Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Games

SOF2 Multiplayer een hit of een misser?

None
10 antwoorden
  • Net als velen heb ik met veel belangstelling op de release van SOF2 MP zitten wachten. Vorige week was het eindelijk zover en ik was verheugd toen ik het spel kon opstarten. De graphics, sound, sfeer, gore level, wapens……..alles ziet er heel gelikt uit, maar………!!!!

    Online spelen is een ergernis. Veel lag en een hoge ping op alle servers die ik maar kan vinden. Ik krijg mijn ping niet onder de 180, wat ik ook probeer. Bij CounterStrike en andere games heb ik deze problemen niet, waar ik met een ping <100 speel.
    Wat is er aan de hand? Hebben jullie hier ook last van? Tijdens een LAN game over mijn local network gaat alles perfect.

    Via internet kan ik niet eens met meer dan 1 pc online gaan of de ping staat op 999!!!

    Let wel: Ik heb deze problemen alleen met SOF2……
  • Ik heb SOF2 nog niet geprobeerd, ben em nu nog aan het downloaden. Maar dat ping probleem herken ik, namelijk van Red Faction. Ik kreegs soms pings (niet alleen ik maar iedereen op een bepaalde server) van enkele duizenden ms. En dat was niet meer het geval bij de full game (leuk spel overgins). Dus dan maar wachten op het complete spel.

    Iemand trouwens een idee wanneer die uitkomt of is die al uit???

    Michel.
  • Zoals het er nu naar uit ziet komt SOF2 op 21 mei uit.
  • Van CS bestaan duizenden goed geconfigureerde servers … van SOF2-MP-test (en zo'n beetje iedere MP-demo) zie je in eerste instantie een heel zootje waardeloze servers verschijnen (in het extreme geval zoiets als : kabelmodem-verbinding + 16 spelers limiet + non-dedicated server … het resultaat laat zich raden :wink: ).

    // SoF2 :
    tenzij het SP-verhaal spannend wordt en er in het MP-deel bots bij komen niet echt interessant.
    Dat CS-achtig realisme kan ik niet zo leuk vinden sinds ik [UT]Infiltration ken.
    Daarnaast is er in Mei de lang verwachtte demo van UT'03 …
  • Het SP verhaal is erg leuk kan ik vertellen :smile:
  • idd. SOF2 heeft een erg afwisselende SP en je kan ook op voortuigen.

    zit een veld bij achterop een vrachtwagen en een in een helicopter.


  • kan iemand mij vertellen wat een ping is??? En lag????
  • ping ik weet niet hoe ik het precies moet uitleggen maar dat is hoe snel je met de host van de game kunt comuniceren

    en lag is als het beeld heel erg schokt en alles met grote vertraging bv je schiet en een halfe minuut later zie je dat op je monitor dan heb je dus een hoge ping
  • Ik speel Sof2 nu al geruime tijd, maar heb bijna nergens last van.
    Soms van lag, maar dat is de laatste tijd al wel minder.

    Gaat best wel snel. Maar ja, ik heb dan ook Chello!. :):):):):)
  • [quote:83fe35a288="marga123"]kan iemand mij vertellen wat een ping is??? En lag????[/quote:83fe35a288]

    ping is de tijd in ms die een signaal nodig heeft om van jouw computer de host te bereiken, heb je een lage ping, dan heb je een goeie verbinding met de hostcomputer en zal er geen lag ontstaan.

    speel je echter met iemand aan de andere kant van de wereld, dan zal je ping aardig hoger wezen, omdat het signaal verder moet reiken naar de host.

    daarnaast heeft je verbinding naar de host ook een grote invloed op je ping, met een kabel of ADSL verbinding heb je een hogere snelheid dus lagere ping dan bijv. met een 56k6 modem,

    LAG is een andere woord voor vertraginging of zo iets, als je een MP spel online doet en er is iemand bij die een hoge ping heeft dan kan de host problemen krijgen om de info door te geven waar iedereen op dat moment is bijvoorbeeld op de map van het spel…

    zou je dan bijvoorbeeld met een shooter spel iemand zien lopen, en je schiet op hem, en je bent 100% zeker dat het schot raak was, en toch leeft ie nog, dan komt dat door de lag, de persoon is allang ergens anders, alleen doordat de verbinding zo langzaam was duurde het even voordat de host en jouw computer doorhebben dat ie daar alllang nie meer is.

    zorg dus met een MP spel dat je een lage ping hebt, en speel alleen met mensen met dezelfde soort verbinding als jou om irritatie te ontlopen

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.