Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Games

levels sof2

Anoniem
Red Dragon
53 antwoorden
  • Ik heb ergens gelezen dat sof2 maar liefst 70 levels heeft!!
    Ik wou ff weten of dit ook klopt of dat het er minder zijn
  • Er zit een level generator bij, dus levels zoveel als je wilt :smile:
  • Hoeveel maps er in zitte, i don't know, maar omdat ze een map generator gebruiken kunnen het er eigelijk heel veel worden:

    [quote:665774f75c]To keep matches fresh, Soldier of Fortune II will also include a random map generator that functions like the many map-creation tools that almost every current real-time strategy game has. You simply choose from jungle, hill, snow, or desert terrain types, choose from one of three times of day, select a map size, and voilà, the game spits out a completely unique map. There's also a fourth variable that the generator bases its maps on: a text field that will let you type in any kind of alphanumeric string. You can plug anything you want into this field–your name, your street address, your pin number, whatever–and the generator will use that string to further randomize the map-creation process. What's more, if the generator creates a map that you like, you can plug the same alphanumeric string into that field at a later time and get the same exact map. Most of the random maps you'll see are impressive in their design, and we often found ourselves playing the randomly created maps more than the professionally designed levels. Not that any of the professional maps aren't expertly designed, but the act of being dropped into a completely new area at the start of every match places everyone on a level playing field, and besides, it realistically re-creates the feeling of being inserted into hostile and foreign territory.[/quote:665774f75c]Meer info vind je bij GameSpot
  • Weet iemand toevalig de System Spec voor dat spel? Ik kan ze niet vinden.
  • Ze gebruiken de Kweek3-machine … zegt genoeg lijkt me :wink:
  • Ja, dat doen MOHAA en RTCW ook, en die eisen zijn toch een stuk zwaarder als Q3.
  • Q3 was dan ook maar een tech-demo … die andere spellen deden nog wat anders dan mooie plaatjes laten zien :wink:

    Maar idd : RtCW & MoH:AA zijn betere referenties qua systeem-eisen.
    Maar als je Kweek aan de gang krijgt op jouw systeem dan zou de rest in ieder geval op minimale resolutie/detail-niveau moeten lopen …
  • Tsja, das nou net niet 't geval bij mij. Quake3 draait zeer moeizaam op software met klotegeluid. Bij MOHAA & RTCW kom ik niet eens 't menu in. Hij geeft al gelijk een fout als ik 't spel opstart.
    Mijn sys?
    PII 266 @ 300, 128 MB geheugen, 5.2 GB HD, Diamand FireGL 100 Pro 8 MB + VooDooII 12 MB in SLI opstelling.
    Als ik dat zo zie zou ik toch denken dat ik leuke plaatjes om m'n scherm zou moeten kunnen toveren (Unreal @ 1024x768) maarja.
    Wordt weer tijd voor een nieuw systeem denk ik.
  • [quote:0f606f71d8]
    Op 11-04-2002 12:31 schreef Brumbo:
    Tsja, das nou net niet 't geval bij mij. Quake3 draait zeer moeizaam op software met klotegeluid. Bij MOHAA & RTCW kom ik niet eens 't menu in. Hij geeft al gelijk een fout als ik 't spel opstart.
    Mijn sys?
    PII 266 @ 300, 128 MB geheugen, 5.2 GB HD, Diamand FireGL 100 Pro 8 MB + VooDooII 12 MB in SLI opstelling.
    Als ik dat zo zie zou ik toch denken dat ik leuke plaatjes om m'n scherm zou moeten kunnen toveren (Unreal @ 1024x768) maarja.
    Wordt weer tijd voor een nieuw systeem denk ik.
    [/quote:0f606f71d8]Ik ben bang van wel :smile:

    Via gamers kwam ik een site tegen met wat screenshot en ziet er weer gelikt uit: SOF2 Screenshots
  • [quote:17e4b0a5c0]
    Op 11-04-2002 7:42 schreef Boerke87:
    Weet iemand toevalig de System Spec voor dat spel? Ik kan ze niet vinden.
    [/quote:17e4b0a5c0]Hij zal waarschijnlijk iets zwaarder zijn dan bijvoorbeeld RCTW en MHOAA, maar zeker weten doe ik het eerlijk gezegd ook niet. Wel zag ik het volgende staan bij Gamers.nl:

