Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Aanleg, installatie, instellingen

Ik word gek van dit netwerk!

diotav
10 antwoorden
  • De oplossing om Wireless Zero-Configuration uit te schakelen werkt niet.
    Ook heb ik tevergeefs op internet gezocht naar de oplossing. Ik word gewoon regelmatig van het netwerk gekicked terwijl de PC beneden hier geen problemen mee heeft! :-?

    Help me please!!?
  • Da's jammer voor je.

    [size=10:be58c907e6]
  • Wat meer info kan geen kwaad :wink:
  • [quote:ba1fd37d36="diotav"]De oplossing om Wireless Zero-Configuration uit te schakelen werkt niet.
    Ook heb ik tevergeefs op internet gezocht naar de oplossing. Ik word gewoon regelmatig van het netwerk gekicked terwijl de PC beneden hier geen problemen mee heeft! :-?

    Help me please!!?[/quote:ba1fd37d36]

    ik had ook zoiets, heb channel veranderd en turbo mode van wlan uitgezet
  • Tijdje geleden heb ik een draadloos netwerk aangeschaft met een wireless Sitecom router + 2 draadloze Kobishi kaartjes. In begin verliep alles perfect tot een week terug. Toen stond er regelmatig dat er geen netwerk gevonden was. Toen heb ik het advies opgevolgd op dit forum om Wireless Zero-Configuration uit te zetten. Dit helpt ook niet! :S Ook heb ik een aantal keren de verbinding verwijderd van mijn computer en opnieuw geïnstalleerd met de CD die meegeleverd is bij een Kobishi kaartje. Nog steeds heb ik geen stabiele verbinding en valt hij steeds weg!

    Wie kan mij helpen?
  • Heb je geprobeerd wat Noepzor zei?
  • Nee … :oops: … ben namelijk nog al een newbie! :-?
    Heb dus geen idee hoe of wat!? :oops:
  • Heb je al gekeken in de handleiding van je router?
  • Noepzor bedoelt dat je ergens inde configuratie de eventuele turbo mode uit moet zetten en van channel te switchen
  • [quote:bacdcbe72a="BelgiumBoy_007"]Heb je al gekeken in de handleiding van je router?[/quote:bacdcbe72a]

    Bedankt voor je reactie! Maar ik ben de enige PC in het netwerk die problemen heeft. Dus aan de router zou het op zich niet moeten liggen!?

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.