Vraag & Antwoord

Games

Ghost recon advanced fighter demo is uit

Anoniem
SuperG
34 antwoorden
  • Sinds vandaag kun je de demo downloaden mensen !!

    heb hem nu net even gespeeld , maar ofwel ligt het aan mijn systeem, ofwel zijn de systeemvereisten ongelooflijk voor deze game, ik krijg men FPS niet boven de 30 en meestal hangt ie rond 20 wat eigenlijk niet echt speelbaar is .

    heb reeds AA en AAF uitgezet, dynamic shadows uitgezet , textures staan op medium, evenals de andere instellingen staan op medium , op een resolutie van 1240*1024 .

    dit met een 7800GTX (oc'd) , 4000+, 2Gb ram .

    het ziet er wel allemaal heel erg schitterend uit, maar als het niet soepel loopt heb je er natuurlijk niets aan .

    voor de rest, hun HDR is een beetje overdreven, gewone muren kun je niet naar kijken van de overbelichting.

    gameplay, niet echt snel te noemen, maar daar heb je dan het tactische gedeelte wat compenseert.

    vele dingen doen me wel denken aan F.E.A.R. , niet de gameplay, maar de gameengine, het afvuren van wapens ziet er exact hetzelfde uit evenals het inslaan van kogels projectielen, en ontploffen van granaten en dergelijke ziet er exact hetzelfde uit als in F.E.A.R. mits misschien een tik extra detail .
  • hier enkele screens

    http://users.telenet.be
    ombaft/adva.jpg


    http://users.telenet.be
    ombaft/advb.jpg


    http://users.telenet.be
    ombaft/advc.jpg
  • waarom is alles krom en verbogen :? Ziet er werkelijk niet uit.
  • [quote:6c60afc17c="GreyHornet"]waarom is alles krom en verbogen :? Ziet er werkelijk niet uit.[/quote:6c60afc17c]

    lol, dit is het effect dat je krijgt tijdens een explosie, ik post hier nog wel wat screens zonder vervorming
  • In het echt verbuigt er ook niks als er iets ontploft:P

    Bedankt voor de screens tho ;)
  • [quote:369b5f2ae5="GreyHornet"]In het echt verbuigt er ook niks als er iets ontploft:P

    Bedankt voor de screens tho ;)[/quote:369b5f2ae5]

    nee, maar op een screen ziet het er niet uit zoals het moet , in de game echter krijg je wel een blast radius te zien en hitte die van de explosie komt .

    echter, de game is niet te spelen op mijn systeem, heb nu al geprobeerd op 1024*768 , alles low, geen AA of AAF . dan haal ik soms eens 50FPS, maar als er wat actie komt dropt ie gewoon naar 10-15 FPS, hoe in gods naam kun je dan spelen ??

    en als een 7800GTX, AMD 64 4000+ een game al niet meer kan trekken, wat kan dit dan wel ????????????????????

    evenals het feit, als ik autodetect doe , dus game scant men pc en zet de aangeraden instellingen dan krijg ik 8x AAF, alles high (lol) , maar in game slechts 10-20 FPS en eigenlijk over het algemeen rond de tien, tenzij in nauwere straten .

    verdere screens (nog met hoge instellingen)

    ingame advertising
    http://users.telenet.be
    ombaft/advd.jpg


    foutje bij ragdol model
    http://users.telenet.be
    ombaft/adve.jpg


    hoekje om kijken naar open park, echter FPS dropt onder 15
    http://users.telenet.be
    ombaft/advf.jpg


    compagnon model
    http://users.telenet.be
    ombaft/advg.jpg
  • bij nieuwste van de nieuwste spellen hoort meestal een nieuwe gfx driver, dus ff op die w8en lijkt me dan… Spel ziet er niet erg mooi uit vind ik op die screen. met name die soldaatmodels ljikt low texture of poly
  • ik vind ook de kleuren een beetje vaag :-?
  • ok, laatste drivers geinstalleerd, FPS boost gekregen, kan nu alles max draaien , wel geen AA (wel AAF) , en heb 50-60 FPS, soms dropt ie wel eens tot 30 , maar voor deze game is dit meer dan genoeg .

    als CS player, moet ik toch even een knop omdraaien, geen rushen en shooten, wel tactisch spelen dus
  • Maximaal 800x600 voor screenshots …

    enne … een link naar de demo was ook handig geweest.

