Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Aanleg, installatie, instellingen

Firmware Updaten lukt niet

Anoniem
TWDman
5 antwoorden
  • Hallo allemaal! Als ik de firmware van mijn SiteCom DC 200 wil updaten doet ie dat niet. Ik heb van Sitecom.com de installer gehaald en de 3 updates. Ik heb mijn WinXP en Win 98SE pc's via UTP in mijn SiteCom HUB geprikt en me hub in me router en me router in me kabelmodem. Moet dit wel zo? of moet ik misschien voor zo'n update me pc tijdelijk rechtstreeks aan me router vast maken, dus PC=>Router=>Kabelmodem????

    alvast bedankt!
  • Op de site van Sitecom vind je ook een gebruiksaanwijzing hoe de firmware te upgraden. Bij mijn router (202) moet na de software upgrade (via de setup) een reset plaatsvinden. Die reset moet op een bepaalde manier plaatsvinden. Lukt het de eerste keer niet, probeer de reset dan nog een keer.
  • Ik heb in de FAQ van de DC 202 gekeken (in FAQ van de DC 200 staat namelijk niets over Firmware updates) en daar stond dat je het webbased kon doen en zoals ik het deed met de Upgrade Utility (want de dc 200 ondersteund geen webbased update). Dit doe hij dus niet. Als ik de upgrade (een .bin bestand) wil sturen krijg ik na verloop van tijd de volgende melding:

    [quote:93fb966f34]Upgrade Process Fail Please Check:
    1. Print Server Power Connection or
    2. Ethernet Cable
    Upgrade not completed, please retry[/quote:93fb966f34]

    De ethernetkabels zitten allemaal goed aangesloten, en ik heb geen "print server" en alles zit onder stroom, dus wie kan me verder helpen?
  • Helaas kan ik je niet verder helpen. Ik kan je wel nog als tip meegeven dat -naar ik zelf heb ervaren- bij Sitecom gestelde vragen vrij snel en adequaat beantwoord worden.
  • eh… nog een opmerking: je gebruikt toch wel de goede kabels? Dus in jouw geval géén crosslink (of cross-over)kabels, maar gewone standaard ethernetkabel (UTP, cat.5).

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.