Vraag & Antwoord

Aanleg, installatie, instellingen

KPN emailadres aanmaken

Anoniem
oghkru
2 antwoorden
  • Ik wil graag zelf een emailadres aanmaken bij KPN, nu heb ik een emailadres
    gekregen met 5 karakters (cjbw8047).
    Daar wil ik via "mijn KPN" een eigen emailadres van maken, dit lukte niet dus heb ik er een alias aan gekoppeld. Nu begrijp ik dat m'n mail plotseling ergens anders binnenkomt (heb mijn email gecheckt qua naam en moest er een cijfer achter zetten omdat die al in gebruik was).
    Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om het probleem te verhelpen, ik vind dat "mijn kpn" gebeuren op dit vlak heel onduidelijk/
  • Als je zeker weet dat de mail bij een ander binnenkomt is er waarschijnlijk een fout gemaakt in de database bij KPN. Iemand anders heeft wellicht (gelijktijdig) dezelfde alias aangemaakt of deze alias bestond al, maar was nog niet ge-update in de KPN database.
    De enige manier om te controleren of de mail echt altijd ergens anders binnenkomt is om je mailadres te forwarden naar een jouw bekend ander mailadres (dit is in te stellen via MijnKPN). Als je dan een mail stuurt naar jouw alias en deze komt niet aan op je forward adres, dan zit het echt fout bij KPN…..
    Dan zit er niets anders op dan je alias te wissen (via je eigen account) en een nieuwe alias aan te maken :cry:
    (Of je moet nog een poging wagen om via de servicedesk (mail) uit te laten zoeken hoe het kan dat er twee dezelfde aliassen in gebruik zijn…)

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord