Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Games

Battlefield Vietnam

None
18 antwoorden
  • http://www.eagames.com/official/battlefield/vietnam/us/editorial.jsp?src=community_update_01

    de site, staan wel coole screenshots op (niet eerst site far cry kijken want dan ziet het er niet uit :P ). Weet iemand een release date?
  • zag het laatst op TV bij Gammo ofzo iets.. zag er wel goed uit, alleen jammer dat ze bij zulk soort programmas nog nooit van FSAA of aniso gehoord hebben :evil:

    http://www.tothegame.com/game.asp?id=2808

    maandje dus nog wachten
  • 't Schijnt dat DesertCombat alleen maar hierop verder gaat. Is hier iets van waar? Owja, hopelijk draaien de kogeld nu wel mee. :wink:
  • [quote:ead62ea1e7="Interficior"]'t Schijnt dat DesertCombat alleen maar hierop verder gaat. Is hier iets van waar? [/quote:ead62ea1e7]

    zou toch misschien ook logisch zijn… waarom nog doormodden op een ''oude'' game als de nieuwe er aan zit te komen… het maken van die uitgebreide mod is erg veel werk, dus ik denk niet dat ze daar dan nog kostbare tijd in gaan steken..
  • [quote:e9947ba037="turbulence"][quote:e9947ba037="Interficior"]'t Schijnt dat DesertCombat alleen maar hierop verder gaat. Is hier iets van waar? [/quote:e9947ba037]

    zou toch misschien ook logisch zijn… waarom nog doormodden op een ''oude'' game als de nieuwe er aan zit te komen… het maken van die uitgebreide mod is erg veel werk, dus ik denk niet dat ze daar dan nog kostbare tijd in gaan steken..[/quote:e9947ba037]

    toch gebeurd dit nog vaak. In ieder geval ziet deze BF er stukken beter uit. Ben alleen bang voor de laadtijden, deze waren al lang ondanks dat het spel er niet uit zag.
  • Zo slecht ziet BF er toch niet uit? Klopt laad tijden zijn lang. In de PCGAMEPLAY (tijdschrift) staat een artikel over Vietnam. Ziet er erg leuk uit :P
  • [quote:128c683fec="Alexander Online"]Zo slecht ziet BF er toch niet uit? Klopt laad tijden zijn lang. In de PCGAMEPLAY (tijdschrift) staat een artikel over Vietnam. Ziet er erg leuk uit :P[/quote:128c683fec]

    FSAA en aliasing doen wonderen :wink:

    naja, koop em denk ik wel als ie er is, ben echt ongelofelijk lang met BF1942 zoet geweest, dus dan hoop ik dat het hiermee ook het geval is..

    OT:

    Alexander;

    zag je naam voorbij komen bij een leuke IA op laupro.. ook wat leuke casemodspulletjes besteld? :wink: :D
  • FSAA is aan, maar dat haalt alleen leleijke randjes enzo weg. De textures blijven saai (allemaal bruin zand ofzo). En heb je die lelijke heuvels in die beach maps weleens bekeken!. Alleen Bocage enzo zijn wel mooi.
  • [quote:ca3cf1245c="sdk"]FSAA is aan, maar dat haalt alleen leleijke randjes enzo weg. De textures blijven saai (allemaal bruin zand ofzo). En heb je die lelijke heuvels in die beach maps weleens bekeken!. Alleen Bocage enzo zijn wel mooi.[/quote:ca3cf1245c]
    Hehe, omaha beach idd, en bij al khafji docks aan de kant dan de oppo's zijn de bergen ok wat hoekig.
  • Er is in iedere geval wat gras nu :D

    [img:7ba7781e66]http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/game_info/screenshots/pc/set1/scrn_2.jpg[/img:7ba7781e66]
  • vingers zijn een 'beetje' hoekig
  • [quote:29639df86f="Interficior"]vingers zijn een 'beetje' hoekig[/quote:29639df86f]

    t.o.v BF1942 is de omgeving er wel een stuk op vooruit gegaan, dus die vingers neem ik wel op de koop toe dan :wink:

    SDK; idd, de scenes waren erg saai en langdraderig. veel open grond, en dat maakt sniperen wel een stuk makkelijker, maar spelplezier wel minder..

    dit ziet er stukken beter uit.. nu kun je ook wat meer sneaken, en zo proberen de base van de enemy binnen te dringen..
  • Ja echt tactisch sneaken is er in DC nu niet echt bij. Allemaal open velden.
  • De IA schijnt er flink op vooruit te zijn gegaan (was ook wel nodig). Amerikanen kunnen door middel van helis mobiele spawnpunten hebben (helis kunnen ook voertuigen verplaatsen). De Vietnameze kunnen graven.

    OT:
    @Turbulence:
    Ik zag je naam ook lang komen, ik heb idd wat leuke dingen besteld :P Gewoon een beetje, leuke Zalman VGA koeler erbij :P Ik ben vandaag jarig :P 8)
  • [img:a426e78d70]http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/game_info/screenshots/pc/set2/scrn_6.jpg[/img:a426e78d70]

    te hopen dat ze voor deze situatie het schade model hebben aangepast. Als ze zoeits in DC zouden toevoegen dan zou je helicopter omklappen als je dan met die tank de grond raakt. Of in een keer kapot gaan.

    Ik hoop ook dat ze het springen hebben verbeterd want dat werkte ook voor geen meter(probeer maar eens op kisten te springen).
  • [quote:d9fde22044="sdk"]Ik hoop ook dat ze het springen hebben verbeterd want dat werkte ook voor geen meter(probeer maar eens op kisten te springen).[/quote:d9fde22044]

    en dat is een feature die ze direct uit allle FPS moeten halen..

    dat lame gejump als je op iemand zit te schieten (ok dan doe ik het zelf ook wel, maar dat komt daardoor) dat benaderd de realiteit toch niet echt of wel?

    heb jij ooit op discovery een SSer in gevecht gezien die stond te springen als een lamme kangaroe? :D
  • Het artikel in de PCGAMEPLAY, daar staat alle leuke feite in :P
    Liever niet dat gespring anders krijg je zon domne CS situaties.. allemaal van die huppelende terroristen ziet er niet uit.
  • [quote:572a3d7fa8="turbulence"][quote:572a3d7fa8="sdk"]Ik hoop ook dat ze het springen hebben verbeterd want dat werkte ook voor geen meter(probeer maar eens op kisten te springen).[/quote:572a3d7fa8]

    en dat is een feature die ze direct uit allle FPS moeten halen..

    dat lame gejump als je op iemand zit te schieten (ok dan doe ik het zelf ook wel, maar dat komt daardoor) dat benaderd de realiteit toch niet echt of wel?

    heb jij ooit op discovery een SSer in gevecht gezien die stond te springen als een lamme kangaroe? :D[/quote:572a3d7fa8]

    Je moet toch kunnen klimmen, dat kan erg handig zijn. Heb eigenlijk in BF1942 nog nooit iemand zien springen om niet geraakt te worden. In sof2 gebruik ik het wel, maar dan tactisch. Als je ergens loopt heb je kans dat ik ineens uit een zijgang gesprongen kom en een headshot maak :P (nee geen campen). Realistisch zou zijn om van die zijwaardse sprongen te maken.Maar dan wordt het richten te moeilijk dus laat ze het maar zo houden, alleen moet er bij sommige spellen wel wat aan die dingen gedaan worden. (weet de term niet maar in het rondje om je karakter wat niet door muren enzo kan).

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.