Vraag & Antwoord

Games

Red Alert 3 (of beter C&C Zero hour 2)

Anoniem
None
21 antwoorden
  • Ik had niet zo'n hoge verwachtingen van deze game, grafisch leken de eerste screenshots nergens op en het hele concept had ook niks meer met red alert te maken (wat van origine juist een realistischere versie van Command and conquer was met veelal bestaande units zoals migs, jeeps, grondstoffen moesten echt worden opgeslagen enz).

    Toch valt de game me mee en dat komt eigenlijk omdat het gewoon een update voor command and concquer generals is…

    (wat overigens al enigsinds is geprobeerd dmv allstars:
    http://allstars.cnclabs.com/files/public/screenshots/AS20070707-4.jpg
    )

    De overeenkomst begint bij de graphics, het wordt al snel duidelijk dat de engine een opgepoetse generals engine is. Het terrein heeft dezelfde textures, gebouwen zijn op dezelfde manier geplaatst. Verschil is dat het water een upgrade heeft gekregen en alle textures hogere resoluties hebben gekregen (gebouwen en grond, units matigjes).

    Verder komt de special abilities van generals letterlijk terug in red alert 3, je verdient door te vechten punten (alhoewel door een iets ander systeem, als je units kwijt raakt komt er een multiplier) die je vervolgens kunt uitgeven aan airstrikes en upgrades.

    Zelfs de factions komen overheen… zo heeft cnc generals USA, China en MEC. USA was sterk in air en hoge tech, china op land, aanvallen in aantallen en MEC was meer van suicide.
    In red alert 3 zijn de factions, alliance (ook air, tech), sovjests (land, veel) en empire of the rising sun (zee +beetje suicide). Alleen de laatste is echt een nieuwe toevoeging.

    Manier van geld verzamelen komt ook uit cnc generals, om precies te zijn de verzamel methode van China; bouw een supply center naast een pallet met resources en een truck rijd heen en weer. De supply center heet nu "ore refinery" en het resource punt heet nu "ore mine".

    Interface mbt airstrikes is ook hetzelfde, wel vernieuwend is het gebruik van de C&C 3 interface aan de rechterkan van het scherm (tabjes per productiegebouw).

    Ook in units zijn wat overeenkomsten te vinden (overlord tank vs apocalypse tank).

    Verder is het algehele concept mbt het vechten overgenomen uit C&C generals, C&C generals had namelijk voor het eerst in de C&C geschiedenis een systeem waarbij elke unit slechts effectief is tegen 1 of 2 andere units. Het ouderwets bouwen van 100 tanks en dan de vijand aanvallen werkte niet meer.
    vb:
    bouw 10 overlord tanks a 10x2500=25000
    als de tegenstander 10 rocketeers heeft (kosten 10x400)=4000 dan zijn de overlords in no time kapot.
    Zelfde voor aurora bombers, maken die overlords ook zo kapot
    Air is ook niet de way to go, een paar chinese gattling guns of de anti air humvee met lasers van usa vernietigen elke air unit binnen enkele seconden.
    Infantry is ook niet het antwoord, MEC gebruikt gif, China gebruik vuur en USA heeft flashbangs die infantry binnen een seconde uitschakelen.

    Het werd dus een kwestie van balanceren… dit zie je heel erg terug in red alert 3 (meer dan in C&C 3). Er zijn niet echt super units… de duurste units zijn allemaal kwetsbaar; v
    liegdekschip usa kan niet van dichtbij schieten, met 1 commando is hij na 3 seconde dood, tegen subs doet hij ook niks, in combo met anti air kan hij zelf helemaal geen damage doen
    dreadnought van sovjets is heel snel dood
    sovjet airship stort binnen 1 seconde neer met de counter unit van rising sun
    en zo kan ik nog wel even doorgaan;)

    Voor mij is dit geen probleem want ik vond C&C Generals een leuke game, deze game is echter niet al te best ontvangen destijds dus wie nu ineens red alert 3 geweldig vind moet zichzelf toch even achter zijn/haar oren krabben…

    Tot slot;
    Alliance:
    Bouwt in de "que" zoals C&C 1, Red Alert 1, enz, nadat het in de que klaar is kun je het op de map plaatsen,binnen een straal van je MCV

    Sovjet:
    Bouwen zoals in generals; het gebouw wordt op het terrein gebouwd en is dus kwetsbaar tijdens constructie. Verschil is dat hier niet alleen binnen de straal van de MCV/outpost kan worden gebouwd maar ook binnen een straal rondom bestaande gebouwen (bijv je hebt een baracks dan kun je daar omheen een ander gebouw plaatsen).

    Rising sun:
    Bouwen nano cores in de "que" binnen 5 seconde. Vervolgens is deze mobiele nano core overal op de map uit te pakken tot het bestelde gebouw. Kwetsbaar tijdens verplaatsing, krijgt volle health tijdens het uitpakken.

    Zijn echter wel een paar [b:e9d36cef4a]nieuwe dingen[/b:e9d36cef4a]
    -hogere resoltie textures
    -breedbeeld ondersteuning (alleen 1600x1200 niet 1680x1024)
    -gevecht op zee+gebouwen
    -interace C&C 3 geintegreerd
    -geld punten staan op de minimap
    -voice over ip
    -coop campaign
    -tanks kunnen andere voertuigen pletten

    [b:e9d36cef4a]Verdwenen opties:[/b:e9d36cef4a]
    gebouw uitzetten om stroom te besparen
    beacons plaatsen voor teammaat (of heb ik die gemist?)
    veschillen in harvester types

    Waarom het geen top rts is;
    net als C&C3 mis je het overzicht dat toppers als company of heroes, World in Conflict en Supreme commander wel bieden; een weergave van de hele map op basis van icoontjes zodat je in 1 keer ziet waar al je units verblijven. Ik ben nu heel vaak een aantal units kwijt.
  • Ik heb hem gister en net even gespeeld, en ik kan maar 1 ding zeggen: Wat een vette game.

    Ik heb tot nu to alle C&C games gespeeld (vanaf Generals, dus niet de originele Red Alert) en ik vind dit toch zonder twijfel de beste. Generals heb ik zoiezo al helemaal kapot gespeeld, en Zero Hour ook. Daarna kwam C&C 3, en ik was verkocht. Ik vind het leuk dat ze eigenlijk steeds verder in te tijd gaan.

    Wat je misschien nog kan toevoegen is de manier van bouwen. Zo bouwen de Alliance met expansion wagentjes, die je overal naartoe kan rijden en een gebouw van maken. De Empire or de rising sun doet dit gewoon met de blueprint van het gebouw op de grond te klikken, evenals de Sovjets.
  • Klopt dat is inderdaad een leuke toevoeging.

    Alliance:
    Bouwt in de "que" zoals C&C 1, Red Alert 1, enz, nadat het in de que klaar is kun je het op de map plaatsen,binnen een straal van je MCV

    Sovjet:
    Bouwen zoals in generals; het gebouw wordt op het terrein gebouwd en is dus kwetsbaar tijdens constructie. Verschil is dat hier niet alleen binnen de straal van de MCV/outpost kan worden gebouwd maar ook binnen een straal rondom bestaande gebouwen (bijv je hebt een baracks dan kun je daar omheen een ander gebouw plaatsen).

    Rising sun:
    Bouwen nano cores in de "que" binnen 5 seconde. Vervolgens is deze mobiele nano core overal op de map uit te pakken tot het bestelde gebouw. Kwetsbaar tijdens verplaatsing, krijgt volle health tijdens het uitpakken.

    *screenshotje*
  • Gister ook even gespeeld, draait prima op m'n 2e pc met een HD4870.
    Leuke mooie cutscenes, spelen zelf moet ik weer ff wennen (tijdje geen RTS gedaan) maar dat komt wel goed. Alleen die Co commander mag wegblijven…
  • [quote:52c56c47af="Vandread"]Gister ook even gespeeld, draait prima op m'n 2e pc met een HD4870.
    Leuke mooie cutscenes, spelen zelf moet ik weer ff wennen (tijdje geen RTS gedaan) maar dat komt wel goed. Alleen die Co commander mag wegblijven…[/quote:52c56c47af]

    Doe de tutorial en dan die van co commander… hij luisterd goed, je hebt er best veel aan.
  • Uhu, leuk gedaan ook zeg die Tutorials. Zeer origineel vind ik.
    Soms iets te langdradig, maar voor beginners zeer makkelijk.

    Ik heb het net weer even gespeeld, en er valt me toch iets op. De moeilijkheidsgraad is zo enorm veel omhoog gegaan. Een Medium ging nog wel op Korte Termijn, maar als je even een minuutje of 20 bezig bent, wordt het toch vrij lastig. Ze vallen je van alle kanten aan, en blijven maar Units pompen. Dan zou je toch verwachten dat hun geld opraakt :roll:

    Op Hard gaat denk ik nog nét. Maar echt net. Je bent nog geen 30 seconden bezig en je hoort al: Enemy Units Detected. Meestal zijn dit basic goedkope units, maar na 3 minuten staan ze toch al in je basis alles aan gort te schieten.

    Over Brutal ga ik het niet eens hebben. Dit is ziek. Ik samen met een Hard tegen 1 Brutal, en ben echt naar alle kanten van de map geschoten. Mijn maat hield het niet veel langer uit.

    Wat denk ik het nadeel is van tegen de AI spelen, is dat ze honderden units tegelijk kunnen besturen. Zo vallen ze vanuit de lucht, land én zee tegelijk aan. Vernietig je de Units op land, gaan ze verder via de lucht. Vernietig je die units, gaan ze verder op zee + land. Een nooit ophoudende Vicieuce Cirkel dus.

    Heeft er trouwens al iemand ervaring met Online Spelen? Ik wacht meestal tot ik het allemaal een beetje doorheb, wat de gebouwen en Units voor functies hebben etc. De Tactieken weet ik allemaal nog van C&C 3 :)

    De Singleplayer vind ik vet, maar de missies zijn wel vrij kort. Ik heb een begin gemaakt met De Sovjets (Geloof ik :S) en ik raad je aan om Mission 3 te spelen ;) Meer wil ik er niet over kwijt.
  • Hmm waarschijnlijk heb je nog niet genoeg ervaring met de verschillende counter units. Had zelf in begin ook ff lastig met de rush taktieken maar eigenlijk bestaat de rush gewoon uit een beer/dog en even later een paar infantry units dus valt wel mee… ook gebruiken de verschillende commanders altijd dezelfde taktieken (giles usa air, zaghaha rusland ook air… enz).
  • Ojaa, dat is ook nog een leuke toevoeging. Ofja toevoeging, dit had je volgens mij ook al in Zero Hour. Maar je hebt dus verschillende AI characters, elk met een verschillende tactiek.

    Die Honden en die Beren zijn opzich zo slecht nog niet. Ze kunnen in 1 keer een Infantry unit vermoorden. Tevens kunnen ze op het water lopen.
    Ik gebruik ze vooral als Scout. Ze zijn goedkoop, duurt maar een paar seconden voordat ze klaar zijn, en zijn nog niet slecht ook. Op de langere periode worden ze overbodig.

    Ook is de Infantry een beetje sterker gemaakt zeg :wink: Een groepje Rocketlauncers, en een groepje beren/honden, is echt vernietigend. Dit is dan tot nu toe ook mijn favoriete Rush tactiek. 5 Honden, 5 Rocketlauncers, en aanvallen maar. Als die dood zijn heb je dan al weer 10 van dezelfde legertjes klaarstaan. Kost niks.

    Ik vind trouwens ook dat de boten veel te sterk zijn gemaakt. Als je eens kijkt naar de DreadNought, de Asault Carrier, en die andere (Ben even de naam vergeten :oops: ). Je kan letterlijk vanuit je eigen vaarwater de vijand bekogelen met langeafstand rakketten, en een soort lasers. Tactiek nummer 2: Je basis verdedigen totdat je die units kan maken. Vervolgens erop af met een stuk of 5 Anti Air boten, en 3 van die goede Units. Dit is onverslaanbaar, wat je ook doet. (Of de vijand heeft dat vrouwtje, je special infantry unit, ben weer even de naam vergeten. Zij kan een boot, grootte doet er niet toe, in 1 keer vernietigen.)
  • [quote:f2165aa5da="NHubregtse"]Ojaa, dat is ook nog een leuke toevoeging. Ofja toevoeging, dit had je volgens mij ook al in Zero Hour. Maar je hebt dus verschillende AI characters, elk met een verschillende tactiek.

    Die Honden en die Beren zijn opzich zo slecht nog niet. Ze kunnen in 1 keer een Infantry unit vermoorden. Tevens kunnen ze op het water lopen.
    Ik gebruik ze vooral als Scout. Ze zijn goedkoop, duurt maar een paar seconden voordat ze klaar zijn, en zijn nog niet slecht ook. Op de langere periode worden ze overbodig.

