Populaire dossiers

Afvallen

Open dit dossier

Slimme buitenverlichting

Open dit dossier

Laadpaal thuis

Open dit dossier

Slaapwijzer

Open dit dossier

Grote schoonmaak

Open dit dossier

AI

Open dit dossier

Bekijk een overzicht van alle dossiers

Snel de koffiemachine vinden die bij jou past? Gebruik onze koffiewijzer!

Beantwoord enkele korte vragen en deze slimme productkiezer geeft jou een persoonlijk advies.

Ga naar de koffiewijzer

Nieuwste artikelen

Geen uitstoot, wel veel rook: Hyundais IONIQ 5 N is een burnout-machine

Elektrisch rijden

Geen uitstoot, wel veel rook: Hyundais IONIQ 5 N is een burnout-machine

De nieuwe Hyundai IONIQ 5 N zet de volgende stap in elektrische sportprestaties. Met 650 pk, 0-100 km/u in slechts 3,4 seconden en geavanceerde functies zoals een Drift Optimizer belooft deze opgefokte EV een sensationele rijervaring te bieden. Onze Irwin voelde 'm vast aan de tand.

Review OnePlus 12 – Blijft cool, maar loopt ook achter

Smartphone

Review OnePlus 12 – Blijft cool, maar loopt ook achter

De OnePlus 12 is een smartphone die zich om veel redenen laat aanbevelen. Tegelijkertijd zijn er ook een hoop mitsen en maren waar je rekening mee moet houden. Wellicht te veel, als je kijkt naar de aanschafprijs van minimaal 949 euro...

TikTok wordt in Amerika mogelijk geblokkeerd – dit is waarom

Software

TikTok wordt in Amerika mogelijk geblokkeerd – dit is waarom

TikTok is een van de meest toonaangevende socialmediaplatforms van het moment, en toch is de toekomst van de app wellicht onzekerder dan ooit. Er is namelijk een reële kans dat de app in Amerika verboden wordt. Dat zal ongetwijfeld ook gevolgen hebben voor Europese TikTok-gebruikers. In dit artikel leggen we uit wat er precies aan de hand is en wat wij daar mogelijk van gaan merken.

Pieterpad per fiets: van het hoge noorden naar het diepe zuiden

Elektrische fiets

Pieterpad per fiets: van het hoge noorden naar het diepe zuiden

Waarschijnlijk heb je weleens van het Pieterpad gehoord: het is de bekendste wandelroute van Nederland. Maar ook voor fietsers is de route echt een aanrader. Als fietser volg je niet precies het wandeltraject (omdat je niet overal met de fiets mag rijden), maar de fietsroute voert wel door dezelfde streken en landschappen van Oost-Nederland. Tijd voor een kennismaking!

Kieskeurig
Kieskeurig logo

Vergelijk producten, prijzen en shops

Bezoek Kieskeurig.nl

Review.nl
Kieskeurig logo

Test gratis de nieuwste producten en geef je mening!

Bezoek Review.nl