Vraag & Antwoord

Games

World in conflict: beste rts tot nu toe???

Anoniem
None
47 antwoorden
  • Zag geen topic dus bij deze;).

    Site: http://www.worldinconflict.com/main/

    Demo: http://demo.worldinconflict.com/us/

    [img:0195d5434b]http://pcmedia.gamespy.com/pc/image/article/708/708622/world-in-conflict-20060513025110375.jpg[/img:0195d5434b]

    Hardware performance guide (=welke specs heb je nodig)

    Gameplay guide
    (=hoe moet je spelen, zowel SinglePlayer als Multiplayer)

    Een plaatje zegt meer dan een hele tekst. Het is een soort company of heroes met net iets betere graphics (net zo goed als crysis volgens nvidia staat op hun site) en een massive multiplayer online aspect (het zal eens niet zo zijn…).
    Het spelen is erg leuk zowel in 6-6 als 2-2 of 1-1 modus. In de beta kan alleen online gespeeld worden, rakinings werken al wel. Moet wel vermelden dat alleen 6-6 servers ranked zijn.
    Er zit een verschil in de 6-6 en 2-2. Dit is dat je bij de 6-6 een rol moet kiezen, infantrie, armor (tanks), support (anti air en artillery) of lucht (apache's) vervolgens heb je 6000 punten te verdelen. Bij 2-2 heb je een generieke rol, je kunt alles kopen, nu heb je 16000 punten.
    Het is dus belangrijk goed samen te werken. Een heavy tank kost bijv 1200 dus je kunt geen enorm leger bouwen. Gaat je tank dood dan krijg je de 1200 langzaam weer op je saldo terug (je ziet 2 getallen, 1 hoeveel saldo je hebt, het andere hoeveel er nog terug moet komen). Van rol wisselen kan wanneer je wil.
    Bij domination krijg je TA (tactical assistance) als je punten captured (+5 om precies te zijn). Dit is uit te geven aan napalm, carpet bombing en uiteindelijk tactical nukes.

    Zo ik hoop hier een hoop mee te hebben duidelijk gemaakt want de tutorial is wat beknopt en maakt het speel systeem niet echt duidelijk…
    Praten kan met C (als je microfoon aanstaat).

    Zelf vind ik USA het fijnste spelen (NATO is niet mogelijk in de demo), alleen de heavy artilerry is erg makkelijk te spotten door de vijand omdat je aan de baan van de honderden raketten die het ding afvuurt wel kan afleiden waar hij ongeveer staat. USSR heeft gewoon kogels dus die vind je niet zo makkelijk.

    update: Demo is uit, screenshot geedit want er is een nieuwe site met de komst van de demo die volledig flash is.
    update: Game is gereleased in USA en dus speelbaar, vanaf maandag (24e zou hij ook in NL te koop moeten zijn).

    update: De single player
    Persoonlijk vind ik de single player campaign erg spannend, het is een echter non-lineaire verhaallijn waarbij ook wordt gepraat over personen ipv alleen over veldslagen (iemand belt zijn vrouw bijvoorbeeld). De filmpjes zijn gemaakt met de ingame engine maar dit is niet storend want deze engine is grafisch erg goed (wel van te voren gerendered en opgeslagen dus je pc hoeft niet meer zo erg te rekenen).
    De missies zijn, zeker in het begin, redelijk chaotisch. Je wordt van waypoint naar waypoint gestuurd om deze te veroveren/terug te trekken. Later wordt het wat rustiger omdat je ook de aanvallende rol weleens speeld, natuurlijk volgt vaak een counter attack:P.
    De leukste missies hebben ook een stuk erin waarbij je ongelimmiteerd TA krijgt (het laad snel op) en dus honderden vijandelijke tanks opblaast met alles wat je maar aangeklikt krijgt, van artillery tot cluster bommen en 3 napalm strikes tegelijk.

    Mijn stats:
    http://www.massgate.net/profile.php?0,64718
  • Jij zei War in Conflict, ik zoeken vond 1 of andere game uit 1990 ofzo :lol: :lol:

    Maar DIT ziet er wél leuk uit idd, maar eens downloaden als mijn nieuwe onderdelen binnen zijn :)
  • [quote:5da05b1ad8="FTI"]Jij zei War in Conflict, ik zoeken vond 1 of andere game uit 1990 ofzo :lol: :lol:

    Maar DIT ziet er wél leuk uit idd, maar eens downloaden als mijn nieuwe onderdelen binnen zijn :)[/quote:5da05b1ad8]
    lol! 5e resultaat op google war in conflict is ook deze game hoor:P. Dacht dat je er al achter was;).

    [quote:5da05b1ad8]World in Conflict Graphics Just Got Better
    07-10-07 - Direct X10 Features Revealed
    Do you think World in Conflict is a pretty sharp-looking game? Well, Nvidia just released the latest video and it looks even more stunning. It showcases the improvements that DirectX 10 will make to the game and they are substantial indeed. [b:5da05b1ad8]Ground will be deformed from explosions, smoke will react realistically to the world, and rays of sunlight will shine down upon the devastated battlefield[/b:5da05b1ad8]. Don't miss this video![/quote:5da05b1ad8]
    http://www.nzone.com/object/nzone_worldinconflict_videos.html
  • Zoals Jafo al meldde na de BETA is de DEMO nu ook uit, vanuit de USA is de fullgame ook te verkrijgen.

    http://demo.worldinconflict.com/us/

    De fullgame heb ik ook getest, valt niet tegen! Was bang dat de SP flinterdun verhaaltje zou worden maar het is nog best te doen.
  • Heb de full version ook net geinstalleerd (gewoon al te koop bij de verschillende winkels), net effe snel (inderdaad erg kort) de tutorial gespeeld. Voelt de 1e 10 minuten erg "afstandelijk" aan. Veel micromanagement. Ziet er grafisch wel erg mooi uit, echt een sierra game… erg "clean" zeg maar.

    Hoop morgen middag meer tijd te hebben om te spelen…
  • Beste rts tot nu toe ?
    hmm … vergeleken met C&C zal dat best zo zijn.
    Grafisch is het in ieder geval een topper en ook de geluiden zijn leuk (de soldaten praten over ditjes en datjes als je een tijdje niks doet, iets dat je vooral in de tutorial merkt).

    Het is in ieder geval een hele vooruitgang dat je niet meer een basis moet bouwen en dat je gewoon je leger kunt droppen waar je het nodig hebt.
    Ik vraag me alleen af wat er gebeurd als tegen de tijd dat je versterkingen uit de lucht vallen je vijand dat gebied heeft veroverd. Het zal vooral erg pijnlijk zijn ;)

    Ik hoop dat het volledige spel iets betere tutorials geeft over de specifiekere troepen (zoals de demo-teams).

    Overigens denk ik niet dat de Starcraft-fans ooit zullen toegeven dat een andere rts beter is ;) (zeker niet nu Starcraft 2 is gedemonstreerd).

    Wat ik zelf vooral mis is de controle die ik in SupCom heb qua besturing.
    Ik hoop dat toekomstige rts spellen daar wat van leren.
  • [quote:6a606922b5="JaFO"]Beste rts tot nu toe ?
    hmm … vergeleken met C&C zal dat best zo zijn.
    Grafisch is het in ieder geval een topper en ook de geluiden zijn leuk (de soldaten praten over ditjes en datjes als je een tijdje niks doet, iets dat je vooral in de tutorial merkt).

    Het is in ieder geval een hele vooruitgang dat je niet meer een basis moet bouwen en dat je gewoon je leger kunt droppen waar je het nodig hebt.
    Ik vraag me alleen af wat er gebeurd als tegen de tijd dat je versterkingen uit de lucht vallen je vijand dat gebied heeft veroverd. Het zal vooral erg pijnlijk zijn ;)

    Ik hoop dat het volledige spel iets betere tutorials geeft over de specifiekere troepen (zoals de demo-teams).

    Overigens denk ik niet dat de Starcraft-fans ooit zullen toegeven dat een andere rts beter is ;) (zeker niet nu Starcraft 2 is gedemonstreerd).

    Wat ik zelf vooral mis is de controle die ik in SupCom heb qua besturing.
    Ik hoop dat toekomstige rts spellen daar wat van leren.[/quote:6a606922b5]
    Ik vind Supremecommander echt een belachelijk slechte rts maargoed dat kan persoonlijke smaak zijn (je blijft klikken tot je 500 minitankjes hebt… vervolgens win je en wordt je map 2x zo groot en kun je weer 500 minitankjes bestellen).

    Wat jij zegt kan niet btw. De dropzone zit aan 1 kant vd map. Usa heeft een kant en USSR ook. Het is dus niet zo dat als je gebied verovert je ineens ergens anders kunt droppen.
    Snelle units zijn dus erg handig (!) zeker als je aan de winnende hand bent anders kun je nooit op tijd aande dropzone kant van de vijand vechten. Meestal is er echter wel een brug oid die je kunt opblazen met een laserguided bomb om zo de vijand te vertragen.

    Zelf ben ik normaal dol op een basis bouwen (zoals in cnc 3) maar de game maakt het op andere vlakken goed (snelheid, echt bestaande units).

    De units hebben niet echt een uitleg nodig omdat ze, vreemd genoeg, niet de bestaande namen hebben. Je hebt geen ah64 helecopter maar een light, medium en heavy attack helicopter bijvoorbeeld. Als je je muis over het type houd in het bestel scherm staat er bij tegen welke units ze goed zijn. Bij tanks bijv: light=heavy tanks en lichte unis (apc's) medium=infantry en andere tanks, heavy= andere heavy tanks.

    Ik weet niet hoe de tutorial in de demo in elkaar zit maar ik heb die van de beta gedaan (je begon op een vliegveld en moest wat punten veroveren). Wat ik na afloop vooral miste was de uitleg hoe je nu precies aan die tactical aid komt.
    Overigens heb ik dit op het betaforum gepost en toen werd mij verteld dat als je goed oplette dit in een zin in beeld kwam.

    Als je de volledige game speelt krijg je wel een beter idee van de kracht van elke unit door het C&C systeem. Je krijgt slecht een selecte keuze aan units in de eerste missies en langzaam unlock je nieuwe units tijdens het spelen van de (best spannende) campaign.

    Overigens geloof ik zelf nog niet in de beste RTS tot nu toe, het is even afwachten tot ik de nederlandse versie heb en online kan…
    Beste RTS wat mij betreft is op dit moment company of heroes.
    Het verhaal is wel leuk, er zitten ook wat persoonlijke verhaallijnen doorheen. Soms krijg je ook tussenmissies als houd de invasie tegen: hier heb je zoveel TA als je wilt, ofwel platbombarderen die russen!
  • ff terzijde maar er zijn truukjes om sneller aan die 500 tankjes te komen zoals door een paar engineers en je commander aan de fabriek toe te wijzen ;)
    bovendien zou je zonder luchtsteun en AA niet al te ver mogen komen tegen een goede vijand, maar goed …

    Die 500+ tank oplossing werkt in zo goed als iedere rts, wat dat betreft is er geen echt verschil.

    waar het bij SupCom vooral lekker loopt is hoe de waypoints werken en hoe simpel het is om mbv shift-toets een aantal opdrachten in een rij te zetten voor de diverse units. Het gevolg is dat je daardoor makkelijker een grote aanval van meerdere groepen eenheden kunt opzetten. Dus als je tanks wilt laten aanvallen terwijl je luchtsteun de vijand in de flank pakt en een derde groep op datzelfde tijdstip van achteren komt dan kan dat geregeld worden in de GUI. Een dergelijk niveau van co-ordineren van de diverse units mis ik echt in dit spel.

    // —

    In de eerste missie van de demo heb je eerst die ene weg als 'dropzone', maar als je de sniper hebt opgeruimt en de bijbehorende punten bezit dan heb je een stuk groter gebied om je units te droppen. Ik ging er op zich van uit dat je gedurende de diverse missies zo je drop-zone locaties stap voor stap zou uitbreiden.

    Hoe je precies aan 'TA' komt wordt in de tutorials inderdaad niet echt uitgelegd, tenzij het die ene zin is over de beloning voor het veroveren van bepaalde punten (je hebt 'primary' en 'bonus' objectives).

    Voor de rest geld dat je eigenlijk twee resources hebt. De ene is je TA-resource (linksboven in je scherm) en de andere is je resource voor je troepen (rechtsboven). Vrij simpel eigenlijk, maar zoals gezegd kun je schijnbaar niet echt invloed uitoefenen op de precieze middelen die je krijgt.

    En zoals ik al zei … die eerste missie na de tutorials is een vrij grote stap. Ik had niet verwacht dat ik meteen al zelf mijn leger moest samenstellen, doordat het filmpje de indruk wekte dat ik al wat mensen had. Dat was zeker in combinatie met de aanval van mijn collega onnodig verwarrend.

    Voor de rest vond ik zelf de verhaallijn niet zo bijster spannend, waardoor ik niet echt zin had om de demo uit te spelen. Grafisch is het echter wel aardig indrukwekkend.

    Zelf wacht ik op Empire:total war … ben namelijk beniewd hoe scheepsgevechten in de 18e eeuw gaan werken. En dat in combinatie met (hopelijk) zoiets als de slag bij Waterloo. Maar da's off-topic.
  • Supreme commander heeft mij nooit echt kunnen bekoren, de Total War series daarentegen wel. Geweldige game, gaat wel erg veel tijd inzitten.

    Back on topic; World in conflict. Na de eerste missies in single player te hebben gespeeld kon ik toch niet wachten om de multiplayer on line te gaan spelen. Eerst maar even een "skirmisch" gespeeld, tegen bots. Nadat ik voor mijn gevoel het best eens kon proberen tegen "human players" kwam ik redelijk van een koude kermis thuis. De eerste 10 potjes die ik speelde resulteerde in een verlies :( Heb best wel redelijk wat RTS ervaring maar WIC brengt het toch anders. Waar dan ook hulde voor! Hoe goed je ook bent in 1 vs 1 in welke RTS dan ook, bij WIC wordt je gedwongen samen te spelen. Pre hierbij is als je een goedwerkende headset hebt voor de communicatie, maar daar ben je ,wederom, afhankelijk van je medespelers.

    Naast de kennis van de maps waar je op speelt, blijft een goede communicatie, samenwerking en dus afstemming over wie wat doet, essentieel. Schuw dus niet om een "role" te pakken die door niemand anders is gekozen, het kan de beslissende factor zijn! Alleen tankjes, helikopters werkt niet. Kies jij voor de support role, dan kan jouw luchtafweer er voor zorgen dat de tankjes van je teamgenoot heelhuids de command points bereiken. De artillerie kan er voor zorgen dat de command points vrij zijn van vijandige eenheden of "fortifications".

    In de praktijk valt het mij tegen hoe goed er wordt samengewerkt. Een beetje "every man for himself" is het eigenlijk wel, en je ziet dan ook als je tegen een team strijdt die wel samenwerkt hoe snel je verliest.

    Geweldig blijft het als je gedurende het spel het team beter ziet samen spelen, tot aan het weggeven van Tactical Aid points aan toe (al 2 x zo een nuke kunnen gooien ;) ). Die overwinningen smaken dan ook zoet!

    Wel moet ik ook toegeven dat de uitleg van alles redelijk summier is in de tutorial en gaandeweg het spel steeds duidelijker wordt. Al gaat dat langzaam. Het speelt toch lekkerder als je goed ten beslagen ten ijs komt wanneer je online gaat. Voor de rest kijk ik uit naar een dag samenspelen met een leuk team die soepel samenwerkt en communiceert.

    Beste RTS?? Mwah, voorlopig blijf ik meer plezier halen uit C&C3, samen met of tegen een maatje online spelen in de spaarzame uurtje die we hebben.
  • Op de beta had ik 30 wins en 4 losses met een winstreak van 20+. Hoe? Na 4 potjes best hoog te scoren vroeg een clan of ik er niet bij wilde. Vervolgens speelde ik alleen in servers waar ik al clanmates zaten en/of vroeg anderen ook te helpen. Dan kun je gewoon achter elkaar door spelen en binnen een aantal uur een wedstrijdje of 6 winnen.

    Headset is erg handig want veel mensen hebbendit niet, hiermee kun je dus aandacht opeisen. Ik blaat altijd dat ik airsupport oid wil. Meestal krijg je hierdoor altijd wel iemand die je bijstaat. Beste taktiek is gewoon 1 kant/flank kiezen. In de homeland map bijv de bossen of de linkerflank of het dorp. Dan hoef je niet steeds heen en weer te scheuren en kun je toch 2 a 3 punten controleren.

    Maar heb jij hem al gekocht? Ik heb hem gepre-ordered maar heb nog geen telefoontje gehad…

    Zit nu in missie 6 maar ik erger me soms aan het gehaast. Heb je niet iets veroverd moet je weer ergens anders heen binnen x minuten.
  • [quote:8f3f5c0db7="sdk"]

    Headset is erg handig want veel mensen hebbendit niet, hiermee kun je dus aandacht opeisen. Ik blaat altijd dat ik airsupport oid wil. Meestal krijg je hierdoor altijd wel iemand die je bijstaat. Beste taktiek is gewoon 1 kant/flank kiezen. In de homeland map bijv de bossen of de linkerflank of het dorp. Dan hoef je niet steeds heen en weer te scheuren en kun je toch 2 a 3 punten controleren.[/quote:8f3f5c0db7]

    Dat scheelt inderdaad wel ja, goeie tip.


    [quote:8f3f5c0db7="sdk"]
    Maar heb jij hem al gekocht? Ik heb hem gepre-ordered maar heb nog geen telefoontje gehad…[/quote:8f3f5c0db7]
    Ja volgens mij afgelopen vrijdag, gewoon bij de free record shop, zag hem ook daarna al liggen bij e-plaza etc.


    [quote:8f3f5c0db7="sdk"]
    Zit nu in missie 6 maar ik erger me soms aan het gehaast. Heb je niet iets veroverd moet je weer ergens anders heen binnen x minuten.[/quote:8f3f5c0db7] Zit nu pas bij missie 4, dus heb nog even te gaan. Vervolgens al wel gaan multiplayen en dat blijft met elk spel leuk. Vooral als je als support bijv alleen anti-air bouwt, komen 4 heli's aan, afweer aan de rand van een bos… en binnen komen al die tactical aid puntjes :P

    Moet alleen nog even uitzoeken hoe ik van drop point verander, soms wordt mijn plekkie overlopen door tegenstanders… en als je dan support bent is dat minders…
  • Heb vandaag vrij dus heb missie 6 en 7 net uitgespeeld (frankrijk met de NATO legers). Je krijgt nu eindelijk heavy attack choppers en anti air units etc. Ook de duitse MLRS zijn erg effectief. Missie 8 was een loopmissie (4 squads en haal intel terug behind enemy lines) dus daar had ik ff geen zin meer in:P.

    @smooth
    Rechts boven klikken op je bestellijst, dan helemaal onderaan dat menu de meest linkse knop. Je kunt in dat menu (rechts dus) ook links boven van specialisatie wisselen, dus bijv van support naar armor.

    Tip voor support: neem 2 artillery of geen artillery anders raak je toch niks;).

    @jafo ja dat had ik wel door heb het nog wel een aantal missies gespeeld sup com maar het ging mij erom dat je er zoveel moest bestellen. Het is allemaal erg basic. Je kunt niet met 3 units veel schade aanrichten (ja met zon tactical nuke op je commander wel) maar niet zoals in bijvoorbeeld het vaak afgekraakte cnc zero hour. Daar kun je met een team rocket launchers een groep van 5 overlords zonder problemen aan. Met 3 overlords kun je echter een basis en elke vijandelijke tank volledig verwoesten. Dawn of war/ company of heroes hebben deze elementen ook.
    Bij WiC kun je online (en meer dan 4 spelers) maar 4 heavy tanks tegelijk aansturen, daar komt de taktiek om de hoek kijken.
    Overigens kun je in bijna elke rts met shift orders quen dat is echt niet uniek… Age of empires 3 gebruikt het bijvoorbeeld ook (zelf zover dat je kunt zeggen, nadat die boom is neergehakt ga dan daar goud verzamelen via die en die weg), maar ook andere games, zoals cnc3 maar ook wic, gebruiken waypoints.

    Over wic:
    Erg handig als je een scout chopper achter de vijand wil hebben maar er niet steeds tijd aan wilt besteden.
  • [quote:504a6b51b9="sdk"]

    @smooth
    Rechts boven klikken op je bestellijst, dan helemaal onderaan dat menu de meest linkse knop. Je kunt in dat menu (rechts dus) ook links boven van specialisatie wisselen, dus bijv van support naar armor.

    Tip voor support: neem 2 artillery of geen artillery anders raak je toch niks;).

    [/quote:504a6b51b9]

    Top!! thanx, ga over ca. een half uurtje richting huis en ga het meteen testen. Dat blijft wel positief aan WIC… de gelimiteerde tijdsduur!! Kort genoeg om snel te kunnen genieten en lang genoeg om de uitslag welke kant dan ook op te laten gaan.
  • Missie 10, ik moet zeggen het verhaal is echt meeslepend. Het is niet lineair waardoor je in het begin op het verkeerde been wordt gezet. De verhaallijn gaat niet alleen over de oorlog maar ook over personen.
    Ben nu aan 11 toe (merk dat ik 1 vergeten ben op te slaan want mijn laatste save heet mission 10, checkte net hoeveel missies er zijn en zag dat ik 10 al had gedaan;) ).
  • [quote:4e979d3137="sdk"]Missie 10, ik moet zeggen het verhaal is echt meeslepend. Het is niet lineair waardoor je in het begin op het verkeerde been wordt gezet. De verhaallijn gaat niet alleen over de oorlog maar ook over personen.
    Ben nu aan 11 toe (merk dat ik 1 vergeten ben op te slaan want mijn laatste save heet mission 10, checkte net hoeveel missies er zijn en zag dat ik 10 al had gedaan;) ).[/quote:4e979d3137]

    Was eigenlijk van plan vanavond verder te gaan met de single player…. maar heb vanavond een voorproefje gehad van hoe super WIC kan zijn. Zat in een goed team dat voor het grootste gedeelte met VOIP communiceerde… wat een verademing. Heerlijk battles gevochten, won some …lost some… maar is nu al weer te laat, moet om 07:00 weer op… dus nog 5 uur slaap…. zucht…
  • [quote:789848c35d="Smoothtalker"][quote:789848c35d="sdk"]Missie 10, ik moet zeggen het verhaal is echt meeslepend. Het is niet lineair waardoor je in het begin op het verkeerde been wordt gezet. De verhaallijn gaat niet alleen over de oorlog maar ook over personen.
    Ben nu aan 11 toe (merk dat ik 1 vergeten ben op te slaan want mijn laatste save heet mission 10, checkte net hoeveel missies er zijn en zag dat ik 10 al had gedaan;) ).[/quote:789848c35d]

    Was eigenlijk van plan vanavond verder te gaan met de single player…. maar heb vanavond een voorproefje gehad van hoe super WIC kan zijn. Zat in een goed team dat voor het grootste gedeelte met VOIP communiceerde… wat een verademing. Heerlijk battles gevochten, won some …lost some… maar is nu al weer te laat, moet om 07:00 weer op… dus nog 5 uur slaap…. zucht…[/quote:789848c35d]
    Anders kunnen we wel dezelfde clan joinen…
    Morgen ben ik vrij dan ga ik ff de dynabyte bellen…
  • Inderdaad erg ruige game, heb de SP uitgespeeld.

    Binnenkort maar eens kijken wat CoH Opposing Fronts doet :wink:
  • [quote:4936642e56="FTI"]Inderdaad erg ruige game, heb de SP uitgespeeld.

    Binnenkort maar eens kijken wat CoH Opposing Fronts doet :wink:[/quote:4936642e56]
    Wel beetje kort he, de sp… Heb 8 uur gespeeld en heb nog 3 missies te gaan=3x 1 uur ofzo. Dus de 20 uur haalt hij lang niet.
  • Ik heb buiten DoW en R:TW / M:TW2 geen rts'en gespeeld, bovendien werd het bij SupCom redelijk duidelijk uitgelegd hoe een en ander werkte en waren ze bijzonder consequent. Ook het aanpassen van waypoints etc. was heel erg visueel en makkelijk. Bij WiC kwam het in de tutorial niet echt naar voren en was die eerste demo-missie zo'n relatief grote overgang dat het niet echt duidelijk en makkelijk was.

    Anyways … ik zag de CE-versie nog staan in de winkel en begon toch te twijfelen. Aan zo'n stukje 'echte' Berlijnse muur heb je niks :lol:
    Maar ik ga de demo nog eens proberen en zien hoe leuk kan zijn.
  • Nog steeds niet echt verder gegaan met de single player campagne… maar multiplyer… het wordt steeds leuker… wie spelen het nog meer online?

    In WIC is mijn Nickname het zelfde… misschien een keer met zijn allen afspreken?

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.