Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Aanleg, installatie, instellingen

problemen met draadloos netwerk

Anoniem
Tirm
1 antwoord
  • Hallo allemaal, ik heb een Netgear draadloze router die prima heeft gewerkt op de experiabox van kpn.
    Vorige week zijn wij over gegaan op Ziggo alles in 1 en heb de Netgear aangesloten op het modem van Ziggo. Eerst werkte het niet, heb toen de router helemaal gereset. 2computers draaien er nu prima op.
    Nu lijkt het erop alsof er maar 2 apparaten aangemeld kunnen zijn op het draadloze netwerk. Eerst konden alle draadloze apparaten gebruik maken van de wlan, maar nu hebben de andere laptop, de Ipad en mijn mobiele telefoon geen toegang tot internet, hoewel de status als verbonden wordt aangegeven.
    De router is beveiligd met een password, en dat password is door alle andere apparaten ook ingegeven ter identificatie. Het standaard antwoord wanneer je met de andere apparaten probeert te internetten is geen contact met server of no response van gate way.
    Wie weet hier raad mee? Dit is erg onhandig.
    Heb Netgear gebeld, de garantie is een week verstreken en ze willen me niet meer helpen….:fury:
    Alvast dank!!groeten Ceejee

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.