Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Games

shadowops (1e?) game met 64 bits ondersteuning

Anoniem
Boerke87
6 antwoorden
  • shadowops ( http://www.atari.coms/us/ ) is zojuist op het internet gereleased. De game heeft naar eigen zeggen 64 bit technologie gebruikt, wat vinden we er van (de game zelf is trouwens slecht)

    http://www.atari.com/shadowops/us/amd.html
  • Soldner:Secret Wars maakt in ieder geval al reclame voor AMD64-ondersteuning … (beter gezegd : ze hebben het logo op hun site).

    Shadow Ops is misschien wel de eerste die beweert dat ze wat extra's doen als je zo'n cpu hebt.
    Maar aan die plaatjes te zien zou dat met gemak door een goeie grafische kaart kunnen worden opgelost.
    De plaatjes van het spel op de site zelf zien er behoorlijk primitief uit.
    Ik hoop dat het 'oude' plaatjes zijn, want volgens mij heeft zelfs een PS2 betere graphics dan wat daar te zien was. :(

    [quote:7c4eda73d8]…
    Upon purchase, gamers able to will be able to make use of the 64-bit drivers by installing [b:7c4eda73d8]public trial[/b:7c4eda73d8] version of Microsoft Windows XP Pro x86 on AMD64 platforms.
    [/quote:7c4eda73d8]
    Oftewel : MS zelf is niet eens zo ver dat er echte volledige 64-bits drivers & OS kunnen leveren en dan daar een spel op spelen ?
    Dat lijkt me vragen om problemen.

    Het doet me allemaal een beetje denken aan de introductie van de Intel Pentium & de MMX-uitbreidingen …
    Allemaal van die bedrijven die beweerden dat ze 'speciale' versies hadden die uiteindelijk niet zo bijzonder bleken te zijn dat je er per se het nieuwe ding voor moest hebben.

    // – edit –
    LOL … ik dacht al. Het is de Unreal-engine … en die heeft idd al sinds de 2de generatie (Unreal 2, UT2k3, etc.) ondersteuning voor 64-bits. Er is tot nu toe nog geen spel geweest dat er daadwerkelijk gebruik van maakt.
    En zoals gezegd : zo indrukwekkend is die 'extra' ondersteuning niet.
    Je hebt gewoon wat extra snelheid in software-mode iets dat een beetje kaart al makkelijk kan afvangen.
  • Ik zelf vind 64-bits games pas itteressant als er een final versie is van Windows XP 64-bit en goeie stabiele 64-bits drivers voor al mijn hardware.

    Ik draai op mijn Athlon64 dus ook gewoon de normale 32-bits Windows XP.

    Op het moment dat het hele 64-bits gebeuren een beetje goed draaid vind ik het natuurlijk erg welkom dat er games komen die 64-bits volledig ondersteunen.
  • [quote:44ef9467fb="Red Dragon"]Ik zelf vind 64-bits games pas itteressant als er een final versie is van Windows XP 64-bit en goeie stabiele 64-bits drivers voor al mijn hardware.[/quote:44ef9467fb]
    Als je het nog niet geprobeerd hebt hoe kun je het dan nadrukelijk hebben over goeie stabiele drivers? Wellicht zijn ze al stabiel ;) (je gebruikt ook beta-ati drivers toch?)
    Ik zou het wel willen testen…. alleen is er 1 probleempje :lol:
  • Dat is waar, ik gebruik nu ook de Beta Catalyst 4.11 drivers. :)

    Zal toch een keer een dual boot moet gaan opzetten met WinXP en WinXP 64-bit
  • 9/10 plaatjes waren onzin (gewoon compleet andere invalshoeken…) maar kijk naar die met de houten vloer. Op de 64 versie zitten allemaal vlekjes etc dit zou best met de cpu kunnen ipv grafische kaart (ondanks deze het uiteindelijk moet laten zien) misschien worden er wat dingen voor berekent ofzo, geen id :-? .

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.