Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Games

Atlantis: mod voor ut2k3

Anoniem
ActionHank
11 antwoorden
  • Atlantis is een aankomende mod voor Ut2k3 waar ik zelf ook aan mee werk. Het werk eraan loopt gesmeerd en een bezoekje aan de site is zeker de moeite waard. Het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als je commentaar kan geven wat je goed vind en niet in de forums :wink: maar bekijk het in ieder geval eens!

    www.atlantis.beyondunreal.com
  • (1) Bots ?
    Zijn die er straks in v0 ?
    En kunnen ze het spel 'winnen' ?

    (2) realistisch (Infiltration, TTR) of arcade (CS, TO) ?
    Aangezien je bestaande wapens gebruikt voor de mensen & 'fantasische' voor de aliens …

    (3) waarom geen 'futuristische' wapens voor de mensen ?
    Dan zit je tenminste niet vast aan die eeuwige 'Desert Eagle' (een wapen dat in werkelijkheid vrij lomp & onhandelbaar is volgens sommige experts).
    Het maakt het ook makkelijker om te schuiven met de hoeveelheid schade & vuursnelheid.

    En als laatste de beruchte vraag :
    (4) Wanneer is de release van de eerste versie ?
  • antwoorden :) :

    1) Er komt zeker bot-support. In welke versie kan ik niet zeggen, ligt aan de coders, maar ze kunnen het spel wel winnen :)

    2) Arcade stijl, we hebben gameplay boven realisme verkozen en hebben daarom gewoon een crosshair. Je respawnd ook in de rtcw stijl.

    3) Het spel speelt rond 2008. We verwachten geen grootschalige technische vooruitgang op het gebied van wapentuig. Aangezien de meeste wapens die hedendaags gebruikt worden ook al een lange staat van dienst hebben. De DE is in het echt inderdaad vrij lomp en onhandelbaar..maar gelukkig hoef je het wapen in het spel niet zelf te tillen toch? ;)

    4) Er is nog een hoop werk te verrichten voordat de 1e versie het licht ziet. Maar de ruwe gameplay codes zijn geschreven evenals al een aantal animaties. Playermodels zijn ook ingame. Dus het gaat goed.

    Blijf de site checken zo nu en dan naar updates. We updaten vrij regelmatig!
  • :D :D :D
    Interessant.
    :) :)
    Ben je programmeur?? :o
  • Beter lezen op de site jochie : http://www.atlantis.beyondunreal.com/index.php?currentpage=teamdetails&idcateg=4&login=ActionHaNk ;)

    // —
    Als je het een paar jaartjes extra vooruit zet (merkt toch niemand :D) dan had je toch wat nieuwers kunnen verzinnen ;)
    Kijk maar eens naar Cyberpunk 2020 of Shadowrun ('t zijn rpg's) of anders Night's Edge (een mod voor UT).
  • Heb je gelijk in. Alleen ben ik pas later bij het team gekomen. De hele setting stond toen al vast. Het is ook een van de gameplay elementen van ons spel. Huidige projectiel wapens tegen de laser/plasma wapens van de aliens. Als beide partijen lasers/plasma wapens hadden was juist dit element eruit. Maar zoals het met vele mods gaat, wapens worden eringezet en andere eruitgegooid. Dus wie weet. Maar ondanksdat we een DE hebben, blijf toch de site checken :).

    Heb je progje trouwens geinstalleerd. Best netjes! (was eff nieuwsgierig :) )
  • :) Zou ook moeten helpen met het maken van .upl-bestanden voor je mod ;)
    // —
    Door de wapensoorten 'uniek' te houden per team krijg je een aparte sfeer.
  • Hopen dat het een goede sfeer is dan :)
  • Hoezo hopen ? Dat moet jij toch zeker weten ? … ;)
  • En waar kun je die mod downloaden dan? Of moet je die kopen ofzo? Hoe zit dat met die mod's? :-?
  • (1) Lees de site waar ActionHank naar verwijst … daar zul je alles kunnen vinden over die specifieke mod.

    Er is voor zover ik weet ook een UT-versie van Atlantis met alleen de wapens voor de 'mensen'. De UT'03-versie is nog in ontwikkeling.
    Ik zelf reken op ruim een jaar wachten … tenzij ze iets sneller klaar hebben (zoals dat bij Troopers het geval is).

    (2) mods zijn per definitie gratis! Er mag vanwege de licentie (zie UT'03) zelfs behalve materiaalkosten niks voor gevraagd worden.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.