Vraag & Antwoord

Aanleg, installatie, instellingen

Probleem: geen verbinding ofwel zeer trage snelheden

Hallo, ik zal mijn situatie eens uitleggen. 25 feb. download ik een groot bestand (4,4gb), maandelijks heb ik 12 gb (heb Belgacom ADSL GO) dus ik ben bezig met die download en ik bestel terwijl 2 volumepacks (2 X 5 gb dus, om het verbruik wat te compenseren). Na de download ging mn internet zeer traag alhoewel ik nog m'n limiet van mn volumepacks niet had bereikt. Ok dus vanaf toen ging alles zeer traag. Heb trouwens een Thomson Speedtouch 510 (jawel met draad en keb geen router ofzo, zit rechtstreeks op m'n pc naar modem) en heb die op 1 maart eens gereboot. Vanaf toen had ik geen verbinding meer, gisteren belde ik naar Belgacom en door hen kreeg ik wel verbinding (er stond een verkeerd paswoord en username, alhoewel ik niks invulde) en die zeiden dat ze zagen dat alles in orde was, en dat mn snelheid optimaal was. Nu dat was niet zo: down: 40-100b/sec up: 10-35kb/sec Ik heb dan teruggebeld en ze zeiden dat het niet aan belgacom ligt omdat alles er daar perfect uitziet. Vandaag kijk ik weer en heb dezelfde snelheden, ik reboot mn modem voila weer een ander paswoord en username moeten invoeren want anders ging het weer niet. Nu heb ik ng tragere snelheden wat ik normaal nooit heb... Heeft iemand een oplossing, het ligt niet aan mn bekabeling en zeker niet aan mn netwerkkaart (pc is nieuw), aan modem ook nie.

Anoniem
BelgiumTJ

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord