Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Aanleg, installatie, instellingen

Aris chello modem

Anoniem
None
8 antwoorden
  • vraagje:

    Is het normaal dat er bij een aris chello modem het link lampje knippert ? volgens mij moet deze lampje constant aanblijven…
  • Ikzelf heb een Motorolamodem van chello, bij mij knippert het linkledje ook konstant.
    Ik heb verder gewoon verbinding.
    Dit is gewoon het konstant uitwisselen van data tussen router cq pc en modem.
    Dus als je verder gewoon verbinding hebt is er niets aan de hand.
  • > volgens mij moet deze lampje constant aanblijven… <
    en volgens de handleiding?
  • [quote:b01ec4328e="derkdejong"]> volgens mij moet deze lampje constant aanblijven… <
    en volgens de handleiding?[/quote:b01ec4328e]

    Zat er niet bij 8) vandaar dat ik het hier post…Het probleem is namelijk dat de verbinding steeds uitvalt na een minute ofsow…

    Of kan het zijn dat vista niet goed werkt met de e-tech routers ?
  • tja, je probleem is dus niet dat lampje maar het wegvallen van je internet-connectie…… :o
    dat ga je als volgt te lijf:
    -haal bij etech een set drivers op voor je routertje.
    -alles wat je installeerde aan drivers voor die router: deïnstalleren (configuratiescherm/software of programma´s)
    -koppel het ding los van je pc, en zet pc uit.
    -reset de etech volgens de handleiding (want hoe je dat doet verschilt per apparaat) naar fabriekswaarden.
    - doe hetzelfde bij je aris modem.
    - sluit alle draden weer aan
    - zet modem weer aan en laat hem verbinding maken
    - zet dan pas de etech weer aan, en laat hem verbinding maken
    - zet dan pas de pc weer aan
    - installeer apparaat en inloggegevens volgens de handleiding (van je ipv)
    werkt het dan nog niet, meld je dan opnieuw
  • [quote:21df7ea677="derkdejong"]tja, je probleem is dus niet dat lampje maar het wegvallen van je internet-connectie…… :o
    dat ga je als volgt te lijf:
    -haal bij etech een set drivers op voor je routertje.
    -alles wat je installeerde aan drivers voor die router: deïnstalleren (configuratiescherm/software of programma´s)
    -koppel het ding los van je pc, en zet pc uit.
    -reset de etech volgens de handleiding (want hoe je dat doet verschilt per apparaat) naar fabriekswaarden.
    - doe hetzelfde bij je aris modem.
    - sluit alle draden weer aan
    - zet modem weer aan en laat hem verbinding maken
    - zet dan pas de etech weer aan, en laat hem verbinding maken
    - zet dan pas de pc weer aan
    - installeer apparaat en inloggegevens volgens de handleiding (van je ipv)
    werkt het dan nog niet, meld je dan opnieuw[/quote:21df7ea677]

    Zo doe ik het ook altijd, maar krijg telkens het zelfde probleem
  • had een hooptypewerk bespaard als je gewoon even aangeeft wat je al gedaan hebt om het probleem op te lossen….
    kennelijk heb je een modem én een router.
    dat wijst erop dat er meerdere pc´s aangesloten zijn. hebben die allemaal last van internet uitval?
    wat gebeurt er als je jouw pc rechtstreeks op het modem zet?
  • Ik heb ook een Aris modem van UPC en bij mij knippert het linklampje ook constant (doet hij al jaren :D). Tevens heb ik een USRrobotics 8054 router en geen internet uitval.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.