Vraag & Antwoord

Games

UT Breaking glass?

Ik heb geprobeerd glas te laten breken maar iets blijkt niet te werken. Ik heb dit gemaakt voor een SW level (swat beta 1). Dit waren de instructies Events: Event - B1 (or whatever name you want for the breaking glass event) Mover: bDamageTriggered = TRUE bTriggerOnlyOnce = FALSE (this should be false by default but ya never know.. side note: if you set this to true the glass will only break once which would be nice for a SP level..) DamageThreshold = 10.00000 (put whatever you want to stop wepons from breaking it.. this works for stopping the ctrl fire blaster from breaking it but not the alt fire...) MoverEncrochType = Ignore MoveTime = 0.000000 StayOpenTime = 30.0000 - 60.0000 (figure out the right time for the glass to stay gone) Object InitState = TriggeredOpenTimed Set these properties on BreakingGlass.. Advanced bNoDelete = TRUE (if you dont set this the shatter effect will only happen the first time you break the glass.. after that the wall will just disappear.. so you wanna set this :) Collision bBlockPlayers = FALSE bProjTarget = FALSE Effects bOnlyTriggerable = TRUE Events Tag - B1 (should be the same as Event on the mover) ExplodingWall bTranslucentGlass = TRUE bUnlitGlass = TRUE Ik heb het idee dat de breaking glass en de mover niet verbonden met elkaar zijn omdat normaal bij een trigger 1 van de twee tag is en de ander een trigger (Bij bijv dubbele deur of zo) Eerst kreeg ik niets te zien heb toen Translucent glas uitgezet net als unlit omdat, mijn mover bestaat uit een 128x2x256 plaat met een glas texture uit de "gen" serie. Deze is op via surface properties translucent gezet

Anoniem
sdk