : maak er een gewoonte van om je rechtermuisknop ingedrukt te houden als je richt dan gaat het wel vanzelf. Let wel op dat het ook niet eeuwig duurt en dat je dus na verloop van tijd weer gaat wiebelen ;)
  • Ik heb nu ook een eigen infiltration TDM server te vinden op 195.169.209.76 of in de server browser als Dutch Public Infiltration Server.
    Er was gisteren nogal veel lag bij het wisselen van een map maar ik ga de server daar vandaag tegen patchen.
    Normaal gesproken hebben mensen uit nederland een ping van 100 of lager. De server is niet altijd online maar doordeweeks tussen 6 en 11 s'avonds is hij meestal wel online.
  • dit is echt gejat uit sof (heet dus infiltration en de ene partij steelt het koffertje om vervolgens naar extraction point te brengen, de ander verdedigt.)
  • Volgens mij heeft elke FPS wel zoiets bij unreal tournament heet het capture the flag. Enemy territory heeft ook zoiets.
    Ik heb SOF(2) nooit gespeeld is dat ook zo realistisch als infiltration?
  • Sorry SDK … het is juist omgekeerd.
    Infiltration bestond al ten tijde van Unreal 1 … en *het* speltype was toen … 'capture the cd'.
    Da's toch wel ff voor SoF2 met z'n 'Infiltration' in beeld was.
    Samen met Serpentine was Infiltration namelijk een van de eerste 'realistische' mods voor Unreal. Ze hadden toen ook gewone AP-mijnen om te gebruiken …

    En daarnaast is het zo'n simpele vervolg op CTF voor het semi-realistische genre dat je nauwelijks van 'stelen' kunt spreken.
  • Dat klopt helemaal, maar hij is wel cool…
    en mocht je deze e.d. niet hebben,
    download hem dan vanaf www.gamershell.com :evil:
    of beter nog klik op de onderstaande link, dan
    kun je meteen de versie met een paar extra maps oppikken.

    Let op modem gebruikers?!? Dit bestand is 440MB, m.a.w.
    met een gem. downloadsnelheid van 7kbps kan je na ongeveer
    18uur uitgedownload zijn…. :oops:

    http://www.gamershell.com/download_4337.shtml?q=ut+infiltration
  • [quote:91e495e8fc="JaFO"]Sorry SDK … het is juist omgekeerd.
    Infiltration bestond al ten tijde van Unreal 1 … en *het* speltype was toen … 'capture the cd'.
    Da's toch wel ff voor SoF2 met z'n 'Infiltration' in beeld was.
    Samen met Serpentine was Infiltration namelijk een van de eerste 'realistische' mods voor Unreal. Ze hadden toen ook gewone AP-mijnen om te gebruiken …

    En daarnaast is het zo'n simpele vervolg op CTF voor het semi-realistische genre dat je nauwelijks van 'stelen' kunt spreken.[/quote:91e495e8fc]

    hm sof2 had em volgens mij ook al. Anyway als je dat gametype wil spelen speel dan sof2. (heb zelf vandaag weer TO installed omdat ie zo lekker snel laad :P, je merkt niet eens dat ie laad)
  • Sorry, maar ik zie liever waar ik richt ipv maar te moeten hopen dat ik ergens in de buurt van het magische richtkruis raak. :P

    (SOCOM + LAM = perfect headshots ;))
  • [quote:d81b9027b5="JaFO"]Sorry, maar ik zie liever waar ik richt ipv maar te moeten hopen dat ik ergens in de buurt van het magische richtkruis raak. :P

    (SOCOM + LAM = perfect headshots ;))[/quote:d81b9027b5]

    tja duidelijk onervaren speler. DAt verpest het nu, net als de PU die zegt het mes lijkt wel het dodelijkste wapen van het spel. Ik zou zeggen kom naar dcc server met je mes dan pak ik ak kijken of ik in 20 minuten 100-0 haal. Bij sof2 is er een systeem kwa accuracy. Elk wapen heeft een andere recoil. De ak gaat langzaam omhoog, de mp5 gaat in rondjes. Bij schieten is het dus belangrijk dat je niet gaat sprayen (alle ammo in 1 keer op) maar gedoseerd vuren. Dan richt je precies in het midden van het kruisje. Natuurlijk kan je beter de corsair met de 8 hoek nemen, dit is namlijk precies het vlak waarin de afwijking zit.

    socom is het pistol,is lam laser ofzo?
  • [quote:14d1de80c6="JaFO"]Je moet je adem ook inhouden om je geweer stil te krijgen.
    Dat gaat absoluut niet automatisch …

    tip : maak er een gewoonte van om je rechtermuisknop ingedrukt te houden als je richt dan gaat het wel vanzelf. Let wel op dat het ook niet eeuwig duurt en dat je dus na verloop van tijd weer gaat wiebelen ;)[/quote:14d1de80c6]
    Baie dankie JAFO Ik zal straks eens proberen hoe lang ik mijn adem in kan houden als ik mijn rechter en linkermuisknop indruk :wink: Dit betekent nu wel dat ik niet meer kan eten en richten tegelijk :(

    :D :wink: :P
  • [quote:1ae6f666d9].. socom is het pistol,is lam laser ofzo?[/quote:1ae6f666d9]
    LAM is een attachment waar o.a. een zaklantaarn een een laser in zit.
    Je moet echter niet denken dat het zooo eenvoudig is. Pas als je stil staat en absoluut niet beweegt is het nauwkeurig. Zodra je gaat lopen (zelfs al is het maar langzaam) beweegt het alle kanten uit.

    Het is wel zo'n beetje het zwaarste pistool dat je kan hebben (niet alleen qua kaliber, maar ook qua 'gewicht'/bulk).

    Of als je echt wilt lachen moet je het machinegeweer nemen (M249 SAW) als je dan nog een kistje munitie meeneemt kun je nauwelijks meer rennen. Je moet dan echt een positie innemen wil je het ook maar enigszins effectief kunnen gebruiken.

    Daarnaast kent ieder wapen nog z'n eigen terugslag & gewicht, dus alles bij elkaar is het absoluut niet eenvoudig maar je kunt met (veel) oefenen heel wat leren. En daarboven krijg je nog het gedrag van de kogel die in een baan gaat ipv precies rechtdoor (kun je bij Inf 2.9 mooi op de schietbaan zien).

    // Ghorghor
    Lees de handleiding … en oefen veel op die schietbaan. Dan wordt alles vaak al een stuk duidelijker.
    Voor de duidelijkheid : de knop voor het inhouden van je adem (breathcontrol) is dezelfde als diegene waarmee je je geweer van 'hip' (standaard positie) naar 'aimed' (positie waarbij je over het wapen heen door het richtkruis van dat wapen kijkt) brengt.
    Da's tenminste bij de standaardinstellingen zo.
  • Haha ik speel infiltration al een jaar ofzo en ik had nog nooit gehoord dat je je adem in kon houden. Of zit dat er pas sinds 2.90 in? Ik ben ook te lui om de manual te lezen :P

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord