Vraag & Antwoord

Games

Beroofd door Ubisoft, snel hulp nodig!

Anoniem
ComputerJake
10 antwoorden
  • Hallo allemaal,

    Ik ging even op de Ubisoft Shop kijken voor leuke aanbiedingen. Wauw The settlers 7 voor ¤20,- als PC download! Ik betalen via Ideal, op het laatste moment staat er: Kan download niet beginnen door een fout, exuses voor het ongemak bla bla bla. Kijk ik op me online afschriften staat er dat ¤20,- door Ubisoft er af gehaald is. Nu zit ik zonder download waarvoor ik betaald heb!

    [b:ac9793caa3]Wie weet hoe ik terug naar me download kan komen.[/b:ac9793caa3]

    Alvast bedankt,

    Jake
  • Ik zou eerst maar eeens een mailtje aan ubisoft sturen….
  • Ik klikte op betalingsgeschiedenis en er stond dit: Bestelling wacht op betaling. (maar het geld is al afgeschreven)
    Daarna meteen op me bestelling geklikt en er stond dit: Factuur bekijken.
    Ik opgeklikt en daarna staat er:

    The Settlers 7: Paths to a Kingdom

    PC
    Elektronisch downloaden

    Totaal 20,09¤

    U kunt in een paar uur uw factuur als pdf-document ophalen – met een goedgekeurde elektronische handtekening.
    U hebt toegang tot uw btw-facturen en btw-krredietmemo's via www.findmyorder.com.
    U kunt u aanmelden met uw bestelnummer en wachtwood. Als u uw bestelnummer en wachtwoord niet weet, kunt u met gebruik van uw e-mailadres plus de laatste 5 cijfers van de bij uw bestelling gebruikte creditcard uw meest recente bestelling bij het Digital River-netwerk opzoeken.
    Klik op de link Geschiedenis.
    Klik op de bestelling waarvan u de btw-factuur of btw-kredietmemo wilt downloaden.
    De beschikbare facturen worden in een tabel onderaan de pagina weergegeven.

    Wat moet ik nu doen?
  • Je kunt inderdaad ubisoft mailen of op de help knop drukken. Hier staat het in ieder geval duidelijk:

    http://gc.digitalriver.com/store/ubiemea/ContentTheme/pbPage.nl_NL-DownloadInformation#q5

    (Dus bestelling opzoeken; https://gc.digitalriver.com/store?Action=DisplayCustomerServiceOrderSearchPage&Locale=nl_NL&SiteID=ubiemea )

    Als het na opzoeken nog niet lukt dan zou ik gewoon een mail sturen.

    Wellicht is steam overigens beter geschikt voor jou dan de ubisoft store (momenteel dagelijks 75% korting); http://store.steampowered.com/
  • Heb ik allemaal geprobeerd, ben na 2 uur researchen gestopt.
    Maandag maar even de klantenservice bellen en me verhaal uitleggen.
    Via steam is het spel ¤38,- Dan wacht ik wel tot maandag en koop ik het spel gewoon in de winkel voor ¤30,-.

    Gelukkig heb ik met Steam wel goede ervaringen :wink: Nu weet ik voortaan: Nooit meer bestellen bij de Ubisoft shop. :lol:
  • Kan je het bedrag niet gewoon laten storneren door de bank?
  • [quote:d757d78f67="ComputerJake"]Heb ik allemaal geprobeerd, ben na 2 uur researchen gestopt.
    Maandag maar even de klantenservice bellen en me verhaal uitleggen.
    Via steam is het spel ¤38,- Dan wacht ik wel tot maandag en koop ik het spel gewoon in de winkel voor ¤30,-.

    Gelukkig heb ik met Steam wel goede ervaringen :wink: Nu weet ik voortaan: Nooit meer bestellen bij de Ubisoft shop. :lol:[/quote:d757d78f67]
    Ze zullen je waarschijnlijk eerder helpen met het alsnog kunnen downloaden van je aankoop.
  • Ik heb de Klantenservice gebeld. Hun hebben de hele tijd sorry gezegd. Ik kon de download eindelijk downloaden. Ik downloaden en ben later na 20% gestopt. Daarna heb ik weer op de download knop gedrukt om de download te hervatten. Ik moest wel heel erg lang wachten dus ik drukte een paar keer op die knop. En toen……. stond er: Maximale download limiet bereikt, contacteer Ubisoft voor meer informatie.

    Naja zeg, kan ik me spel weer niet spelen. Moet ik weer tot maandag wachten :(
  • je bent ook wel zelf een beetje aan het klungelen eerlijk gezegd.
    Waarom niet gewoon de download laten doorlopen… en vaak is ongeduld het grootste probleem… ipv even geduldig wachten meerdere keren op die knop gaan klikken, is nou niet bepaald handig.
    Succes er mee ;)
  • Daar heb je gelijk mee, maar na een week lopen te rommelen raakt je geduld wel snel op……. :oops:

    Morgen even Ubisoft klantenservice bellen.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord