Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Aanleg, installatie, instellingen

Netgear router maakt geen internetverbinding

Anoniem
gjsevink
3 antwoorden
  • Ik heb (tweedehands) een Netgear N150 router gekocht, die geen verbinding wil maken met internet. Als ik alles volgens de regels doe, blijft het internetverbindingslampje oranje branden ipv groen. Als ik probeer via Internet Explorer contact te maken met de router (www.routerlogin.net) geeft hij niet thuis.
    Ik heb nu een Sweex router en daarin moet ik expliciet aangeven dat ik internet van @Home heb (nu Ziggo), maar zolang ik geen contact kan maken met de Netgear router, gaat dat natuurlijk niet.
    Zou hij gewoon stuk zijn?
  • Nog even aanvullende info: als ik de automatische installatieprocedure volg, dan maakt de router wel verbinding met mijn pc, maar hij kan het modem niet vinden.
  • Belangrijk is dat als je van router wisseld of PC, je het ziggo modem even (5 sec) van stroom afhaalt en er weer op zet, voordat je het nieuwe apparaat (router) aansluit op het modem. Op deze wijze wordt het MAC adres in het modem, geflushed

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.