Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Games

UPaint voor UT203 : heeft iemand dit aan het werk gekregen ?

Anoniem
Juggernaut
13 antwoorden
  • Bij de utilities die bij UT2003 staat (op Disc 3) een programma om makkelijk 'skins' te maken voor UT'03. Je kunt dan rechtstreeks op een 3d-model tekenen, dus je hoeft niet meer te gokken of iets er leuk uit ziet.

    Ik krijg het wel ge-installeerd … maar iets openen lukt niet.
    Sterker nog : zodra ik dan het programma wil afsluiten loopt het vast :(

    Het enige dat ik (op dit moment) kan verzinnen is dat het gewoon niet op Win98SE werkt. :evil:

    De v1.1 patch heb ik al ge-installeerd.
    Alleen UT'03 staat bij mij op de F: ipv C: … maar dat zou volgens de readme geen probleem mogen zijn.
  • De v1.1 patch :-? , die ben ik nog niet tegen gekomen.
  • Upaint werkt perfect (ook zonder patch -die is toch alleen voor W98/ME gebruikers?)
    Heb inmiddels mijn kop aan een skin toegevoegd. Hoe krijg ik die zichtbaar voor anderen??
  • Welk OS gebruik je ???
    Ik heb het vermoeden dat UPaint namelijk niet onder Win98SE werkt.

    AFAIK was er alleen een patch voor UnrealEd vanwege problemen met Win98 e.d.
  • De patch is er :)
    Link : http://unreal.epicgames.com/
    [quote:92456852c1]
    = Fixes an open-file bug under Win98/WinME.

    = Fixes a crash on saving.

    Skins are saved separately, with a single .UTX and .UPL for each character. Note that:
    - These two files are all that is needed to trade characters with other users.
    - To share source art (so you can continue to paint and edit) you'll want to use the .UPP and .UPT files.
    - To delete a skin, just delete its [name].UTX and [name].UPL files.
    Texture data in the generated .UTX files is now compressed (DXT3) automatically.
    [/quote:92456852c1]
  • [quote:30049875f9="JaFO"]Bij de utilities die bij UT2003 staat (op Disc 3) een programma om makkelijk 'skins' te maken voor UT'03. Je kunt dan rechtstreeks op een 3d-model tekenen, dus je hoeft niet meer te gokken of iets er leuk uit ziet.

    Ik krijg het wel ge-installeerd … maar iets openen lukt niet.
    Sterker nog : zodra ik dan het programma wil afsluiten loopt het vast :(

    Het enige dat ik (op dit moment) kan verzinnen is dat het gewoon niet op Win98SE werkt. :evil:

    De v1.1 patch heb ik al ge-installeerd.
    Alleen UT'03 staat bij mij op de F: ipv C: … maar dat zou volgens de readme geen probleem mogen zijn.[/quote:30049875f9]

    Ik heb Win XP pro hier,… U-paint loopt als een tiet!

    Alleen idioot dat niemand em kan zien tenzij ik em op mijn server zet!

    Dus blijf ik bij de custom skins!
  • *eh* je weet dat je jezelf tegenspreekt ?
    Custom-skins moeten toch ook op de server staan voordat iemand anders die dingen kan zien …

    Overigens zou UPaint met de laatste patch wel .utx & .upl bestanden maken met de namen van het karakter ipv alleen maar de upaint.utx dingen die er eerst waren.

    // –
    De update werkt bij mij maar half (bij het zoeken naar de originele cd raakt ie de weg kwijt ?).
    Maar toch heb ik het nu eindelijk aan de gang.
    Het is ontzettend traag op mijn systeem (AMD 800 MHz / 512 Mb RAM) en het is nog steeds er crash-gevoelig.

    Het plakken van pasfoto's op bestaande gezichten is leuk om mee te spelen. Maar door de traagheid lang niet iets wat je 'eventjes' doet.
  • De beste (maar meest omslachtige) manier tot nu toe: zip de utx en upl en upp files, stuur ze via ftp naar je medespelers; die importeren de upp in Upaint, en voegen het bestand toe aan Unreal. Daarna zijn ze in UT beschikbaar.
  • :hmm: ik heb genoeg aan een .utx & .upl om een skin in UT'03 te gebruiken.
    De .upp bestanden zijn alleen nodig als je het project wilt aanpassen in UPaint.
  • Ik heb hetzelfde probleem op XP home NL!!

    instaleren gaat OK, maar bij het openen van een .upp file krijg ik een foutmelding!

    Het openen van de plaatjes van de gezichten gaat wel, lijkt het, maar ik krijg niets te zien in Upaint!!

    Wat nu? waar zit het probleem?
    :cry:
  • (1) Heb je de patches gebruikt ?

    (2) het is gewoon erg traag … dus het kan idd een tijdje duren.
  • [quote:fdbd41766a="JaFO"](1) Heb je de patches gebruikt ?

    (2) het is gewoon erg traag … dus het kan idd een tijdje duren.[/quote:fdbd41766a]


    1) Nee, ik had begrepen dat die voor ME/98 waren, en niet voor XP. Is er voor XP ook een patch dan???

    2) Als ik een file open, hoe lang duurt het dan ong. voor er iets op het scherm verschijnt?
  • (1) dan zou het er bij hebben moeten staan dat het alleen voor Win9x was …

    (2) niet echt op gelet, maar echt snel is het voor mijn gevoel niet.
    Eerst zie ik de 2D-versie van de skins en dan een ruime tijd later het model in 3D. (op een 800 MHz / 512 Mb systeem leek me dat erg traag).

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.