Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Games

Counter-Strike Source - Witte Blokjes met X'en erin ? -

rombaft
7 antwoorden
  • Hoi !

    Ik speel veel counter-strike source , met plezier .. nergens last van.
    Alleen toen ik een paar dagen geleden CSS opstarte kreeg ik rare witte blokjes in beeld op plaatsen waar licht moet zitten.. :S :S :S
    Ik dacht , gaat wel weer over , ja niet dus…

    Zo ziet het eruit , en het is op iedere map !

    [img:cddd0a03f3]http://img230.echo.cx/img230/402/detrain00119vu.th.jpg[/img:cddd0a03f3]

    [img:cddd0a03f3]http://img211.echo.cx/img211/4821/detrain00068bc.th.jpg[/img:cddd0a03f3]

    [img:cddd0a03f3]http://img230.echo.cx/img230/6523/dedust200043fw.th.jpg[/img:cddd0a03f3]

    [img:cddd0a03f3]http://img230.echo.cx/img230/5650/dedust200057ij.th.jpg[/img:cddd0a03f3]

    Klik voor vergroting,

    Freek
  • Ziet er uit alsof CS in debug-mode ofzo draait… Heb je in de snelkoppeling geen rare parameters ingesteld? Heb je niet op de tilde (~) gedrukt? Kijk ook even of er niets raars in de opties staat.
  • precies of je hitboxes aan staan, als je ergens op schiet of tegenstanders ziet lopen zie je dan ook frames en dergelijke ?

    voor zo'n dingen ben je beter op het steam forum , daar vind je alles ivm cs s
  • Hoi,

    Dit heb ik ingevoerd in mijn config.cfg , een vriend zei dat je dan meer FPS kreeg.
    Dat klopte ook , alleen waren de grapichs dan bagger,
    Toen heb ik de regelen verwijderd , alleen waarschijnlijk niet helemaal;

    cl_cmdrate "101"
    cl_drawshadowtexture "0"
    cl_ejectbrass 0
    cl_interp 0.1
    cl_interpolate 1
    cl_phys_props_enable 0
    cl_radartype 1
    cl_ragdoll_physics_enable 1
    cl_scalecrosshair 1
    cl_show_bloodspray 0
    cl_show_splashes 0
    cl_showfps "1"
    cl_smooth 0
    cl_updaterate 101
    con_enable 1
    fog_enable 0
    fog_enable_water_fog "0"
    fps_max "500"
    gl_clear 1
    mat_antialias "0"
    mat_bufferprimitives "1"
    mat_bumpbasis "0"
    mat_bumpmap 0
    mat_clipz 0
    mat_compressedtextures "1"
    mat_dxlevel 70 // You can change the DirectX Level to 81 or 90 as well
    mat_fastnobump "1"
    mat_fastspecular "1"
    mat_filterlightmaps "1"
    mat_filtertextures "1"
    mat_forceaniso 0
    mat_forcedynamic "0"
    mat_forcehardwaresync 1
    mat_loadtextures "1"
    mat_mipmaptextures "0"
    mat_numtextureunits "0"
    mat_picmip "2
    mat_reducefillrate "1"
    mat_showwatertextures "0"
    mat_specular 0
    mat_trilinear "0"
    mat_vsync "0"
    mp_decals 1
    muzzleflash_light 0
    r_3dnow
    r_3dsky 0
    r_avglight"0"
    r_decal_cullsize 1
    r_decals 0
    r_dispfullradius "0"
    r_DispUseStaticMeshes 0
    r_drawdecals 0
    r_drawdetailprops 0
    r_drawlights 0
    r_drawmodeldecals 0
    r_drawrain 0
    r_drawropes 0
    r_dynamic 0
    r_eyes 0
    r_lightaverage "0"
    r_lightinterp "0"
    r_lod -1
    r_mmx
    r_modellodscale "0.3"
    r_PhysPropStaticLighting 0
    r_propsmaxdist 500
    r_rainsimulate 0
    r_renderoverlayfragment "0"
    r_rootlod "2"
    r_shadowmaxrendered "-1"
    r_shadowrendertotexture "0"
    r_shadows 0
    r_specular "0"
    r_sse
    r_teeth 0
    r_WaterDrawRefraction 0
    r_waterforceexpensive "0"
    r_worldlightmin "1"
    r_worldlights "1"
    rate 250000
    rope_averagelight 0
    rope_smooth 0
    rope_subdiv 0
    sv_voicecodec "voice_speex"

    Heb ik ingevoerd
    Welk commando kan er iets mee te make hebben ?
    Freek
  • Welke opties heb je allemaal veranderd dan?
  • draai is op iets lagere kwaliteit
  • Effe een selectie die er zo te zien mee te maken zou kunnen hebben. Kwestie daarna van 0 in 1 veranderen of andersom en kijken wat het doet

    [quote:8e8d2e8250="THE_GAME_MEN!"]
    mat_filterlightmaps "1"
    mat_forceaniso 0 [b:8e8d2e8250]staan geen haakjes omheen[/b:8e8d2e8250]
    mat_forcehardwaresync 1 [b:8e8d2e8250]staan geen haakjes omheen[/b:8e8d2e8250]
    mat_picmip "2 [b:8e8d2e8250]staan de haakjes fout[/b:8e8d2e8250]

    mat_specular 0
    muzzleflash_light 0
    r_avglight"0"
    r_drawlights 0
    r_lightaverage "0"
    r_lightinterp "0"
    r_PhysPropStaticLighting 0

    r_worldlightmin "1" [b:8e8d2e8250]deze 2 maken denk ik grote kans[/b:8e8d2e8250]
    r_worldlights "1"

    rope_averagelight 0
    [/quote:8e8d2e8250]

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.