Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Aanleg, installatie, instellingen

Sweex router dood of toch niet?

Anoniem
Leo S
6 antwoorden
  • Ik heb hier momenteel een Sweex routertje van een vriend van me staan. Vorige week is bij hem de bliksem ingeslagen via de TVkabel. Modem heeft het overleefd. Zijn netwerkkaart niet, maar de pc weer wel. De router is niet dood, maar werkt ook niet meer goed….

    De router krijgt nog netjes een ip. Dat zie ik in de stats van mijn dhcpserver. (Hij hangt met de WAN in mijn netwerk). Zelf deelt hij ook ip's uit aan de pc's die ik aan de LANzijde knoop. Ik heb echter geen internet en kom ook niet in de webconfig van de router. Pingen lukt ook niet.
    Een harde reset heeft ook niet geholpen.

    Gevalletje afvalbak en nieuwe kopen of kan iemandme vertellen hoe ik deze router weer leven in blaas?

    vraag 2: De router is nog geen 2 maanden oud, maar ik zal wel niet aan hoeven kloppen voor garantie bij de winkel?
  • Je zou kunnen proberen 'm te resetten… Niet geschoten is altijd mis.
  • [quote:d4f15af299="Sjoerd Boerhout"]Een harde reset heeft ook niet geholpen.[/quote:d4f15af299]

    [quote:d4f15af299="JBS"]Je zou kunnen proberen 'm te resetten… Niet geschoten is altijd mis.[/quote:d4f15af299]

    :roll:

    *zegt verder niets*
  • [quote:ba9640b18f="Sjoerd Boerhout"][quote:ba9640b18f="Sjoerd Boerhout"]Een harde reset heeft ook niet geholpen.[/quote:ba9640b18f]

    [quote:ba9640b18f="JBS"]Je zou kunnen proberen 'm te resetten… Niet geschoten is altijd mis.[/quote:ba9640b18f]
    :roll:
    *zegt verder niets*[/quote:ba9640b18f]Umm sorry :oops:
  • Als je aan de buiten kant niet kan zien dat die kapot is, kan je altijd proberen garantie te krijgen met het verhaal wat je net typte…
  • Als een harde reset niet helpt dan ben ik er bang voor. Wat je nog zou kunnen doen is de router afkoppelen van stroom en PC's. En dan ff 1 a 2 hele dagen niet aansluiten. Dat wil bij sommige routers nog weleens helpen.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.