Vraag & Antwoord

Anders (netwerken)

Outlook agenda publiceren op intern netwerk

Anoniem
MyroX
1 antwoord
  • Ik ben er niet helemaal zeker van of ik hier in de goede afdeling van het forum zit maar ik heb de volgende vraag:
    Ik wil mijn agenda uit Office Outlook op het interne netwerk zetten. Volgens de help pagina's moet ik daarcoor de agenda als webpagina opslaan. Als ik dat probeer krijg ik een waarschuwing :
    Als u uw agenda wilt opslaan als een webpagina, moet u eerst de wizard Publiceren op het web installeren. U installeert dit onderdeel als volgt: dubbelklik in het Configuratiescherm op het pictogram Software, selecteer Microsoft Internet Explorer, klik op de knop Toevoegen/verwijderen en voeg de wizard Publiceren op het web toe. U kunt de wizard ook downloaden vanaf de Microsoft-website Windows Update.
    In he tconfiguratiescherm van windows-xp komt echter helemaal geen Internet Explorer voor. Ook bij windows-update kan ik geen verwijzing naar de wizard publiceren op het internet vinden.
    Heeft iemand een oplossing?
    Ik heg windows-xp home, office 2000 pro en Apache als interne webserver.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.