Populaire dossiers

Airfryers

Open dit dossier

Stofzuigers

Open dit dossier

Laadpaal thuis

Open dit dossier

Slaapwijzer

Open dit dossier

Robotstofzuigers

Open dit dossier

Afvallen

Open dit dossier

Bekijk een overzicht van alle dossiers

Snel de koffiemachine vinden die bij jou past? Gebruik onze koffiewijzer!

Beantwoord enkele korte vragen en deze slimme productkiezer geeft jou een persoonlijk advies.

Ga naar de koffiewijzer

Nieuwste artikelen

Geen wasdroger? Met deze 6 tips worden je handdoeken toch superzacht!

Wasdroger

Geen wasdroger? Met deze 6 tips worden je handdoeken toch superzacht!

Geef toe, er zijn maar weinig dingen lekkerder dan een superzachte handdoek na het douchen. Handdoeken uit de wasdroger zijn altijd lekker fluffy, maar heb je geen wasdroger, dan kunnen ze soms aanvoelen als schuurpapier. Maar dat hóéft niet: dankzij deze zes tips voor zachte handdoeken.

Waar voor je geld: 5 weerbestendige bewakingscamera’s van max 100 euro

Beveiligingscamera

Waar voor je geld: 5 weerbestendige bewakingscamera’s van max 100 euro

Bij ID.nl zijn we dol op kwaliteitsproducten waar je niet de hoofdprijs voor betaalt. Een paar keer per week speuren we binnen een bepaald thema naar zulke deals. Op zoek naar een goede weerbestendige beveiligingscamera om jouw tuin of oprit te bewaken? Vandaag hebben we vijf interessante modellen voor je gespot.

Zo krijg je een beter bluetooth-bereik voor Home Assistant

Software

Zo krijg je een beter bluetooth-bereik voor Home Assistant

Bluetooth-signalen hebben vaak een beperkt bereik. Dit kun je verbeteren door met ESPHome een zogenoemde bluetooth-proxy te maken van een ESP32-module. Door enkele van deze microcontrollerbordjes strategisch in je huis te plaatsen, vangen ze van alle kanten bluetooth-signalen op en sturen die door naar Home Assistant. Wij leggen uit hoe je dit doet.

Review Polar Grit X2 Pro – Vooral de looks van een winnaar

Smartwatch

Review Polar Grit X2 Pro – Vooral de looks van een winnaar

De Grit X2 Pro is de nieuwe multisport smartwatch van Polar. Het horloge is identiek aan het top-sportmodel de Vantage V3, maar dan in een extra fraaie verpakking en zonder de fouten die wij daarin ontdekten. De premium-prijs die Polar ervoor vraagt is te hoog.

Kieskeurig
Kieskeurig logo

Vergelijk producten, prijzen en shops

Bezoek Kieskeurig.nl

Review.nl
Kieskeurig logo

Test gratis de nieuwste producten en geef je mening!

Bezoek Review.nl