Vraag & Antwoord

Aanleg, installatie, instellingen

Web n Walk stick van T-Mobile

Anoniem
mshrak
1 antwoord
  • Heb sinds gisteren ochtend de Web n Walk Internet stick van T-Mobile geleverd gekregen ( in Prepaid vorm ) met 2,50 euro tegoed.
    Ik heb echter netjes de 3 stappen installatie instructies gevolg wat eigenlijk overeen komt met een plug and play installatie.
    Software geinstalleerd en vervolgens de Web n Walk manager gestart om de verbinding met Internet tot stand te krijgen.
    Niet dus.
    Ik ontvang de ene keer wel signaal en de andere keer niet.
    Dus onder opties maar even voor de GPRS optie gekozen die geeft op dit moment het sterkste signaal.
    Wanneer ik echter op het icoontje verbinden klik krijg ik een schermpje met daarin de melding dat "de verbinding is beeindigd" en dat terwijl er nog geen verbinding tot stand was gebracht.
    Goed ik start opnieuw op, want dat werdt gevraagd na het installeren van de software en wat nu?
    Na het starten van de de Web n Walk manager krijg ik de fout melding dat de stick/hardware niet beschikbaar is of niet gevonden kan worden. :?
    Ik dus maar weer het programma gestart "find device". en ja hij vind een mass storage device maar niet de 3G modem/stick.
    Kortom via apparaat beheer de drivers weer opnieuw getracht te installeren maar ik krijg de melding dat de stuurprogramma`s voor de desbetreffende hardware niet in het geheugen kan worden geladen.
    Uiteindelijk lukt het na vele malen opnieuw proberen.
    En ja ik zie links onderin een icoontje in de Web n Walk manager dat hij signaal oppakt.
    UMTS signaal 97%.
    Dus volgens de instructies op het icoontje klikken "verbinden" en ja hoor weer de zelfde melding dat de verbinding is beeidigd.
    Kortom ik krijg deze zogenaamde mobiel internet stick niet goed geconfigureert op mijn Waindows Vista Home Premium Laptop.

    Iemand enig idee wat ik verkeerd doe of dat ik bepaalde instellingen moet aanpassen om toch deze mobiele T-Mobile stick verbinding te laten maken met het internet.
    En Ja er staat voldoende tegoed op en de SIM kaart is actief.
    Hij wordt ook gewoon herkend in mijn hardware/apparaat beheer en daar staat dat het apparraat correct is aangesloten.
    Ik heb de nieuwste software voor deze stick al geinstalleerd maar verder geen succes.

    Alle advies en hulp van de kenners is uiteraard welkom, want ik deze vorm van mobiel internet hard nodig i.v.m. mijn werk.
    Alvast bedankt.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.