Populaire dossiers

Airfryers

Open dit dossier

Stofzuigers

Open dit dossier

Laadpaal thuis

Open dit dossier

Slaapwijzer

Open dit dossier

Robotstofzuigers

Open dit dossier

Afvallen

Open dit dossier

Bekijk een overzicht van alle dossiers

Snel de koffiemachine vinden die bij jou past? Gebruik onze koffiewijzer!

Beantwoord enkele korte vragen en deze slimme productkiezer geeft jou een persoonlijk advies.

Ga naar de koffiewijzer

Nieuwste artikelen

Mini Aceman Electric: frontale aanval op de Volvo EX30

Elektrisch rijden

Mini Aceman Electric: frontale aanval op de Volvo EX30

Mini heeft zijn nieuwe, compacte cross-over met elektrisch aandrijflijn uitgepakt: de Aceman Electric. Aan de Aceman hangt een vanafprijs van 38.990 euro, nét iets meer dan zijn grootste concurrent - de Volvo EX30 - in basistrim kost– de Volvo EX30 – in basistrim kost.

SteelSeries Arctis Nova 1 – Ultieme game-headset

Koptelefoon

SteelSeries Arctis Nova 1 – Ultieme game-headset

Gamen is beeld, snelheid, behendigheid, controle, en natuurlijk ook geluid. Dat geluid belangrijk is, weten ze bij SteelSeries al een hele tijd. De SteelSeries Arctis Nova 1 headset is niet voor niets een van de populairste en hoogst gewaardeerde koptelefoons op de markt, niet alleen vanwege zijn schappelijke prijs, maar zeker ook door de geluidskwaliteit, de persoonlijke optimalisatiemogelijkheden, het lichte ontwerp en de ondersteuning voor al je favoriete gaming devices.

Thuisbatterij installeren: vakman inschakelen of zelf doen?

Batterijlader

Thuisbatterij installeren: vakman inschakelen of zelf doen?

De aanschaf van een thuisbatterij is een forse investering. Je betaalt niet alleen voor het apparaat zelf, maar ook voor de installatie ervan. Door de thuisbatterij zelf te installeren, kun je wat op de totale kosten besparen. Is het slim om een thuisbatterij zelf te plaatsen? We leggen je uit waar je rekening mee moet houden.

Tips voor een bloeiende start: dit doe je in de tuin in mei

Tuin (overig)

Tips voor een bloeiende start: dit doe je in de tuin in mei

Nu de zon zich steeds meer van haar beste kant laat zien, is het extra genieten van een mooie, groene tuin. Om ervoor te zorgen dat je tuin tiptop de zomer door komt, verzorg je de tuin nu extra goed. Van nieuwe planten aanplanten tot de hagen snoeien: haal de heggenschaar en hark maar uit de schuur en ga aan de slag.

Populaire artikelen

Geen verbod, wel miljoenen om je te overtuigen van de e-brommer

Elektrisch rijden

Geen verbod, wel miljoenen om je te overtuigen van de e-brommer

Brommers zijn hartstikke handig: ze zijn snel en wendbaar, je komt ermee op plekken waar je met de auto niet kunt komen en zeker 's zomers is het een heerlijk comfortabele manier van vervoer. Bovendien zijn ze een stuk beter te betalen dan een auto. Helaas zijn ze ook vervuilend, maken ze een hoop lawaai en kunnen ze behoorlijk stinken. De Nederlandse regering wil daarom dat we overstappen op elektrische brommers en snorfietsen, maar die zijn flink prijzig. Daarom komt er een stimuleringspotje.

Is het gras bij de buren groener? Zo pak je kale plekken in het gazon aan

Grasmaaier

Is het gras bij de buren groener? Zo pak je kale plekken in het gazon aan

Ziet het gras er bij de buren er wel goed uit en erger je je groen en geel aan de kale plekken in jouw gazon? Het gras is dun en je ziet aarde erdoorheen. Dat was niet de bedoeling, je droomde van een schitterende volle grasmat. Met een aantal tips loodsen we je weer naar een groene oase.

Zo optimaliseer je Android voor senioren

Smartphone

Zo optimaliseer je Android voor senioren

Hoewel steeds meer senioren een smartphone op zak hebben, is niet elke generatie er hevig behendig mee als de generatie erna. Daarom kan het geen kwaad om de senioren een handje te helpen met het correct instellen van hun telefoon of tablet.

Fiets veilig mee op de fietsendrager? Zo maken dieven geen kans!

Fiets (overig)

Fiets veilig mee op de fietsendrager? Zo maken dieven geen kans!

Ga je op autovakantie met de fietsen of e-bikes achterop? Dan ben je een populair doelwit voor fietsendieven; je zult niet de eerste zijn wiens fietsendrager op de parkeerplaats wordt leeggeroofd als je even niet oplet. Wij vertellen je hoe je je fietsen in de fietsendrager het best kunt beveiligen tegen diefstal.

Kieskeurig
Kieskeurig logo

Vergelijk producten, prijzen en shops

Bezoek Kieskeurig.nl

Review.nl
Kieskeurig logo

Test gratis de nieuwste producten en geef je mening!

Bezoek Review.nl