Vraag & Antwoord

Games

joint ops mp demo uit

Anoniem
bmw
17 antwoorden
  • novalogic heeft de multiplayer demo gereleased
    te vinden op http://www.jointopsthegame.com/default.asp
    have fun :wink:
  • hmmm goeie servers meoten nog komen?
    laggy
  • Laten ze eerst het spel maar eens in orde maken.
    Wat een *bliepzooi* is dat met die graphics …
    Echt ongelooflijk dat ze dit konden missen voor de release van deze demo.
    Het is absoluut onspeelbaar met al die flikkerende textures op de helft van de wapens.

    Systeem :
    - Windows 2000 SP 4
    - Asus Ati Radeon 9800 XT / Catalyst 4.3
    - AMD 2800 XP (Barton)
  • ik heb nergens last van…. lol
    dus wat ben jij aan het missen? :P
  • als fan van battlefield heb ik erg naar deze game uitgekeken. het spel moest immers de grote tegenhanger worden. welnu, de demo heb ik er al weer afgeflikkerd. wat een bagger. dit spel kan nog niet in de schaduw van bf staan. het is weliswaar een demo maar als dit maatgevend is voor het originele spel gaat niemand dit spel aanschaffen.
  • [quote:1ce0e906db="Vandread"]ik heb nergens last van…. lol
    dus wat ben jij aan het missen? :P[/quote:1ce0e906db]
    Ik ben wat aan het experimenteren geslagen met instellingen van m'n drivers, maar niks helpt.

    Ten eerste is er de schaduw van het voertuig … als ik vanuit de allereerste (non-rebel) spawn met de humvee (of wat het ook is) net de heuvel af het eerste echte kamp in kom dan is er op de weg een schaduw van m'n voertuig te zien.
    Tot zover is het ok … de zon is tenslotte achter me ;)
    Enige probleem is dat die schaduw flikkert …

    Het tweede probleem dat ik tegenkom is dat de voertuigen die ik dan kan zien vrijwel meteen op stukken witte/kleurloze textures krijgen. Het ligt een beetje hoe ik tegen het voertuig aan kijk welk texture mist, maar er is bijna altijd wat aan de hand.
    Soortgelijk effect krijg ik ook als ik derdepersoons zicht kies en mezelf dus zie lopen. De helm is dan gewoon bijna streperig wit.

    En dan is er nog het scorebord & het 'exit'-menu (en soortgelijke items tijdens het spelen) zijn bijna per definitie onleesbaar door de (witte) vertikaal gestreepte vlakjes die ik over de hele dialoog in beeld krijg te zien.

    De textures van in het algemeen zijn vrij lage resolutie, maar aangezien het een demo is kan ik me daar iets bij voorstellen.

    Het enige dat een beetje leek te helpen was het kiezen voor 'optimale prestaties' ipv 'balanced' (de standaard instelling) van de Catalyst.
    Aangezien ik in geen enkel spel soortgelijke problemen zie … en de demo 'beta-status' heeft. :(
  • ik heb hem net geistalleerd maar bij mij kapt die halverwegen ht laden mt verderladen na een kwartier dacht ik van ja er gebeurd nit veel meer en toe heb ik hem aafgesloten… kga strax nog wel ff kijken of het wel lukt
  • hmmz vaf kga hem net spelen en hij doet het wel.. maar ik vond het er wel grappig uitzien niet echt supper en het speelt ook niet echt lekker..
  • Ja Roy, bij mij bleeftie ook wel een lang tijdje hangen op de helft ong. Eigenlijk trekt mn PC het eigenlijk niet meer. Bij mij ziet het er walchelijk uit en hij speelt ook niet vloeiend, maar zoals ik al zei et zal wel aan mn pc liggen :x :-? . Maar wat wil je ook met een celeron 2.2 en een gf4 mx440 :evil: . Vant zomer toch maar eens een nieuw systeem kopen… kwil toch wel eens ervaren hoe het is om farcry &J JO te spelen op een beetje acceptabele graphics…. :roll:
  • Gedownload, geinstalleerd, gestart, gecrashed, gestart, gecrashed + gelogged.

    Log:

    [code:1:7111fbdb15]Context dump of Joint Operations: Typhoon Rising, Demo (V0.0.9.5) on 4/2/2004
    Use map file MP0_0_9_5.map

    This program has caused an access violation exception at 005cee46h
    Attempting to read from 00000000h

    EAX: 00000000h EBX:00000000h
    ECX: 00000000h EDX:0e9075b9h
    ESI: 00000001h EDI:0ccd4818h

    EBP: 0d56d068h ESP:0012fcc4h
    EIP: 005cee46h EFlags:00010202h
    SegCS: 0000001bh
    SegSs: 00000023h

    Message = "—"

    Code bytes before EIP:
    8a 06 84 c0 0f 84 2b 01 00 00 3c 7b 0f 85 0a 01
    00 00 6a 0c 83 c6 01 e8 81 51 0e 00 8b e8 83 c4
    04 33 c0 8b cd 89 01 89 41 04 89 41 08 8a 16 52
    e8 95 ac 00 00 83 c4 04 85 c0 74 13 8a 46 01 83
    c6 01 50 e8 82 ac 00 00 83 c4 04 85 c0 75 ed 80
    3e 3c 74 4e 6a 0c e8 42 51 0e 00 68 48 c6 6f 00
    56 8b f8 e8 c3 99 0e 00 68 d8 53 71 00 53 89 07
    e8 b6 99 0e 00 8b c8 83 c4 14 89 47 04 8d 71 01

    Code bytes at EIP:
    8a 11 83 c1 01 84 d2 75 f7 2b ce 8d 74 01 01 8b
    4d 00 89 4f 08 89 7d 00 8a 06 3c 3c 74 04 3c 7d
    75 8b 68 a0 0f 71 00 53 e8 7e 99 0e 00 8b f0 83
    c4 08 3b f3 75 05 89 5d 04 eb 3b 8b c6 8d 50 01
    8a 08 83 c0 01 84 c9 75 f7 2b c2 83 c0 01 50 e8
    c9 50 0e 00 83 c4 04 3b c3 89 45 04 74 18 8b d0
    8b ce 2b d6 8d 9b 00 00 00 00 8a 01 88 04 0a 83
    c1 01 84 c0 75 f4 8b 75 04 8b c6 8d 50 01 8a 08


    Stack:
    0ce6e654 01a763d0 00000001 00000001 00000000 00000000 00000000 00000000
    0e8ffc70 01a40178 00000003 000003ec 00001008 00000003 0e907af8 0e907af0
    00000000 00000000 0ace0000 77f988f0 77f41c78 ffffffff 000002a7 00001008
    006bf88d 01368860 0000006c 01010003 006bf885 006bf88d 01368860 0000006c
    00000003 77f4b5d4 00000000 00000003 006b5806 006bf8bb 01a41fa0 006b58b0
    00000003 006b58cd 00000000 007bdf10 007bdf10 00000000 0012fd6c 006b7b80
    0012fdd0 006b7b80 00732a78 ffffffff 006b58cd 006bcf0b 01a43d78 0012fde0
    006b9c90 00000013 006b47bf 007bdf10 006b4795 0ce6e654 01a763d0 007bdf10
    00000000 0012fdb8 28caf080 0012fe88 006b7b80 007329a0 ffffffff 006b4795
    005dc4f8 007bdf10 80978370 005dc5eb 0d725ba0 0e9075b0 00000496 01a82b88
    00000000 012e1960 007a2430 00000000 406d8f05 406d8f05 005e6469 0d725ba0
    0ce6e654 01a763d0 0cdc9a48 00000000 005cfe0d 00000000 00000000 004e77fe
    0000004f 004d17a2 7ffdf000 00000000 00400000 0012fe98 00000000 01661e67
    004763bd 01661e67 005a3365 00142388
    [/code:1:7111fbdb15]

    Zal dus eerst een patch moeten komen voordat ik dit nog es ga proberen, en de ingame browser zugit en rammelt aan alle kanten, elke beweging van m'n muis moet 3 sec over nagedacht worden en zoveel dat het muziekje ervan stopt. :-?
  • Dat van die ingebouwde browser klopt wel, maar dat komt omdat ie dan de servers opzoekt…

    Het ziet er op hoge details en hoge resolutie echter wel geweldig uit ! Gameplay is wat minder, maar daar zit ik niet zo mee, speelt goed genoeg. Heb nou niet echt een geweldig systeem ofzo hoor (AMD1800+ GF2 SBLive!5.1 enz)
  • zo geweldig ziet het er helemaal niet uit….
  • Ik zou idd een plaatje willen zien als dat spel echt zo 'geweldig' uitziet, want bij mij ziet zelfs UT'04 op low-detail er nog beter uit.
  • Hier klein plaatje van de schaduwen. Die bomen zouden bewegen, dus ook de schaduwen, nou als ik naar die schaduw kijk dat verspringen van de ene plek naar de andere in plaats van echt heen er weer te bewegen. :-?

    [img:13cc22ccef]http://members.brabant.chello.nl/~m.boerenkamp/joint_ops2.JPG[/img:13cc22ccef]
  • Ik heb net de catalyst 4.4 drivers geinstalleerd … en de problemen met de missende textures waren zo goed als verdwenen (ie: alles deed het weer). :)
    Nu alleen nog die flikkerende schaduwen nog …
  • na het uitbrengen van die patch heb ik hem er toch maar weer opgegooid. het ziet er een stuk beter uit en nu met goede server met lage ping. alleen het besturen van die choppers krijg ik niet goed. als ik de muis beweeg daalt de chopper niet. alleen met page up en down. bij opties krijg ik dit niet echt goed. hoe hebben jullie die opties mbt het besturen van de choppers staan????
  • Voor zover ik de besturing begrijp heb je (default) 'Q' en 'E' om te stijgen en te dalen.
    De muis is puur voor het bepalen van de richting …

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.