Vraag & Antwoord

Games

Unreal Tournament 2004 Swapt veel...

Anoniem
Jimmy
18 antwoorden
  • Hoi,
    als ik Unreal Tournament 2004 aan het spelen ben,
    dan swapt ie regelmatig
    ook het laden gaat niet van jewelste…

    Wat kan ik hieraan doen? :)

    Alvast Bedankt.
  • Wat denk je zelf? Meer werkgeheugen misschien? :lol: :lol: :lol:
  • [quote:2438e65730="pcguy"]Wat denk je zelf? Meer werkgeheugen misschien? :lol: :lol: :lol:[/quote:2438e65730][quote:2438e65730]
    1.2 Recommended System Requirements
    ———————————–

    Operating System: Windows 98/Me/2000/XP

    Processor: Pentium IV or AMD Athlon 2.0 GHz processor

    Memory: 512 MByte RAM

    Hard Disk Space: 6 GByte free

    Video: NVIDIA GeForce 4 or ATI Radeon Hardware T&L card with
    128 MB VRAM recommended

    Sound: Sound Blaster Audigy 2 ZS

    DirectX: DirectX version 9.0b or higher

    Modem: Broadband Internet connection
    [/quote:2438e65730]
    Daar voldoe ik dus aan.

    Kan een Defragmentatie overigens helpen?

    Of de Patch voor UT2K4 installeren , het schijnt dat de DX9 dingen dan weg gaan ,en dat ie dan veel beter draait?

    Jafo , kan jij hier misschien meer over vertellen?
  • Bij de meeste games zijn de aanbevolen systeemeisen, de minimale.. :wink: Daar zou ik dus niet te veel vanuit gaan.

    [quote:fb045f43d2="Computerfreakje"]Kan een Defragmentatie overigens helpen?[/quote:fb045f43d2]Geen idee, probeer het zou ik zeggen.. 8)
  • Heb de oplossing al gevonden…. Norton uitzetten + Firewall , Ad-Aware uitzetten , + een keer laten draaien…

    Nu draait hij perfect op 1280x1024 @ alles high , 32bits kleur @ 75 hz @ 80 FPS… :)

    Deze game roeleert 4 ever!!!!

    @ JaFo , Is het aan te raden de game te updaten?
  • [quote:76a39f330f="Computerfreakje"]Heb de oplossing al gevonden…. Norton uitzetten + Firewall , Ad-Aware uitzetten , + een keer laten draaien…[/quote:76a39f330f]

    Omdat je te weinig werkgeheugen hebt ja, als je het nu uitzet komt er weer net genoeg vrij en kan het weer.
  • 1gb heeft zeer positief effect op UT2004 heb ik gemerkt, ik heb sinds dat ik dat heb geen swappen met UT2004. dus toch je geheugen….

    O ja, updaten van UT2004 dmv de laatste patch is altijd aan te raden, er zitten veel bugfixes en upgrades in. (niet tegen het swappen maar algemeen)
  • Thanks Red Dragon :)

    Als je Preload all player skins uitzet , dat scheelt enorm! Echt waar… Als je 512MB RAM hebt.
  • en dat voicechat schijnt ook veel te vragen
  • Idd. Ik heb al dat soort dingen ook uitgezet en niets op de achtergrond lopen wat niet nodig is. Ik merk het alleen aan de laadtijd (die is wat korter geworden). Ligt natuurlijk ook aan het feit dat ik Windows 98 gebruik wat lang niet zoveel nodig heeft als xp ;)
  • Plankje ram erbij :roll:
  • [quote:0db35adaae="Computerfreakje"]…
    @ JaFO , Is het aan te raden de game te updaten?[/quote:0db35adaae]
    Je zult wel moeten … Epic heeft namelijk recent bekendgemaakt dat 'oude' servers die oudere versies hebben niet meer in de masterlist terechtkomen.

    Bovendien heb je de laatste patch nodig wil je het bonuspak kunnen gebruiken …

    En denk er aan : UT2k4 vreet geheugen.
    Vooral als je de optie(s) om de skins te 'preload'-en aan zet.
  • [quote:d8b53c8554="=def=appelseal"]en dat voicechat schijnt ook veel te vragen[/quote:d8b53c8554]Is dat echt zo? Zoja waar kun je het uitzetten?
  • bij de opties … loop de tabbladen maar na.
    IIRC ergens rechtsonder staan een vinkjes voor 'text-to-speech' en soortgelijke zaken.
  • Met UT2004 haal ik pieken van 750 MB in taakbeheer. Alles staat dan ook op z'n hoogst. Het is dan logisch dat je aan 512 MB te weinig hebt met als gevolg dat het systeem moet gaan swappen.
  • Ik heb geen last van swappen met 512MB. Als je meer geheugen hebt, dan gaat windows ook meer laden in het geheugen (meer dan nodig is). Met minder geheugen zal windows meer vrijgeven voor het spel. Zolang je niet teveel op de achtergrond hebt lopen, moet je dus zonder swappen kunnen spelen (ik speel 1024@high). Alleen bij het teruggaan naar windows moet je langer wachten :)
  • @matel: Omdat Windows zijn kernelbestanden en executables weer uit het swapbestand moet halen. Als ik UT2004 speel met mijn 1024 MB ram dan ben ik na het spelen in een flits terug. Ik heb zolang het goed gaat mijn swapbestandje uit staan.
  • Bij mij swapte sommige levels wel, sommige levels niet. Een upgrade naar 1 GB ram zorgde dat het swappen aanmerkelijk minder werd.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord