Vraag & Antwoord

Aanleg, installatie, instellingen

Na opnieuw opstarten instelling van Outlook weg

Anoniem
j.filarski
4 antwoorden
  • Hallo allemaal

    Ik heb MS Office 2010 NL Prof. Plus al meer dan 10x geinstalleerd.

    Telkens kom ik de fout tegen dat als ik opnieuw opstart de instellingen van Office en van [b:823bc1903b]Outlook [/b:823bc1903b] in het bijzonder, verhelpen kan.

    Mvg
    Jan Filarski :oops:
  • heb je die installaties over elkaar heen gedaan?
    volg eens de aanwijzingen: http://support.microsoft.com/kb/290301
    herstart daarna de pc, laat ccleaner het register opschonen, herstart opnieuw en dan pas office opnieuw eropzetten.
  • heb jij toevallig een nieuwe pc waar al een probeerversie van Office opstond? dan moet je die nl eerst verwijderen voordat je er een gekochte versie op kunt zetten
  • Het opschonen van het register met behulp van een 3rd-party software programma raden wij af. Indien de door derkdejong aangedragen Microsoft FIX het probleem niet verhelpt verwijder dan onderstaande registersleutels met regedit.

    32-bits versies van Microsoft Windows

    •HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\14.0
    •HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office\14.0
    •HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office\Delivery\SourceEngine\Downloads\*0FF1CE}-*
    •HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\*0FF1CE*
    •HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\Upgrade Codes\*F01FEC
    •HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Products\*F01FEC
    •HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\ose
    •HKEY_CLASSES_ROOT\Installer\Features\*F01FEC
    •HKEY_CLASSES_ROOT\Installer\Products\*F01FEC
    •HKEY_CLASSES_ROOT\Installer\UpgradeCodes\*F01FEC
    •HKEY_CLASSES_ROOT\Installer\Win32Assemblies\*Office14*
    •HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

    64-bits versies van Microsoft Windows

    •HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\14.0
    •HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Office\14.0
    •HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Office\Delivery\SourceEngine\Downloads\*0FF1CE}-*
    •HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\*0FF1CE*
    •HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UpgradeCodes\*F01FEC
    •HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Products\*F01FEC
    •HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\ose
    •HKEY_CLASSES_ROOT\Installer\Features\*F01FEC
    •HKEY_CLASSES_ROOT\Installer\Products\*F01FEC
    •HKEY_CLASSES_ROOT\Installer\UpgradeCodes\*F01FEC
    •HKEY_CLASSES_ROOT\Installer\Win32Asemblies\*Office14*
    •HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

    Lost dit het probleem niet op maak dan een nieuwe gebruiker aan en controleer of het probleem bij deze gebruiker ook actief is.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.