Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Games

Counterstrike Source COVER ME script[Hulp]

None
29 antwoorden
  • Hallo,

    Ik heb een beetje liggen rommelen en heb het volgende script gemaakt:

    bind "r" "+reload; wait; say_team >.:Cover me , Im Reloading - Bescherm me , ik ben aan het herladen - Couvrez moi, je recharge - Bedecken Sie mich, ich bin am laden - Cúbrame, im que recarga - Coprirme, l'im ricarica -Cubra-me, im recarrega - закройте(охватите;) меня, im перезарядка - dekk meg, im gjenlader -:.<; cover "

    maar het werkt niet , als ik het plak in het /cstrike/cfg/config.cfg file..

    Er geberut gewoon niets als ik op R druk , ja hij herlaad…

    hoe krijg ik dit script dan te werken in CSS ?

    Freek
  • Als je eens die tekst versimpelt ?
    Zo'n brei leest toch niemand en valt wellicht onder 'spam' …
  • Kijk eens hier: http://www.counter-script.net/ :)
    Als jij die tekst zou gebruiken en FF staat aan zou ik trouwens een kogel in je hoofie planten want dat moet echt enorm iritant zijn aangezien bijna iedere andere taal dan engels of NL nutteloos is en het scherm alleen maar iritant vult :lol:
    [size=9:c1f3cf05cf]no worries: doe niet aan ff hor[/size:c1f3cf05cf] ;)
  • Ik zou het apart opslaan in een tekstbestandje, en die opslaan in je CFG map als spraak.cfg. (andere naam kan uiteraard ook) en dan ga je in de console in CS en typ je exec spraak
    Dan zou het moeten werken….Suc6!
  • ok thanks , ja ik kort dat ding in… ik heb de tekst van iemand die ik ken via css..

    Freek
  • Kan iemand mij hiermee misschien helpen?

    Vroeger had ik een scriptje waarmee ik met mwheelup mijn prim weapon kreeg en met mwheeldown mijn sec weapon kreeg. Dit is mij in CS:S nog niet gelukt

    Alvast bedankt
  • Veel plezier ! :wink:
    [code:1:13311e1094]Command / Variable Name Category Description

    +attack Action primary fire
    +attack2 Action secondary fire - special action (zoom, burst fire, silencer)
    +back Action move backwards
    +duck Action crouches
    +forward Action moves forward
    +jump Action jumps
    +klook Action enables the keyboard to look around
    +left Action strafes left
    +lookdown Action looks down
    +lookup Action looks up
    +mlook Action enables mouse to look around
    +movedown Action moves player down - *climbing down a ladder, swimming down
    +moveleft Action strafes left
    +moveright Action strafes right
    +moveup Action moves player up - *climbing up a ladder, swimming up
    +reload Action reloads current weapon
    +right Action strafes right
    +speed Action forces player to walk if 'always run' is enabled
    +strafe Action strafe modifier - while this is held down, use direction keys to strafe in different directions
    +use Action uses an item - such as a defuser, c4
    +zoom Action Zooms weapon (if available)
    cl_autowepswitch Action Automatically switch to picked up weapons (if more powerful) - * 1 is 'on', 0 is 'off'
    chooseteam Action Choose a new team
    drop Action Drops current weapon
    force_centerview Action forces the player's view to look straight ahead
    impulse 100 Action enables flashlight
    impulse 201 Action sprays logo decal
    hud_fastswitch 0 Action toggles fast weapon switching - * 1 is 'on', 0 is 'off'
    jointeam Action 0=Autojoin, 1=Spectator, 2=Terrorist, 3=CT
    kill Action player suicides to respawn again
    use Action Use a particular weapon Arguments: <weapon_name>


    autobuy Buy Buys a predetermined set of weapons and equipment, setup in autobuy.txt
    rebuy Buy Buys all the equipment that you had when the last snapshot of your equipm
    buy Buy
    buyammo1 Buy This buys one primary magazine or clip
    buyammo2 Buy This buys one pistol clip
    buyequip Buy Show equipment buy menu
    buymenu Buy Show main buy menu


