Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Aanleg, installatie, instellingen

Netwerkprinter problemen

GrittyKitty
5 antwoorden
  • Ik hen een aantal HP netwerkprinters met jetdirect kaartjes erin, als ik van een bepaald werkstation ga printen krijg ik een spooler32 error en moet ik de pc opnieuw opstarten om weer te kunnen printen.
    Heeft iemand een idee, ik heb alle nieuwe drivers geprobeerd voor de printer en voor de jetdirect etc. etc.
    Alvast bedankt.
  • Dan zitten er waarschijnlijk restopdrachten in je spooler…. als ik het goed heb c:windowsspoolen daar even kijken of er rommel instaat….
  • Je moet ook ff kijken in de printerinstellingen naar de optie om direct naar de printer te printen. Dan wordt de spooler namelijk niet gebruikt. Het nadeel hiervan is dat het printen wel wat langzamer gaat en dat je de applicatie van waaruit je print niet afgesloten kan worden, voordat de printopdracht geheel door de printer ontvangen is. Maar de meeste printers van tegenwoordig hebben wat geheugen in zich, dus kunnen ze makkelijk een paar opdrachten vasthouden.
  • denk niet dat dit het is want hij heeft het op meerder stationen. zijn er nog meer oplossingen?
  • oke bedankt zal even kijken of dit werkt!

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.