Populaire dossiers

Airfryers

Open dit dossier

Stofzuigers

Open dit dossier

Laadpaal thuis

Open dit dossier

Slaapwijzer

Open dit dossier

Robotstofzuigers

Open dit dossier

Afvallen

Open dit dossier

Bekijk een overzicht van alle dossiers

Snel de koffiemachine vinden die bij jou past? Gebruik onze koffiewijzer!

Beantwoord enkele korte vragen en deze slimme productkiezer geeft jou een persoonlijk advies.

Ga naar de koffiewijzer

Nieuwste artikelen

Geen verbod, wel miljoenen om je te overtuigen van de e-brommer

Elektrisch rijden

Geen verbod, wel miljoenen om je te overtuigen van de e-brommer

Brommers zijn hartstikke handig: ze zijn snel en wendbaar, je komt ermee op plekken waar je met de auto niet kunt komen en zeker 's zomers is het een heerlijk comfortabele manier van vervoer. Bovendien zijn ze een stuk beter te betalen dan een auto. Helaas zijn ze ook vervuilend, maken ze een hoop lawaai en kunnen ze behoorlijk stinken. De Nederlandse regering wil daarom dat we overstappen op elektrische brommers en snorfietsen, maar die zijn flink prijzig. Daarom komt er een stimuleringspotje.

☕ Senseo vs. Nespresso: welke koffie past bij jouw ochtendritueel?

Koffiezetapparaat

☕ Senseo vs. Nespresso: welke koffie past bij jouw ochtendritueel?

Welke koffiemachine levert de beste start van je dag? Met Senseo en Nespresso als marktleiders op het gebied van koffiezetapparaten is de keuze niet eenvoudig. Dit artikel zet beide systemen naast elkaar op belangrijke aspecten zoals smaak, gebruiksgemak en duurzaamheid. Zo maak jij uiteindelijk een weloverwogen keuze voor je dagelijkse kopje koffie.

Op zoek naar een zuinige woning? In deze gemeenten ben je het best af

Klimaat/energie (overig)

Op zoek naar een zuinige woning? In deze gemeenten ben je het best af

Als je op zoek bent naar een nieuwe, maar vooral duurzame woning, dan moet je verhuizen naar Zeewolde. Die plaats in de provincie Flevoland heeft namelijk de meest energiezuinige woningen, blijkt uit recent onderzoek. In welke gemeente kun je nog meer terecht voor huizen met een A++++ energielabel?

Geen wasdroger? Met deze 6 tips worden je handdoeken toch superzacht!

Wasdroger

Geen wasdroger? Met deze 6 tips worden je handdoeken toch superzacht!

Geef toe, er zijn maar weinig dingen lekkerder dan een superzachte handdoek na het douchen. Handdoeken uit de wasdroger zijn altijd lekker fluffy, maar heb je geen wasdroger, dan kunnen ze soms aanvoelen als schuurpapier. Maar dat hóéft niet: dankzij deze zes tips voor zachte handdoeken.

Kieskeurig
Kieskeurig logo

Vergelijk producten, prijzen en shops

Bezoek Kieskeurig.nl

Review.nl
Kieskeurig logo

Test gratis de nieuwste producten en geef je mening!

Bezoek Review.nl