    Ook is de Infantry een beetje sterker gemaakt zeg :wink: Een groepje Rocketlauncers, en een groepje beren/honden, is echt vernietigend. Dit is dan tot nu toe ook mijn favoriete Rush tactiek. 5 Honden, 5 Rocketlauncers, en aanvallen maar. Als die dood zijn heb je dan al weer 10 van dezelfde legertjes klaarstaan. Kost niks.

    Ik vind trouwens ook dat de boten veel te sterk zijn gemaakt. Als je eens kijkt naar de DreadNought, de Asault Carrier, en die andere (Ben even de naam vergeten :oops: ). Je kan letterlijk vanuit je eigen vaarwater de vijand bekogelen met langeafstand rakketten, en een soort lasers. Tactiek nummer 2: Je basis verdedigen totdat je die units kan maken. Vervolgens erop af met een stuk of 5 Anti Air boten, en 3 van die goede Units. Dit is onverslaanbaar, wat je ook doet. (Of de vijand heeft dat vrouwtje, je special infantry unit, ben weer even de naam vergeten. Zij kan een boot, grootte doet er niet toe, in 1 keer vernietigen.)[/quote:f2165aa5da]

    Dan heb je niet tegen hard gespeeld want die doet de magneto straal en dan ben je ze zo kwijt. Tevens heb je line of sight nodig voordat je boten op lange afstand werken… verder zijn de dreadnoughts zo dood. Alleen de shogun battleships zijn enorm sterk (behalve tegen russische helicopters). Slechts in enkele maps kun je winnen door alleen op zee te overheersen omdat je simpelweg beperkt bent door het water… je kan niet over land varen;).
  • De Magneto Straal is niet beslissend in een battle. Nadelen:

    -Het duurt maar pakweg 20 seconden.
    -Voordat je de level 3 hebt ben je al een halfuurtje bezig.
    -hij beweegt langzamer als je Dreadnoughts, Assault Carrier etc. Je hebt dus genoeg tijd om simpelweg weg te varen.
    -als je hem op een unit gebruikt duurt het nog 5 seconden voor je hem daadwerkelijk kan gebruiken. Je ziet een Lichtflits waar hij zal beginnen en dus kan je gewoon wegvaren.

    Maar als je ongeveer 5 Dreadnoughts hebt, en 5 van die Anti-Air Boten, is het voor de vijand verschrikkelijk moeilijk om ze te vernietigen. Die Boten hebben zo'n geweldige Range, en als ze met air komen heb je je Anti Air Boten.

    En ja, ze kunnen alleen op het water, maar zoals ik eerder al vermelde kunnen ze enorm ver schieten. Dus je kan eigenlijk gewoon heel hun basis vernietigen vanuit het water. Er is eens een enkele Enemy waarmee dat niet gaat, maar er zijn vast wel andere manieren om die een lesje te leren :lol: .

    Topspel, echt waar.
  • Die magneto plaats je natuurlijk terwijl je boten al aan varen zijn /stil staan. Verder is niemand zo goed in micro dat je overal tegelijk kunt kijken.

    Leuke taktiek is met commando engineer of harvester aanvallen zodat de speler een melding krijgt en daar kijkt;), of een complete counter attack natuurlijk… Overigens duurt het eerder 1 seconde dan 5 seconde hoor… wellicht dat de tijd toeneemt als je er meer punten in stopt? Stop er zelf meestal maar 1 punt in. Ben overigens meer fan van het empire:).

    Verder heb je het over 5 dreadnoughts… dat kost 5x2000… erg duur, 2 is genoeg;). Verder zijn die anti air boten van rusland erg slecht tegen vliegtuigen… kun je beter 2 migs kopen (=2000).

    voor 10k kun je ook een superwapen bouwen (dan heb je nog 5k over)… of 7x1200 choppers (erg goed). Daarmee heb je die 5 bullfrogs van jou zo dood btw;).

    Nogmaals die dreadnoughts hebben zelf een kleine line of sight dus je hebt altijd een scout/land offensief/air unit nodig om targets te vinden.

