Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Games

BF3 help :( .. start niet echt op. zie tekst + plaatje

Anoniem
Youri
2 antwoorden
  • Hallo.

    Iemand hier een oplossing voor ? Heb het spel al maanden niet meer gespeeld.
    Heb indertijd Windows opnieuw geïnstalleerd, Origin gedowned/geïnstalleerd, BF3 vannacht binnengehaald en geïnstalleerd via Origin.

    PB is up2date, via Origin ook al repair gedaan (krijg dan de melding dat er geen schadelijke danwel missende bestanden zijn) en de nodige informatie geprobeerd wat ik via google kon vinden, zoals bij Mijn Docu's het bestand "PROF_SAVE_profile" met Wordpad openen en dan onderstaande aanpassen voor scherminstellingen:
    GstRender.FullscreenEnabled 1
    GstRender.FullscreenScreen 0
    (stond eerst op respectievelijk 0 en 1)

    Screentje:

    http://digi-fish.nl/youri/bf3/wtf_stuck_loading_campaignormp_sm.png

    Enig idee ?

    Wat er dus gebeurt:
    A: start Origin op.
    B: klik BF3 bij Mijn Spellen aan.
    C: B/log start automatisch via Chrome
    D: Klik Campaign aan (let op: ik heb het basisspel en BTK origineel)
    E: Spel start op in Windowed Mode (kan dit blijkbaar niet aanpassen, zie F) en ik krijg het beeld in het plaatje hierboven te zien.
    F: Ik kan drukken wat ik wil op Alt-Enter, maar er gebeurt gewoon niets.

    Iemand een idee ?
  • Geen idee, misschien via orgin een repair (installatie repareren) uitvoeren, misschien was je download corrupt, etc. Welke video drivers gebruik je? Ik had problemen met de laaste drivers van AMD 12.8 ben terug gegaan naar 12.6 die werken prima.

    Maak anders melding via support van EA, misschien dat zij een oplossing hebben. Kan via battelog, links op het scherm staat Feedback/Support. Als ze open zijn kan je chatten met een medewerker.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.