Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Games

[UT2003] de features van de tweede patch ...

Op [url=http://www.beyondunreal.com]BeyondUnreal[/url] is de lijst met nieuwe features en bug-fixes van de tweede patch te zien. Volledige lijst staat [url=http://forums.beyondunreal.com/showthread.php?s=&threadid=139268]hier[/url]. Er staat een opvallende tussen : [quote:a1f6d3bc3f] [b:a1f6d3bc3f]Ability to have custom announcer voices.[/b:a1f6d3bc3f] Make a new announcer voice pack (with the same sound names as the original AnnounceMain.uax), named NewPackName.uax (where NewPackName = whatever you want to call it), and put it in the ut2003\sounds directory. Then, in the User.ini file (in the UT2003\system directory) change: [UnrealGame.UnrealPlayer] CustomizedAnnouncerPack="NewPackName" [/quote:a1f6d3bc3f] Dus oefen je beste reporterstem en begin maar met opnemen ... Laat eens zien of jullie na al dat geklaag over die oude variant nu werkelijk iets beters weten te verzinnen ;)

JaFO