Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Games

Unreal Tournament 3 ...

Anoniem
JaFO
89 antwoorden
  • Met alle info die er de laatste tijd is verbaasd het me dat er nog niemand over gepost heeft.
    Jullie zaten toch niet op mij te wachten, of wel ? ;)

    Video #1 : 7 minuten Wardare / shaky-cam kwaliteit …
    http://files.filefront.com/UT3+GC07MPG/;8402795;;/fileinfo.html

    Te zien zijn enkele Necris voertuigen :
    = Scavenger : een 'doorzichtige bal' met gemene tentakels.

    = Viper : het equivalent van de Manta voor de Necris

    = Nightshade : stealth voertuig dat 'deployables' kan plaatsen zoals mijnen, een schild en (te zien in de video) een 'slow volume' (een groen blok dat alles vertraagt wat er door heen gaat)

    = de Raptor-equivalent voor de Necris

    De Nightshade en Scavenger zullen vrij lastige voertuigen zijn om effectief in te zetten.

    Voor meer nieuws verwijs ik door naar de forums van de http://www.beyondunreal.com …

    Oh … en Mark Rein geeft aan dat ze hopen tegen november klaar te zijn.
    Dus als je wilt sparen voor een monster-pc dan is dit de kans.

    // – update –
    Officieele site heeft een update : http://unrealtournament3.com/
    Fans zullen de muziek op de site beslist herkennen ;)

    En de 'datum' is November volgens Midway zelf.
    Zoals altijd : zolang Epic niet officieel zegt is het niet zo, maar ze zitten wel in die richting volgens alle bronnen.

    En er is al een verzameling mp3-tracks te downloaden :
    http://download.beyondunreal.com/fileworks.php/official/ut3/ut3_soundtrack_pre.zip
    Naast een preview van de menu-muziek en een up-to-date versie van 'Go Down'(klassieke UT-track) zijn er ook een aantal stemmen te horen (waaronder de nieuwe Malcolm).
  • Zozo november…. eigenlijk toch weer meer van het zelfde maar gruwelijk mooi? Ben benieuwd naar alle andere games die de engine ook gaan gebruiken eigenlijk.

    Demootje zou wel leuk zijn, beetje the feel krijgen of het wat is.
  • Ze beweren dat ze +/- een maand voor 'gold' een demo hebben.
    Overigens hoef je maar naar Bioshock, Stranglehold en Mass Effect te kijken om te zien waartoe de engine in staat is.
    Wat officieele filmpjes betreft is er buiten de (inmiddels verouderde) trailer alleen maar wat 'shaky cam' en vergelijkbaar materiaal.

    Zo is er ook een specifiek demo-level met een tornado voor de Ageia PhysX hardware. Dit maakt op zich duidelijk dat echt serieuze ondersteuning van die spullen niet in UT3 zit, maar dat het net als die S3c-compressie die UT'99 ondersteunde in enkele zeer speciale levels zal zitten.

    Tornado demo (wel UT3 maar geen officieel level dus) :
    http://files.filefront.com/GC07+UT3+ageiaavi/;8407707;;/fileinfo.html
  • Hexus is wel te spreken over die tornado map. PPU doet goed zijn werk daar.

    Blijkbaar helpt die developer relation divisie bij ageia.
  • Er zijn (eindelijk) wat hoge resolutie filmpjes :

    vCTF-Necropolis : http://www.gametrailers.com/player/24261.html?type=
    Je ziet hier de Viper (een meer Jetbike-achtige variant op de Manta), Scavenger (een rollende bal met tentakels zoals de Darkwalker voeten heeft) en Nightshade ('stealth'-voertuig).
    Het spelersmodel (een 'Krall' … de 'vervanging' van de Skaarj in UT3) ziet er werkelijk prachtig uit.

    Dit wordt op een PS3 getoond …

    Het tweede deel toont de pc-versie van Torlan inclusief wat uitleg over de 'Orb' waarmee je sneller nodes kunt overnemen (of steunen) zoals die in UT 3 zal zitten.
    Link : http://www.gametrailers.com/player/24281.html

    Ik denk dat ik maar ga sparen voor een nieuwe pc als ik dit zo zie ;)
  • *schopje*

    Er is nieuwe info … waaronder de eerste kans om de nieuwe versies van klassieke tracks als 'Go Down' en 'Lock Down' te horen.
    Zie links in start-post.
  • *schopje*
    bron :
    http://www.beyondunreal.com/daedalus/singlepost.php?id=11034

    Midway heeft de systeem-eisen bekend gemaakt :
    [quote:600e558303]
    Midway and Epic today announced the minimum and recommended system requirements for the PC version of Unreal Tournament 3, the highly anticipated first-person shooter scheduled for release in November 2007. Please see below for all information regarding these requirements along with newly released screenshots from the PC version of Unreal Tournament 3.

    Minimum System Requirements

    * Windows XP SP2 or Windows Vista
    * 2.0+ GHZ Single Core Processor
    * 512 Mbytes of System RAM
    * NVIDIA 6200+ or ATI Radeon 9600+ Video Card
    * 8 GB of Free Hard Drive Space

    Recommended System Requirements

    * 2.4+ GHZ Dual Core Processor
    * 1 GBytes of System RAM
    * NVIDIA 7800GTX+ or ATI x1300+ Video Card
    * 8 GB of Free Hard Drive Space

    They also sent out a couple of new images with the press release.
    [/quote:600e558303]
  • De magische woorden : 'demo binnen 2 weken' …

    bron : http://utforums.epicgames.com/showthread.php?t=578203

    (letterlijk zegt Mark Rein daar zelfs : het zou deze week kunnen, maar voor de zekerheid 2 weken … )
  • Die systeemeisen kloppen ook van geen kant…
    Aanbevolen wordt een 7800GTX of X1300? Ik weet wel zeker dat ie iets beter zal draaien op de 7800GTX :roll: :P
  • Laten we het op een foutje van Midway houden dan. Ik heb totaal geen idee wat tegenwoordig allemaal 'snel' en 'traag' is tussen Ati en nVidia.
    Die Ati 9600 vs nVidia 6100 aan de ondergrens lijkt mij ook vrij sterk, want zo slecht waren die nVidia's toen ook niet.

    Maar goed … we hebben 'binnenkort' dus die demo. Dan zien we zelf wel hoe goed alles klopt. :D
    Aan de hand van de diverse UE3 spellen (zoals Bioshock en Stranglehold) zou je in ieder geval enig idee moeten hebben hoe goed je bent voorbereid denk ik.
  • Wat mij betreft mogen ze die voertuigen weer uit de game slopen… het voegde voor mij iig niks toe aan 2004, de tanks zagen er nog lelijk uit ook… Doe mij maar gewoon die oude wapens uit ut 99 (ja ik weet in te stellen in opties :D).
  • Dan wordt je niet vrolijk van de demo, want de levels lijken bekend te zijn.

    = DM-HeatRay : het level waar een DarkWalker in staat als uniek voertuig

    = VCTF-Suspense : CTF met voertuigen uit de Axon-set (de 'normale' voertuigen dus).

    = DM-Shangrila : traditioneel DM

    Geen Warfare omdat Epic beweert dat de levels onderling zoveel van elkaar verschillen dat er geen 'echte' Warfare-level bestaat. Het is allemaal een combinatie van ONS en Assault, waarbij sommige meer op een Assault-level lijken door de assymmetrische opzet.

    Overigens zien de voertuigen er nu stukken beter uit … maar da's mijn persoonlijke mening ;)
  • omg die redeemer is lelijk man en de voertuige ook o.o doe mij maar 2003
  • Veel plezier met de demo… http://www.9lives.be/gamenieuws/100238/unreal-tournament-beta-3-demo-morgen-verkrijgbaar
  • Fileplanet heeft inderdaad al de demo als 'preload' staan (voor de sukkels die betalen voor die 'service').
    De rest van de servers zou binnenkort volgen.
    Officieel is de demo vandaag om 3:00 EDT beschikbaar.
    Ik heb geen idee wat dit voor ons betekent.