    Tot slot ben je op zee volkomen kansloos tegen empire of the rising sun… als de cruisers je niet killen dan de shogun battleships wel… bijna onverwoestbaar die dingen, enorme range en kogels komen snel aan.

    Beste units rusland is het airship, empire de shogun battleship en alliance de bomber.
  • over het aanvallen:

    ik val altijd van 5 verschillende kanten de vijand aan hehe ..

    C&C RA3 is zoooooooooo vet :D:D
  • Sorry, maar ik ben het totaal niet met jullie eens.. wat een absolute bagger game.

    Ik heb RA1 en RA2 helemaal grijs gespeeld. Mede als CnC Generals (Zero Hour) maar dit.. werkelijk.. EA Games krijgt het weer voor een klaar.. another franchise naar de klote geholpen.

    Voordat mijn game het menu laat zien wordt ik eerst getrakteerd op een zwart scherm van ongeveer 1 minuut (ik zie dan alleen rechtsboven een ster en de muis met achtergrond muziek).
    Eenmaal in het menu ziet het er gelikt uit, maar als je dan naar het Skirmish menu gaat krijg je de meest ugly layout die ik ever heb gezien…

    Als je eenmaal door het menu geworsteld hebt en je wilt gaan bouwen loop ik alweer tegen een frustrerend element aan. Je mag maar binnen een bepaalde cirkel van je MPV (ofzoeits) bouwen… dit is toch geen CnC 3 Tiberium Wars of wel dan ?? (Het lijkt er anders verdacht veel op).

    Al met al hebben de financieel adviseurs van EA Games gezien dat ze ergens weer een slaatje uit konden slaan. Dat hebben ze dan ook maar gedaan door effe snel een game in elkaar te flansen. de geluidjes zijn gewoon geknipt en geplakt uit RA2 en de modellen zijn wat opgepoetst met photoshop. De AI is gejat uit CnC 3 en dan hou je dus werkelijk niets origineel over.. ja wellicht het water aspect.. Dat is inderdaad nieuw en vet.. maar dat weegt voor mij niet op tegen de nadelen.

    Helaas, maar deze game heeft mij ontzettend maar dan ook ontzettend teleurgesteld !! Ik heb RA1,RA2, Cnc Generals, Zero Hour werkelijk grijs gespeeld maar toen ik deze opstartte verdween mijn lach van mijn gezicht…
  • Overdrijf je nu niet een beetje?

    Ik heb dat zwarte scherm dus ook maar echt geen minuut. Hoogstends 5 seconden. Het is even irritant maarja…. Heb je trouwens een gedownloade versie?

    Verder is de interface gewoon mooi. Het is overzichtelijk, en de achtermuziek vind ik wel grappig :P Dat liedje van Zero Hour komt er trouwens ook in voor. Maar hoezo krijg je bij Skirmish de meest ugly layout ooit gezien? Het is misschien een beetje simpel, maar dat wil je toch ook? Ik vind het eigenlijk perfect, maarja dat is mijn mening.
  • Als ik in de middag Red Alert 3 opstart heb ik ook ongeveer een minuut lang blackscreen. Stat ik in de avond Red Alert 3 op heb ik geen last van blackscreen. Het zal wel iets met de servers daar te maken hebben. Ik de gedownloade versie en patch 1.03 geinstalleerd.
  • Je vergeet een ding te melden :
    Net zoals alle recente releases zoals Spore van EA heb je hier een internet-verbinding bij nodig om het spel te activeren. Daarna heb je een beperkt aantal activaties (ik dacht 3-5) tot je beschikking.

    Het staat (op de beperkingen na) in hele kleine lettertjes op de verpakking.
  • [quote:866ae7751a="THE_GAME_MEN!"]Sorry, maar ik ben het totaal niet met jullie eens.. wat een absolute bagger game.

    Ik heb RA1 en RA2 helemaal grijs gespeeld. Mede als CnC Generals (Zero Hour) maar dit.. werkelijk.. EA Games krijgt het weer voor een klaar.. another franchise naar de klote geholpen.

    Voordat mijn game het menu laat zien wordt ik eerst getrakteerd op een zwart scherm van ongeveer 1 minuut (ik zie dan alleen rechtsboven een ster en de muis met achtergrond muziek).
    Eenmaal in het menu ziet het er gelikt uit, maar als je dan naar het Skirmish menu gaat krijg je de meest ugly layout die ik ever heb gezien…

    Als je eenmaal door het menu geworsteld hebt en je wilt gaan bouwen loop ik alweer tegen een frustrerend element aan. Je mag maar binnen een bepaalde cirkel van je MPV (ofzoeits) bouwen… dit is toch geen CnC 3 Tiberium Wars of wel dan ?? (Het lijkt er anders verdacht veel op).

    Al met al hebben de financieel adviseurs van EA Games gezien dat ze ergens weer een slaatje uit konden slaan. Dat hebben ze dan ook maar gedaan door effe snel een game in elkaar te flansen. de geluidjes zijn gewoon geknipt en geplakt uit RA2 en de modellen zijn wat opgepoetst met photoshop. De AI is gejat uit CnC 3 en dan hou je dus werkelijk niets origineel over.. ja wellicht het water aspect.. Dat is inderdaad nieuw en vet.. maar dat weegt voor mij niet op tegen de nadelen.

    Helaas, maar deze game heeft mij ontzettend maar dan ook ontzettend teleurgesteld !! Ik heb RA1,RA2, Cnc Generals, Zero Hour werkelijk grijs gespeeld maar toen ik deze opstartte verdween mijn lach van mijn gezicht…[/quote:866ae7751a]
    Misschien moet je mn review eens beter lezen… USA bouwt binnen de MCV (uit te breide met outpost), je kan je MCV verplaatsen… Sovjet bouwt binnen straal van zijn eigen gebouwen EN mcv EN spoetnik… empire of rising sun kan overal bouwen. Muziek lijkt op deel 2 maar is zeker niet hetzelfde;) Juist leek gedaan, de stijl hetzelfde houden.

    Verder is er geen activatie…

    Menu is wel een crime, gaat pas weg als je inlogt met online account, ook na 19h gaat het altijd sneller.
  • [quote:d938597300="JaFO"]Je vergeet een ding te melden :
    Net zoals alle recente releases zoals Spore van EA heb je hier een internet-verbinding bij nodig om het spel te activeren. Daarna heb je een beperkt aantal activaties (ik dacht 3-5) tot je beschikking.

    Het staat (op de beperkingen na) in hele kleine lettertjes op de verpakking.[/quote:d938597300]
    Die heb ik niet nodig gehad hoor :wink: Ik heb het spel nu al tientallen keren opnieuw opgestart en ze vragen ook nergens om.
  • [quote:e52d1361d7="NHubregtse"]Overdrijf je nu niet een beetje?

    Ik heb dat zwarte scherm dus ook maar echt geen minuut. Hoogstends 5 seconden. Het is even irritant maarja…. Heb je trouwens een gedownloade versie?

    Verder is de interface gewoon mooi. Het is overzichtelijk, en de achtermuziek vind ik wel grappig :P Dat liedje van Zero Hour komt er trouwens ook in voor. Maar hoezo krijg je bij Skirmish de meest ugly layout ooit gezien? Het is misschien een beetje simpel, maar dat wil je toch ook? Ik vind het eigenlijk perfect, maarja dat is mijn mening.[/quote:e52d1361d7]

    Nee ik overdrijf niet, heb me vandaag weer vol liggen ergeren aan deze game, mede als mijn vrienden waarmee ik het online probeer te spelen.

    Ik heb het spel gekocht (ondertussen terug gebracht) omdat ik RA1 en RA2 helemaal geweldig vond, en had deze op de release date dus meteen gehaald.

    En ja het duurt idd 1 hele minuut, nu met patch 1.04 gelukkig niet meer.
  • Speel hem nu bijna 3 weken, en ben hem nog steeds niet beu :) En dat alleen door de Single Player.. Wat ik normaal na 5 keer spelen al beu ben.
    Ik kan jammer genoeg niet online :roll:

    En ook nog een nieuwe tactiek: 3 Baracksen kopen, en alleen maar anti air/tank infantry kopen, en een stuk of 10 honden. En gewoon Infantry blijven pompen en pompen, en zo snel mogelijk aanvallen. Die Rocket Infantry is echt super sterk tegen zowel gebouwen als tanks etc. Voor de vijandige Infantry heb je je honden. Ook moet je dan van alle kanten aanvallen, het kan haast niet fout gaan. (Of je moet tegen een Brutal spelen, die heeft na 5 seconden al een heel leger :o )

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.