Vraag & Antwoord

Games

Counter-Strike Source - Witte Blokjes met X'en erin ? -

Anoniem
rombaft
7 antwoorden
  • Hoi !

    Ik speel veel counter-strike source , met plezier .. nergens last van.
    Alleen toen ik een paar dagen geleden CSS opstarte kreeg ik rare witte blokjes in beeld op plaatsen waar licht moet zitten.. :S :S :S
    Ik dacht , gaat wel weer over , ja niet dus…

    Zo ziet het eruit , en het is op iedere map !

    [img:cddd0a03f3]http://img230.echo.cx/img230/402/detrain00119vu.th.jpg[/img:cddd0a03f3]

    [img:cddd0a03f3]http://img211.echo.cx/img211/4821/detrain00068bc.th.jpg[/img:cddd0a03f3]

    [img:cddd0a03f3]http://img230.echo.cx/img230/6523/dedust200043fw.th.jpg[/img:cddd0a03f3]

    [img:cddd0a03f3]http://img230.echo.cx/img230/5650/dedust200057ij.th.jpg[/img:cddd0a03f3]

    Klik voor vergroting,

    Freek
  • Ziet er uit alsof CS in debug-mode ofzo draait… Heb je in de snelkoppeling geen rare parameters ingesteld? Heb je niet op de tilde (~) gedrukt? Kijk ook even of er niets raars in de opties staat.
  • precies of je hitboxes aan staan, als je ergens op schiet of tegenstanders ziet lopen zie je dan ook frames en dergelijke ?

    voor zo'n dingen ben je beter op het steam forum , daar vind je alles ivm cs s
  • Hoi,

    Dit heb ik ingevoerd in mijn config.cfg , een vriend zei dat je dan meer FPS kreeg.
    Dat klopte ook , alleen waren de grapichs dan bagger,
    Toen heb ik de regelen verwijderd , alleen waarschijnlijk niet helemaal;

    cl_cmdrate "101"
    cl_drawshadowtexture "0"
    cl_ejectbrass 0
    cl_interp 0.1
    cl_interpolate 1
    cl_phys_props_enable 0
    cl_radartype 1
    cl_ragdoll_physics_enable 1
    cl_scalecrosshair 1
    cl_show_bloodspray 0
    cl_show_splashes 0
    cl_showfps "1"
    cl_smooth 0
    cl_updaterate 101
    con_enable 1
    fog_enable 0
    fog_enable_water_fog "0"
    fps_max "500"
    gl_clear 1
    mat_antialias "0"
    mat_bufferprimitives "1"
    mat_bumpbasis "0"
    mat_bumpmap 0
    mat_clipz 0
    mat_compressedtextures "1"
    mat_dxlevel 70 // You can change the DirectX Level to 81 or 90 as well
    mat_fastnobump "1"
    mat_fastspecular "1"
    mat_filterlightmaps "1"
    mat_filtertextures "1"
    mat_forceaniso 0
    mat_forcedynamic "0"
    mat_forcehardwaresync 1
    mat_loadtextures "1"
    mat_mipmaptextures "0"
    mat_numtextureunits "0"
    mat_picmip "2
    mat_reducefillrate "1"
    mat_showwatertextures "0"
    mat_specular 0
    mat_trilinear "0"
    mat_vsync "0"
    mp_decals 1
    muzzleflash_light 0
    r_3dnow
    r_3dsky 0
    r_avglight"0"
    r_decal_cullsize 1
    r_decals 0
    r_dispfullradius "0"
    r_DispUseStaticMeshes 0
    r_drawdecals 0
    r_drawdetailprops 0
    r_drawlights 0
    r_drawmodeldecals 0
    r_drawrain 0
    r_drawropes 0
    r_dynamic 0
    r_eyes 0
    r_lightaverage "0"
    r_lightinterp "0"
    r_lod -1
    r_mmx
    r_modellodscale "0.3"
    r_PhysPropStaticLighting 0
    r_propsmaxdist 500
    r_rainsimulate 0
    r_renderoverlayfragment "0"
    r_rootlod "2"
    r_shadowmaxrendered "-1"
    r_shadowrendertotexture "0"
    r_shadows 0
    r_specular "0"
    r_sse
    r_teeth 0
    r_WaterDrawRefraction 0
    r_waterforceexpensive "0"
    r_worldlightmin "1"
    r_worldlights "1"
    rate 250000
    rope_averagelight 0
    rope_smooth 0
    rope_subdiv 0
    sv_voicecodec "voice_speex"

    Heb ik ingevoerd
    Welk commando kan er iets mee te make hebben ?
    Freek
  • Welke opties heb je allemaal veranderd dan?
  • draai is op iets lagere kwaliteit
  • Effe een selectie die er zo te zien mee te maken zou kunnen hebben. Kwestie daarna van 0 in 1 veranderen of andersom en kijken wat het doet

    [quote:8e8d2e8250="THE_GAME_MEN!"]
    mat_filterlightmaps "1"
    mat_forceaniso 0 [b:8e8d2e8250]staan geen haakjes omheen[/b:8e8d2e8250]
    mat_forcehardwaresync 1 [b:8e8d2e8250]staan geen haakjes omheen[/b:8e8d2e8250]
    mat_picmip "2 [b:8e8d2e8250]staan de haakjes fout[/b:8e8d2e8250]

    mat_specular 0
    muzzleflash_light 0
    r_avglight"0"
    r_drawlights 0
    r_lightaverage "0"
    r_lightinterp "0"
    r_PhysPropStaticLighting 0

    r_worldlightmin "1" [b:8e8d2e8250]deze 2 maken denk ik grote kans[/b:8e8d2e8250]
    r_worldlights "1"

    rope_averagelight 0
    [/quote:8e8d2e8250]

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.