    Bij deze dan :
    http://www.ghostrecon.net/forums/index.php?showtopic=33324
  • Vind het maar een beroerde interface. Volstrekt niet intuïtief, niet standaard knoppen, etc. Verder nogal maf dat ie de ageia driver standaard installeert, ook al heb je niet zo'n kaart. En die blijft natuurlijk weer mooi constant draaien.
  • opzich wel n vet spel, beetje aparte controls, de controls kloppen ook niet vergeleken met wat ik moet indrukken! (heb nog steeds de standaardcontrols ingesteld, maar ze kloppen neit met het knopje wat ik in werkelijkheid drvoor moet indrukken.)

    verder, ik kan m op high/medium draaien :)
  • [quote:4bbd1a604a="gerben"]Vind het maar een beroerde interface. Volstrekt niet intuïtief, niet standaard knoppen, etc. Verder nogal maf dat ie de ageia driver standaard installeert, ook al heb je niet zo'n kaart. En die blijft natuurlijk weer mooi constant draaien.[/quote:4bbd1a604a]

    van die agia kaart, daar geef ik je 100% gelijk in , weer iets dat ze ons willen opdringen en ondertussen maar weer eens op de achtergrond staat mee te draaien .


    [quote:4bbd1a604a]Maximaal 800x600 voor screenshots …

    enne … een link naar de demo was ook handig geweest.

    Bij deze dan :
    http://www.ghostrecon.net/forums/index.php?showtopic=33324[/quote:4bbd1a604a]

    ja ok, had er niet aan gedacht , in deze tijd 800*600 , zo'n dingen vergeet je wel eens .

    verder, een link naar de demo vind ik wel overbodig aangezien het hier een sectie "gamen" is in dit forum en iedereen die een beetje een game speelt zal wel een site kennen die over games gaat en zowat iedere gamesite heeft de demo staan of mirors
  • Heb de demo op de xbox360 al gespeeld en vind het leuk en goede GFX als ik deze screenshots zie dan vallen de GFX wel beetje tegen, zal morgen ff spelen en de GFX vergelijken.
  • [quote:0ad2c2402d="gerben"]Vind het maar een beroerde interface. Volstrekt niet intuïtief, niet standaard knoppen, etc. Verder nogal maf dat ie de ageia driver standaard installeert, ook al heb je niet zo'n kaart. En die blijft natuurlijk weer mooi constant draaien.[/quote:0ad2c2402d]

    Wat is er niet standaard ?
    Het is de 'normale' WASD-layout.
    Linkse muisknop om te schieten, rechter om gericht te kunnen schieten mbv de scope.
    Niks mis mee lijkt me.
    Enig 'vreemde' is dat ze het muisknop 0 - 2 noemen in de interface.

    [quote:0ad2c2402d="rombaft"]
    verder, een link naar de demo vind ik wel overbodig aangezien het hier een sectie "gamen" is in dit forum
    [/quote:0ad2c2402d]
    Laten we dit forum dan meteen opheffen, want iedereen weet wel een site te vinden om over spellen te praten :roll:
    Het is juist de bedoeling om ook de minder fanatieke internetters de demo's etc te laten zien ipv met een als maar kleiner elitair groepje over dezelfde troep te praten …

    // —
    Anyways … terug naar de GWAR-demo.

    Het is opvallend hoe verschillend de 360-versie is tov de pc-versie.
    De console heeft de eenvoudige/intuitieve besturing met zo goed als geen aandacht voor taktiek, terwijl de pc-versie juist de groeps-taktiek nadrukkelijk naar voren brengt.

    Grappig is dat je bij de console-versie dat je tijdens de vlucht nog wat sfeerbeelden kunt oppikken en dat je op de grond land, terwijl je bij de pc-versie maar net je collega's kunt zien.
  • ik heb echt heel lang gewacht op de opvolger van GR1 en al de extensions. heb alles, en nu zag ik inderdaad dat je best een mooi systeempje moet hebben om dit te draaine. maar goed, wanneer heb je dat niet met nieuwe spellen.

    nu maar hopen dat mn laptopje AMD 64 3000+ / 512mb / 64mb het gaat draaien. ach, en anders maar een nieuwe laptop kopen, want mn oude heb nu al kuren :x

    de screens, vids en reviews zijn trouwens wel ongelofelijk goed van wat ik heb gelezen en ben heel erg benieuwd. sinds mn laptop kuren heeft kan ik helaas niet de DEMO spelen nog, want dit systeem waar ik nu op zit is ook 3 keer nix :(
  • ok, demo is uitgespeeld, was eigenlijk veel te kort .

    maar ja, enkele opmerkingen over het spel .