    [i:17e4b0a5c0]Met alle details aan was Soldier of Fortune 2 speelbaar op een AMD XP 1800+ met GeForce 3 (30 - 40 frames). Nog een goede maand en dan kan iedereen genieten van deze veelbelovende shooter.[/i:17e4b0a5c0]
  • Mja, ik verwacht er wel veel van, maar toch nog niet het niveau van UT2003 en Doom III :smile:
  • de systeem eisen zullen zwaarer zijn dan RTCW en MOHAA de Poly count van de wapens en Tegenstanders is veel hoger.

  • Hoeveel ruimte zal het spel dan gaan in nemen?????????
  • [quote:7905355f62]
    Op 11-04-2002 20:24 schreef FeikoR.:
    Hoeveel ruimte zal het spel dan gaan in nemen?????????
    [/quote:7905355f62]

    Ik schat zo'n 2 cd's
    dat zijn de meeste shooters tegenwoordig, dus reken maar op zo'n 1 a 1,5 GB op je Hdd

  • Idd, alhoewel de 2de CD vaak niet eens vol staat. Met de huidige HD grootte's lijkt het me overigens geen probleem :smile:
  • Minimum:
    P2 450 mhz with 128mb ram and a TNT2 16mb.
    Max resolution: 640x480
    Detail: Low

    Mid-range:
    P3 850 mhz with 128mb and a GeForce2.
    Max resolution: 800x600
    Detail: Medium

    High-End:
    P4 1.5 ghz with 256mb and a GeForce 3 or similar.
    Max resolution: 1024x768
    Detail: High

    Maximum:
    P4 2.0 ghz with 512mb ram and a next generation accelerator.
    Max resolution: 1280x1024
    Detail: Max

    Dat zijn de eisen, valt op zich nog wel mee (als je uitgaat van mid range), het schijnt zo te zijn als je Q3:TA goed kan draaien je SOF2:DH ook fatsoenlijk kan spelen.
  • Mja, je moet het een beetje vergelijken met de eisen van RTCW en MOHAA denk ik, zoals hierboven ook al gezegt wordt :smile:

    Die kan ik op 1280x1024x32 draaien, detail highest en 16x aniso :smile:
  • Hij is ook al te downloaden (de sof2test versie). Heb effe snel een screenshot gemaakt:

    [img:ffc69c187e]http://members.home.nl/mws/temp/sof2_1.jpg[/img:ffc69c187e]

    Bij Gamers staan een aantal links.

    _________________
    Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

    [ Dit bericht is bewerkt door: VTec op 2002-04-13 14:16 ]
  • VTec, check je PM ff :smile:
  • [quote:8ba2380cee]
    Op 13-04-2002 18:57 schreef BA:
    VTec, check je PM ff :smile:

    [/quote:8ba2380cee]I just did, thanks !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    [img:8ba2380cee]http://www.smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif[/img:8ba2380cee][img:8ba2380cee]http://www.smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif[/img:8ba2380cee][img:8ba2380cee]http://www.smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif[/img:8ba2380cee][img:8ba2380cee]http://www.smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif[/img:8ba2380cee][img:8ba2380cee]http://www.smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif[/img:8ba2380cee][img:8ba2380cee]http://www.smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif[/img:8ba2380cee][img:8ba2380cee]http://www.smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif[/img:8ba2380cee][img:8ba2380cee]http://www.smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif[/img:8ba2380cee][img:8ba2380cee]http://www.smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif[/img:8ba2380cee][img:8ba2380cee]http://www.smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif[/img:8ba2380cee][img:8ba2380cee]http://www.smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif[/img:8ba2380cee][img:8ba2380cee]http://www.smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif[/img:8ba2380cee][img:8ba2380cee]http://www.smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif[/img:8ba2380cee]



    ps, bedankt !!!!
    _________________
    Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

    [ Dit bericht is bewerkt door: VTec op 2002-04-13 19:17 ]

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.