Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Games

UT2003 skins

Anoniem
JaFO
5 antwoorden
  • Hoe kan ik via Upaint aangepaste en in Unreal geimporteerde skins zichtbaar maken voor alle spelers, die op mijn server inloggen?? Momenteel zien ze uitsluitend de basis-skin, die ik gewijzigd heb. De wijzigingen zien zij dus niet. Graag hulp!
  • Hier staat beschreven hoe je de skins die je gemaakt hebt zo kunt inpakken zodat ook mensen zonder UPaint het ding kunnen gebruiken :
    http://fragface.ut2003hq.com/distribute.htm

    Volgens mij is daarna de rest als het in UT was … meer weet ik ook niet.
  • Heb het gelezen,… maar snap het nog niet helemaal.

    Ik heb een skinmod gemaakt,… naar UT2003 gezet, en in singleplayer zie ik mijn skinmod,… maar als ik multiplayer doe,… zie ik gorge van de juggernauts,…
  • Hoezo moeilijk ?
    Ik kan UPaint niet starten, dus testen kan ik het helaas niet.

    Maar volgens mij gaat het zo :

    - als je met UPaint een skin maakt/aanpast dan worden de textures voor die skin in een standard texture-package bewaard

    - tegelijk met dat package wordt er een Upaint.upl (= lijst met karakter-gegevens aangemaakt).

    Het enige wat je moet doen is zorgen dat je die dingen een eigen naam geeft.

    In Ut had je vroeger een .int-bestand waarin je aangaf welke textures je in een texture-package had gestopt.
    Die textures moesten toen een bepaalde naam hebben.
    Schijnbaar gebruikt UT'03 daar nu die .upl-bestanden voor en zorgt UPaint zelf voor de correcte naamgeving van de textures.

    Kijk anders eens op de site … daar staat in ieder geval al een skin die op die manier is opgezet. Gewoon een los .utx-bestand in combinatie met een .upl-bestand dat dezelfde naam heeft.
  • U-paint heeft een optie importeren in UT2003. Dat gebeurt ook,… en de skin kan ik kiezen! Ik heb het al een andere naam gegeven, maar alleen in singleplayer pakt hij hem daadwerkelijk. In multiplayer pakt de gorge skin!

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.