Vraag & Antwoord

Aanleg, installatie, instellingen

Probleem met netwerk

Anoniem
Spaceboy
4 antwoorden
  • Hallo,

    Het netwerk doet het niet goed meer nadat ik op vakantie ben geweest en de modem uitgezet heb.

    Ik kan als ik de LAN verbinding uit en aan gezet heb kan ik heel even achter internet, maar na 3 pagina's te hebben bekeken doet het netwerk het niet meer. Ik heb de avond daarop wel goed internet gehad. Maar na 2 uur klapte het internet er weer uit.

    Ik heb al de modem aan en uit gezet. Ik heb de LAN verbinding uit gezet. (ik heb het ook bij apparaatbeheer uitgeschakeld en daarna weer ingeschakeld.)

    Ik heb alles in 1 van Ziggo.

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen?

    Groeten

    CGO181991
  • Wat doet er nou niet goed, je netwerk of je internetverbinding?

    Wat is precies de configuratie van je netwerk? Dus zit er een router tussen of zit je pc direct op de modem, iets meer info graag?

    Op welke momenten heb je hier last van?(tijdstip)
  • Mijn internetverbinding doet het niet goed.

    Mijn computer zit direct aangesloten op mijn modem.

    Ik heb al de netwerkkabel ook al vervangen maar daar lag het ook niet aan.
    Ik heb Ziggo al gebeld en die vertelde me dat de modem gewoon goed werkt. Het rare is dat als ik een andere pc aansluit op dit modem, dit wel goed werkt. Ik heb het idee dat op een of andere manier mijn pc de oorzaak is.
  • je hebt de lanverbinding uitgeschakeld en weer ingeschakeld.
    wat wenselijk is: ga start-configuratiescherm-(systeem-hardware)-apparaatbeheer, klik netwerkadapters open en rechtsklik op de adapter die je wilt gebruiken. kies: installatie ongedaan maken.
    herstart daarna de pc. windows zal nu opnieuw de adapter installeren.
    grote kans dat het nu wel werkt.
    anders dit nog proberen: zet pc uit en maak modem een minuutje stroomloos.
    zet nu eerst modem aan en laat hem helemaal opstarten. pas dan zet je de pc aan.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.