Vraag & Antwoord

Aanleg, installatie, instellingen

Voipbuster op Arcadyan VGV7519

Anoniem
None
4 antwoorden
  • Nieuw modem ontvangen, alles werkte meteen out of the box, behalve voipbuster.
    Ik heb dezelfde instellingen gebruikt als bij mijn oude Zyxel 2602HW en dat heeft jaren gewerkt.
    Volgens de voipbuster site moet ik die outbond optie niet invullen, niet en wel gedaan maakt niet uit.
    Als ik de telefoon opneem krijg ik wel de kiestoon maar geen verbinding. Als ik me zelf op dat nummer bel met mijn mobiel krijg ik een stem dat ik niet ingelogd ben, wat uiteraard klopt want de verbinding is er nog niet.
    De status in het modem blijft al uren hangen op In progress…
    Ik heb al een aantal keren gereboot.

    Zijn er ervaringen wat er nog meer ingevuld moet worden behalve:

    Activated
    Phone Number 12345678
    Display Name 12345678 ook accountnaam geprobeerd
    Password *********
    Password Confirm ******
    Realm (Domain) leeg gelaten
    Use Auth ID vinkje en niet getest
    Auth ID leeg en met inlognaam getest
    Listen Port 5060
    Listen VC VC1
    Proxy Server sip.voipbuster.com
    Proxy Port 5060
    Registrar Server sip.voipbuster.com
    Registrar Port 5060

    Google leverde nog niks op…
  • Realm had ik bij de andere router niet… toch maar eens achter aan gezocht…
    sip.voipbuster.com

    En dat werkt… mag op slot….
    :D

    PS ter archivering dit werkt:


    Activated
    Phone Number 012345678
    Display Name accountnaam
    Password *********
    Password Confirm ******
    Realm (Domain) sip.voipbuster.com
    Use Auth ID vinkje zetten!
    Auth ID accountnaam
    Listen Port 5060
    Listen VC VC1
    Proxy Server sip.voipbuster.com
    Proxy Port 5060
    Registrar Server sip.voipbuster.com
    Registrar Port 5060


    Status pagina:
    Account Status URI
    012345678 Registered (VC1, 21.06.2013-22:42:43) 012345678@sip.voipbuster.com
  • Ook port forwarding werkt uit stekend….. (het is een Telfort modem).

    Maar wat niet werkt meer is op mijn Nokia E72 mijn teletekst app.
    Ik wist altijd al dat bij sommige routers dat niet werkte… oa in de Breng bussen, maar op mijn werk weer wel en bij thuis bij het Zyxel 2601HW modem ook.
    Blijkbaar blokkeert dit modem de app en gezien het bij anderen ik soms ook het niet kan gebruiken was het geen verrassing.
    Ik heb lopen zoeken naar welke poort het zou zijn via Google, maar niet wijzer geworden.
    Iemand een idee welke poort het is?

    PS: het is super handig die app, je hoeft de tv of pc niet aan te zetten, even snel kijken.

    Ik heb dus geen mobiel internet op mijn mobiel, dit is allemaal via wifi.. en ja.. de rest werkt wel…
  • Standaard wachtwoord v/d wifi aangepast en nu werkt de txt app wel…. en dat terwijl ik met de e72 wel kon internetten…. lijkt dus ergens op een bug en heeft niks met een poort of zo te maken.
    Ook dat is opgelost.

    PS: iedereen kon er met zijn laptop draadloos op, behalve mijn zoon met zijn powerbook…. die kan er nu ook op..
    Het moet niet gekker worden, verder is er niks veranderd…

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.