Vraag & Antwoord

Games

[UT2k4] Golf in een fps ...

Anoniem
None
9 antwoorden
  • http://duffers.beyondunreal.com/
    Echt … golf in een 25 Mb grote beta link.

    [img:e04988acc2]http://duffers.beyondunreal.com/images/shots/shot511_2.jpg[/img:e04988acc2]
  • tja het is nogsteeds een beetje fps, het balletje [b:22fb855eab]schieten[/b:22fb855eab], maar nee sorry niet geinteresseerd :P (heb je trouwens teveel compressie gebruikt of is de mod zo rot).
  • Dat screenshot is van hun site …
    Enne 'rot' ? Ze hebben gewoon hun eigen stijl.
    Dat ie niet naar jouw smaak is (te weinig bloed en ingewanden zeker ? ;)) wil nog niet zeggen dat het slecht is.

    Daarnaast is het concept toch ietwat belangrijker dan de plaatjes bij zo'n eerste beta-release.
    Het speelt best leuk hoor !
  • [quote:45f4aed09b="JaFO"]Dat screenshot is van hun site …
    Enne 'rot' ? Ze hebben gewoon hun eigen stijl.
    Dat ie niet naar jouw smaak is (te weinig bloed en ingewanden zeker ? ;)) wil nog niet zeggen dat het slecht is.

    Daarnaast is het concept toch ietwat belangrijker dan de plaatjes bij zo'n eerste beta-release.
    Het speelt best leuk hoor ![/quote:45f4aed09b]

    urm stereotypering… had het over de kartelrantjes rond de golfuitslag meter, de fletse bomen. Het precies hetzelfde gekleurde gras en de fletse heuveltjes in de verte of whatever dat mag voorstellen.
  • Kartelrandjes waren me niet echt opgevallen.
    Misschien een kwestie van wel/geen AA/AF en een hogere resolutie ?

    En zoals ik al zei … de 'kleur/texture-keuze' van het 'gras' lijkt me juist een kwestie van stijl.
    Je ziet daardoor aan de 'kleur' van het gras of het vlak of 'ruw' is.
    Ze proberen IMHO duidelijk niet een zo realistisch mogelijke baan op te zetten qua textures.

    Dat uitzicht in de verte zou kunnen liggen aan de 'fog-distance' & de skybox die ze gebruikt hebben.
    Misschien dat ze dat in een volgende versie verbeteren, maar voor de rest lijkt het gewoon een feature en niet een 'probleem' van deze mod.
  • Misschien een hele domme vraag maar WTF is AA/AF.

    Heb totaal geen verstand van grafische kaarten en heb die benamingen nu al een paar keer zien staan maar wil nu eigenlijk wel eens weten wat het betekend.

    Is die instelling ook belangrijk, wat kun je ermee.
  • AA = Anti-Aliasing
    AF = Anisotropische(dacht ik) Filtering
    Ze zorgen ervoor dat de 'kartelrandjes' en dergelijke 'verdwijnen'.
    Het resultaat is soms een wat 'zachter' beeld.
    De instellingen vind je bij je display-properties van je kaart.
    Volgens mij staat een en ander in de faq van het videokaarten-gedeelte.
    Daar kun je je vraag ook beter stellen dan hier middenin een 'normaal' onderwerp.
    // —
  • Sorry hoor. :oops:
    Ik zag de afkortingen hier staan dus dacht het wel te kunnen plaatsen.
  • AA is voor de schuine randjes inderdaad, AF is om dingen duidelijker/scherper te maken. Bijvoorbeeld dingen in de verte en vloeren zowel verder af als dichtbij.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.