    - waarom kun je niet een wapen oprapen van iemand anders ? zelfs niet van een gesneuvelde teammate .

    - de AI van de tegenstanders is soms goed, maar soms zijn ze dommer dan de tegenstanders in DOOM (allereerste versie) , je vuurt een grenade launcher projetiel af op een groepje, en het andere groepje op 10m afstand die verpinkt niet eens , plots wanneer je dan wat verder beweegt en je ze onmogelijk konden gezien hebben komen ze allemaal af.

    - de AI van je teammates, tje, had liever een bende apen meegekregen, zo zat er eentje vast tussen twee bomen, dan gaf ik een ander aan command om zich te verplaatsen, deed een paar pogingen, maar hij kon maar niet passeren voorbij men andere twee teammates, dit terwijl er naast hun een hele straat was waar ie kon passeren.

    evenals het feit, ze melden dat ze een vijand gespot heben, gaat die sniper even gewoon doorlopen recht naar hen om hen te beschieten vanop 5m (met de sniper) en sneuvelt natuurlijk .

    bugs : er zitten nog enkele glitches in de map, in de ragdols zitten nog een heleboel bugs, hoofden in beton, plooien veel te ver waardoor de texture volledig begint te glitchen enz…

    HDR is "WAY OVER" , HDR is leuk, maar zoals het heir toegepast wordt is het belachelijk, sommige gebouwen zie je niets van omdat ieder raam volledig in overbelichting staat, wat trouwens onmogelijk is, soms lijkt de lichtbron (de zon in de demo) wel aan alle kanten te staan .
    ook je teammates , die dragen waarschijnlijk spiegelende pakken, want de reflectie op hun pak en de daarbij horende HDR is zo overdreven dat het precies wandelende spiegels worden, dit terwijl ze dan naast een chrome tank staan en die spiegelt bijna niets
  • Ik ben het helemaal eens met rombaft, ook al heb ik de demo nog niet uitgespeeld. De controls kloppen bij mij niet, beeldkwaliteit vind ik eigenlijk best wel bagger, terwijl ik toch nog op high/medium speel op 1024x738
    de kleuren zijn nogal maf, vooral de lucht ziet er een beetje raar uit, en de AI van je teammaten is inderdaad helemaal bagger.

    [b:6bd667ff4a]eerste indruk: t is waardeloos[/b:6bd667ff4a]
  • [quote:39339d990a="rombaft"]ok, demo is uitgespeeld, was eigenlijk veel te kort .

    maar ja, enkele opmerkingen over het spel .

    - waarom kun je niet een wapen oprapen van iemand anders ? zelfs niet van een gesneuvelde teammate .
    [/quote:39339d990a]
    Zeker weten ?
    Heb je de X-toets al geprobeerd ? Tenminste die staat standaard op 'use'-commando oid ingesteld.

    [quote:39339d990a]

    bugs : er zitten nog enkele glitches in de map, in de ragdols zitten nog een heleboel bugs, hoofden in beton, plooien veel te ver waardoor de texture volledig begint te glitchen enz…
    [/quote:39339d990a]
    Misschien niet zo zeer een bug in het spel als een probleem met de Ageia-drivers ?
    Je hebt namelijk een nieuw speeltje om je aan te ergeren als een spel niet snel genoeg is.

    [quote:39339d990a]
    HDR is "WAY OVER" , HDR is leuk, maar zoals het heir toegepast wordt is het belachelijk, sommige gebouwen zie je niets van omdat ieder raam volledig in overbelichting staat, wat trouwens onmogelijk is, …[/quote:39339d990a]
    Welke grafische kaart/drivers heb je ?
    Ik merk met de 'default'-instellingen die het spel voor m'n 9800 heeft verzonnen namelijk niks van die overbelichting.
    Denk er aan dat een en ander zich afspeelt in Mexico en niet in een verregend nederland ;)
  • de andere reviews die ik ehb gelezen waren toch echt heel erg te spreken over alles. ben heel erg benieuwd hoe ie bij mij gaat draaien.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord