Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Aanleg, installatie, instellingen

Probleem met Sitecom xDSL/Cable Broadband Router Pro

Anoniem
Maribex
7 antwoorden
  • Ik heb een Sitecom xDSL/Cable Broadband Router Pro. Als ik op de 4de poort een computer aan sluit gaat de ledjes zeg maar knipperen, maar heb geen verbinding. Het zou kunnen dat ik hem op Uplink heb staan maar als ik hem in de Uplink stop krijg ik helemaal GEEN signaal.

    Weet iemand een oplossing van dit probleem?
  • Als je hem op uplink hebt staan, dan heb je een cross-kabel nodig ipv een straight.
  • Ja dat snap ik maar kan iemand uit leggen hoe ik hem van uplink af kan halen?
  • Op mijn Sitecom D-202 zit daarvoor een knopje.
  • Ik heb een DC-201 helaas :(
  • Hen je al op de site van Sitecom een manual gedownload? En als je het daar niet mee red, stel de vraag eens aan Sitecom zelf. Mijn ervaring is dat ze snel en adequaat antwoorden!
  • Dat heb ik idd gedaan maar nog niks terug gehad :( :evil:

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.