Vraag & Antwoord

Aanleg, installatie, instellingen

problemen met HP netwerkprinter

Anoniem
theeck
1 antwoord
  • :( HP support? Geen support dus. Als het moeilijk wordt dan doen ze de zaak af met: het ligt aan uw netwerk. Waar het aan ligt weten wij niet. Wij geven geen ondersteuning op netwerken.
    Dit nav een error, hp com device objects error, nadat hp007dj.exe is opgestart vanuit de startup folder (wXPhome SP1). Door dit programma te verwijderen onstaat de error niet meer, maar kijkt mij compu niet meer of er andere gebruikers naar mijn all-in-one printen, en wordt de inkt hoeveelheid niet meer doorgegeven. De Officejet d155xi, is een speciale netwerk versie, met jet direct m200 printserver. Daarnaast reageert de All in One vreselijk traag en is scannen vanaf een Mac een ramp. Kortom een slecht product om in een netwerkomgeving te gebruiken. En een zeer slechte beurt van HP, die wel een netwerk product verkoopt, maar vervolgens geen ondersteuning levert. Is dit probleem bij meerdere gebruikers bekend ?

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord