Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Aanleg, installatie, instellingen

Sitecom WL-118

None
8 antwoorden
  • goedmorgen,

    ik heb sinds gisteren orange internet
    nu wil ik graag mijn eigen router/modem blijven gebruiken (Sitecom WL-118)
    alle instellingen overgenomen (geloof ik):
    Provider Orange
    Abonnementsvorm ADSL Family
    Verbindingsprotocol 1483 Bridged IP (RFC1483) LLC
    VPI / VCI 8 / 35

    nu heb ik ergens gelezen dat je je mac moet clonen van je livibox en instellen op je eigen router/modem, maar deze functie kan ik niet vinden op mijn router/modem

    kan iemand mij veder helpen?
  • update de firmware van je sitecom routertje.. ik heb dezelfde en die bezit nu wel die functionaliteit…
    KLIK
  • dankje voor het snelle antwoord
    welke versie (die van tiscalli isue?) en waar vind ik dan het mac cloning?
  • ik denk dat je gewoon die bovenste moet nemen(niet de tiscali issue)
    ik zit momenteel op school en kan dus niet even opzoeken waar ik die functie heb gevonden, ..

    k zie net dat ik de 114 heb ipv 118,, ben nu de handleiding aan het doorzoeken naar die optie…
  • ok
  • ik heb de optie niet in de handleiding kunnen vinden, maar wellicht is die handleiding te oud.. zoek even in het configuratiemenu van je router naar de juiste optie 192.168.123.254
  • ik heb nu de nieuwste firmware erop staan maar kan nog steeds niet de mac clonen/veranderen

    is er niet een manier dat ik via telnet of iets dergelijks de mac van me router/modem kan veranderen?
  • hij doet het nu;
    ik heb orange gebeld (+-2min) die hebben de lijnen gereset
    moest toen een halfuurtje wachten, daarna heb ik me router/modem
    gereset en alles opnieuw ingesteld

    bedankt voor de hulp!

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.