    alias Console Alias a command
    bind Console Bind a key to a command or set of commands (bind <cmd>)
    BindToggle Console Creates a "bind toggle" for specific commands (Ex. BindToggle "key" "command")
    con_enable 1 Console Allows the console to be activated
    con_notifytime 8 Console How long to display recent console text to the upper part of the game window
    contimes Console
    clear Console clears the console screen
    cvarlist Console Show the list of convars/concommands.
    developer 0 Console toggles on/off developer debug console messages - * 1 is 'on', 0 is 'off'
    differences Console Show all convars which are not at their default values.
    echo Console echos text to the console
    exec Console executes a script of .cfg file
    exit Console exit game engine without confirmation
    find Console Find concommands with the specified string in theirname/help text.
    help Console Find help about a convar/concommand.
    hideconsole Console Hide the console.
    incrementvar Console Increment specified convar value.
    key_findbinding Console Find key bound to specified command string.
    key_listboundkeys Console List bound keys with bindings.
    key_updatelayout Console Updates game keyboard layout to currentwindows keyboard setting.
    mem_dump Console dump memory stats.
    quit Console Exit the engine.
    status Console Display map and connection status.
    stuffcmds Console Parses and stuffs command line + commands to command buffer. In your valve.rc file
    toggleconsole Console Show/hide the console.
    unbind Console Unbind a key
    unbindall Console Unbind all keys
    wait Console Stop command parsing until next frame


    cl_autohelp HUD/Onscreen Enable/Disable Autohelp
    cl_c4progressbar HUD/Onscreen Draw progress bar when defusing the C4
    cl_righthand HUD/Onscreen Use right-handed view models.
    cl_showfps HUD/Onscreen Draw fps meter at top of screen (1 = fps, 2 = smooth fps)
    cl_showtextmsg HUD/Onscreen Enable/disable text messages printing on the screen
    gameui_hide HUD/Onscreen Hides/closes GUI menu
    hud_centerid 0 HUD/Onscreen Toggles player ID display - * 1 is 'on', 0 is 'off'
    hud_deathnotice_time HUD/Onscreen Sets how long death messages remain onscreen
    hud_drawhistory_time HUD/Onscreen Sets how long messages remain onscreen
    hud_saytext_time 5 HUD/Onscreen Sets how long chat messages remain onscreen
    hud_showtargetid HUD/Onscreen Shows target ID at cursor
    messagemode HUD/Onscreen Display player message globally (to all)
    messagemode2 HUD/Onscreen Display player message to team
    name HUD/Onscreen View or change a player's name
    radio1 HUD/Onscreen This opens up Radio1 Menu
    radio2 HUD/Onscreen This opens up Radio2 Menu
    radio3 HUD/Onscreen This opens up Radio3 Menu
    revert HUD/Onscreen Revert convars to their default values
    scr_centertime 2 HUD/Onscreen Sets how long server messages remain on the screen
    say HUD/Onscreen Display player message globally (to all)
    say_team HUD/Onscreen Display player message to team
    timeleft HUD/Onscreen Displays the amount ouf time remaining in the round

    cl_crosshairalpha HUD/Crosshair Use to change crosshair alpha, must have cl_crosshairusealpha set to "1"
    cl_crosshaircolor HUD/Crosshair 0=Green, 1=Red, 2=Blue, 3=Yellow, 4=Light Blue
    cl_crosshairscale HUD/Crosshair Use to change crosshair scale, must have cl_scalecrosshair set to "1"
    cl_crosshairusealpha HUD/Crosshair Enable or disable the use of crosshair alpha
    cl_dynamiccrosshair HUD/Crosshair Enable or disable the use of dynamic crosshair
    cl_observercrosshair HUD/Crosshair Enable or disable the use of the Observer crosshair (1= On, 0=Off)
    cl_scalecrosshair HUD/Crosshair Enable or disable the use of crosshair scale
    crosshair HUD/Crosshair Enable or disable the use of crosshair (1= On, 0=Off)

    cl_radaralpha HUD/Radar Use to change radar alpha, must have cl_radartype set to "1"
    cl_radartype HUD/Radar 0=Transparent Radar, 1=Solid radar with options to change alpha using cl_radaralpha
    drawradar HUD/Radar Draws HUD radar
    hideradar HUD/Radar Hides HUD radar


    cancelselect Menu Cancels current selection
    escape Menu Escape key pressed
    invnext Menu selects next item in inventory
    invprev Menu selects previous item in inventory
    lastinv Menu selects previous item in inventory
    menuselect Menu Selects item in that slot (0-9)
    slot0 Menu select weapon group 0 (or menu item 0) see 'use' or cancels selection
    slot1 Menu select weapon group 1 (or menu item 1) see 'use'
    slot2 Menu select weapon group 2 (or menu item 2) see 'use'
    slot3 Menu select weapon group 3 (or menu item 3) see 'use'
    slot4 Menu select weapon group 4 (or menu item 4) see 'use'
    slot5 Menu select weapon group 5 (or menu item 5) see 'use'
    slot6 Menu select weapon group 6 (or menu item 6) see 'use'
    slot7 Menu select weapon group 7 (or menu item 7) see 'use'
    slot8 Menu select weapon group 8 (or menu item 8) see 'use'
    slot9 Menu select weapon group 9 (or menu item 9) see 'use'
    slot10 Menu select weapon group 10 (or menu item 10) see 'use' or cancels selection