    Over de inhoud is het volgende bekend :
    [quote:1e224b241a]
    HeatRay (Deathmatch):
    This battle takes place in a night-time urban setting. Players battle over who gets to use a Dark Walker super weapon after it is spawned by a passing drop-ship. If you manage to get it, be sure to rack up the kills quickly since everyone will be gunning for you. The Dark Walker is like a giant piñata – when it dies it drops a U-Damage and a Berzerk power-up. If you want to stay hidden from the Dark Walker keep an eye out for the Invisibility power-up.

    ShangriLa (Deathmatch):
    A stark contrast to HeatRay's moody setting, ShangriLa is a sunny, tranquil map set high in the Izanagi Mountains. This map is designed in the traditional style of big Team Deathmatch maps, so it should please the most hardcore UT Deathmatch players. Fight over the U-damage in the central courtyard, or try to control the Shield-belt alley. You can find jumpboots in a vulnerable spot at the end of a dock, but the risk is worth the reward as they will go a long way toward helping you control the map.

    Suspense (Vehicle Capture the Flag):
    Set on a massive suspension bridge deep in Axon territory, this map is a playground of gameplay possibilities. It's a favorite in Epic office playtests because you can find almost all the Axon vehicles, as well as the Redeemer super-weapon. Whether you are sniping from the bridge towers, camping with the tank, towing hover-boarding flag-runners from your Raptor, controlling the redeemer from underneath the bridge, bombarding from afar with Hellfire SPMA artillery, or doing fast attacks with Manta's and Scorpions, everyone will find something they love doing in Suspense.

    [/quote:1e224b241a]

    Grootte : 740 Mb (valt eigenlijk wel mee gezien de recente UE3 demo's)

    Links :

    = Shacknews : http://www.shacknews.com/onearticle.x/49425

    = Filefront : http://files.filefront.com/Unreal+Tournament+3+Beta+Demo/;8780331;/fileinfo.html

    = Duitse site : http://4players.de/4players.php/download_info/PC-CDROM/Download/46447.html

    De links volgen zodra ze er zijn.
    Er schijnen torrents te zijn, maar ik zou die alleen op eigen risico gebruiken tenzij ze op een officieele pagina zijn aangekondigd.
  • http://www.auww05.dsl.pipex.com/

    Linkjes :)
  • Ik heb het binnen :)
    In eerste instantie was ik wat teleurgesteld, omdat het er slecht uit zag … maar dat kwam omdat het detail-niveau default op '2' stond.

    Ik moet zeggen dat de bots echt indrukwekkend zijn deze keer. Ook de feedback van hun is echt bruikbaar ze zien nu ook voertuigen en melden dat ('manta midfield'). Daarnaast zijn ze geen perfecte schutters en lijken ze op een 'normale' manier te richten. Zo had ik niet echt veel last van een bot die de Darkwalker (in DM-HeatRay) bestuurde, omdat die sukkel niet kon richten. Bovendien leek het alsof hij echt niet kon 'zien' omdat ik net een invisibility-pickup had gevonden. Dat beest is trouwens best indrukwekkend om te zien en te horen. Je hebt genoeg reden om te rennen, maar ook genoeg kansen om het uit te schakelen …

    tip : met behulp van de 'crouch'-knop (default 'c') kun je bukken, waardoor je met de DW ook onder enkele brugjes heen kunt.

    nadeel ?
    Om een of andere reden moet je een naam/wachtwoord opgeven ook als je alleen maar off-line wilt spelen. :(
    Daarnaast kun je je speler en de bots niet aanpassen in de demo.
  • De demo wil nog best redelijk draaien op mijn toch behoorlijk gedateerde pc, dus dat valt alweer mee :) Ik vind het alleen wel bepaalde levels onoverzichtelijk en te donker.
  • HeatRay is inderdaad donker, maar het past wel.
    Bovendien heb je in TDM zo'n gloeiend uniform op afstand, dus het is echt moeilijk om te missen.

    Het kan helpen om 'post processing'-opties voor 'vivid' te kiezen.
    Dan wordt alles naar het schijnt een stuk kleuriger …
  • Heb alleen nog singleplayer gedaan maar ohoh wat vet, knalt echt heerlijk weg en de voertuigen zijn echt super net als de hooverboard.
    Nou nog online aan de praat krijgen kom geen servers op (en aanbod is beroerd volgens mij)
    Denk dat ik nog een poort open moet zetten oid, ben wel benieuwd hoe het is.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.