    m_filter Mouse Mouse filtering (set this to 1 to average the mouse over 2 frames)
    m_forward Mouse sets the mouse forward speed sensitivity multiplier
    m_pitch Mouse sets the mouse pitch (up and down motion) speed sensitivity multiplier
    m_side Mouse sets the mouse strafing speed sensitivity multiplier
    m_yaw Mouse sets the yaw speed sensitivity multiplier
    sensitivity Mouse Adjusts the Mouse sensitivity
    zoom_sensitivity_ratio Mouse Additional mouse sensitivity scalefactor applied when FOV is zoomed in


    +graph Network Draw the network usage graph
    cl_allowdownload 0 Network toggles download of maps, models and decals when joining a server - * 1 is 'on', 0 is 'off'
    cl_allowupload 0 Network toggles upload of maps, models and decals when joining a server - * 1 is 'on', 0 is 'off'
    cl_cmdbackup Network For each command packet, how many additional history commands are sent
    cl_cmdrate Network Max number of command packets sent to server per second
    cl_updaterate Network Number of packets per second of updates you are requesting from the server
    connect Network Connects to server (connect <IP>)
    disconnect Network Disconnect game from server
    net_channels Network Shows net channel info, a great way to determine your optimal cmdrate and updaterate settings
    net_graph Network Draw the network usage graph
    net_graphheight Network Sets the net_graph height
    net_graphpos Network Sets the net_graph position onscreen (1=right, 2=center, 0 or 3=left)
    net_maxfragments Network
    net_scale Network Sets the net_graph scale, larger number creates larger visual graph
    ping Network Display ping to server
    retry Network Retry connection to last server


    +score Scores Toggles score panel
    +showscores Scores Toggles score panel
    togglescores Scores Toggles score panel


    jpeg Screenshot Takes a jpeg screenshot: jpeg <filename> <quality 1-100>
    jpeg_quality Screenshot Sets jpeg screenshot quality (1 is lowest quality, 100 is highest quality) Default = 90
    screenshot Screenshot Take a screenshot


    +voicerecord Sounds/Voice Records input from voice input device (microphone)
    bgmvolume Sounds/Voice CD sound playback volume
    cd Sounds/Voice Play or stop a cd track
    cl_customsounds Sounds/Voice Enable customized player sound playback
    play Sounds/Voice Play a sound
    soundscape_fadetime Sounds/Voice Time to crossfade sound effects between soundscapes
    soundscape_flush Sounds/Voice Flushes the server & client side soundscapes
    stopsoundscape Sounds/Voice Stops all soundscape processing and fades current looping sounds
    voice_enable Sounds/Voice Turns Voice on / off
    voice_overdrive Sounds/Voice Voice Chat to Game volume ratio
    voice_scale Sounds/Voice Voice Chat volume
    volume Sounds/Voice Sound volume

    fog_enable Video Can turn fog on or off.
    fps_max Video Frame rate limiter (Best to use the max Hz of your monitor)
    mat_antialias Video Antialias setting
    mat_bumpmap Video Bumpmap Setting
    mp_decals Video Sets the maximum number of decals
    mat_dxlevel Video The DirectX Level. Default is optimal, but you can adjust manually here
    mat_fastspecular Video Enable/Disable specularity for visual testing. Will not reload materials and will not affect perf.
    mat_forceansio Video Ansio Setting
    mat_monitorgamma Video Adjusts monitor gamma (typically 2.2 for CRT and 1.7 for LCD). Try 2.0 for a CRT
    mat_specular Video Enable/Disable specularity for perf testing. Will cause a material reload upon change.
    mat_vsync Video Force sync to vertical retrace / V-sync
    r_decals Video Sets the maximum number of decals
    r_propsmaxdist Video Maximum visible distance of props (boxes, etc)
    r_rainalpha Video Changes rain alpha values (0=Off, higher number makes darker rain)
    r_shadows Video Enable shadows
    r_WaterDrawReflection Video Enable water reflection
    r_WaterDrawRefraction Video Enable water refraction

    benchframe Demo Takes a snapshot of a particular frame in a time demo
    cl_demoviewoverride Demo Override view during demo playback
    demo_debug Demo Demo debug info
    demo_fastforwardfinalspeed Demo Go this fast when starting to hold FF button
    demo_fastforwardramptime Demo How many seconds it takes to get to full FF speed
    demo_fastforwardstartspeed Demo Go this fast when starting to hold FF button.
    demo_interpolateview Demo Do view interpolation during demo playback
    demo_pauseatservertick Demo Pauses demo playback at server tick
    demo_quitafterplayback Demo Quits game after demo playback
    demo_recordcommands Demo Record commands typed at console into .dem files
    demogototick Demo Skips to a tick in demo
    demolist Demo Print demo sequence list
    demopause Demo Pauses demo playback
    demoresume Demo Resumes demo playback
    demos Demo Demo demo file sequence
    demotimescale Demo Sets demo replay speed
    demotogglepause Demo Toggles demo playback
    listdemo Demo List demo file contents
    nextdemo Demo Play next demo in sequence
    playdemo Demo Play a recorded demo file (.dem )
    record Demo begins to record a demo and saves it as a .dem file
    startdemos Demo Play demos in demo sequence
    stop Demo Finish recording demo
    stopdemo Demo Stop playing back a demo
    timedemo Demo Play a demo at max fps and report performance info and average fps
    timedemoquit Demo Play a demo, report performance info, and then exit
    endmovie Movie Stop recording movie frames
    startmovie Movie Start recording movie frames[/code:1:13311e1094]
  • Uhm right.. zegt me niet :oops:
  • [quote:c32f7b686e="THE_GAME_MEN!"]Coprirme, l'im ricarica [/quote:c32f7b686e]
    Je italiaans klopt niet, het is "coprimi, sto ricaricando" :wink:
    [size=6:c32f7b686e](ja ik ben half italiaans)[/size:c32f7b686e]
  • Russisch klopt ook niet.
    Dat moet zijn:[b:c2fdc7b71b]ЗАКРОЙТЕ МЕНЯ, Я ПЕРЕЗАРЯДКА AM[/b:c2fdc7b71b]
  • Het engels klopt zelf niet, het moet zijn [b:20852c891a]Cover me ,I'm Reloading[/b:20852c891a] :wink:

    [edit]
    Wat is het nut van dit script? Als je speelt dan is het verschikkelijk ambetant dat we allemaal een bericht krijgen als jij herlaad en niemand zal je toch dekken want tegen dat ze doorhebben dat jij degene bent die het bericht heeft verzonden heb je allang herladen.
    [/edit]
  • [quote:8fd34e81cf="BelgiumBoy_007"]Het engels klopt zelf niet, het moet zijn [b:8fd34e81cf]Cover me ,I'[/b:8fd34e81cf]m Reloading :wink:

    [edit]
    Wat is het nut van dit script? Als je speelt dan is het verschikkelijk ambetant dat we allemaal een bericht krijgen als jij herlaad en niemand zal je toch dekken want tegen dat ze doorhebben dat jij degene bent die het bericht heeft verzonden heb je allang herladen.
    [/edit][/quote:8fd34e81cf]
    miereneuker :D

    Ik ben het er idd mee eens, en je zou het echt de hele tijd zien wat vreselijk irritant is… Want er is altijd wel een speler aan het herladen dus zie je non-stop dat je iemand moet dekken.. En als je dan nog wilt chatten..*floep* je berichtje is na een seconde voorbij :). Ten tweede boeit het bijna geen enkele speler of zijn teammate in CS aant herladen is / dood geknald wordt…
  • Enige nut van zon script is bij een clanwar..
  • En dan heb je toch voice-com … dus dan is het ook overbodig.
  • Nou als ik een clan war aan het spelen ben ga ik niet iederen keer via voice com vragen of ze willen coveren als ik aan het reloaden ben
  • Voice Com roept het uit en zo hoort iedereen het, zodat je maar een keer het hoeft te zeggen :wink:
  • Als het iemand kan schelen dat je aan't reloaden bent dan zullen ze u wel coveren. Je ziet het heel duidelijk als iemand begint mer reloaden dus die tekst is overbodig en zelfs lastig.
  • Mja ben het wel met jullie eens. K gebruik die tekst nooit, ik reload ook altijd pas als ik weet dat er niemand meer is die mij af kan maken :P dat betekend soms dus ook dak met pistool verder mot :P
  • ja , laat maar zitten werkt toch niet..

    Freek
  • Heb je [bind "R" reload.cfg] in config.cfg wel gezet?
    En als je in de game zit moet je zoals Gamerneo zegt wel telkens [exec reload.cfg] typen. (na het opnieuw opstarten)

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.