Vraag & Antwoord

Anders (netwerken)

Lanverbinding @home modem / router vraagje?

Anoniem
Roel_16
1 antwoord
  • Goede middag,

    Even mijn verhaaltje in het kort vertellen. Ik kon enkele dagen niet op internet komen, hiervoor heb ik de helpdesk van @home gebeld en die hebben vandaag blijkbaar wat in de kast gemaakt die op de hoek van de straat staat.

    Ik zag het modem weer knipperen, en het blijkt het nu weer te doen. Voor hoelang weet ik niet, maar hoop dat het probleem is verholpen.
    Enfin, ik zag vanmiddag de lampjes knipperen en ik wil de pc opstarten om te kijken of internet het doet en hij ging niet.

    Ik kreeg op de computer de melding dat de netwerkkabels niet goed aangesloten worden, en er iets was met de lanverbinding.
    Ik heb toen de kabels die van de modem naar de router (sitecom, 4 gaats) in een ander plugin gestoken omdat ik er nog 1 vrij had. En nu gaat internet opeens weer.

    Wie kan me vertellen wat het probleem nu is?
    En of mijn router kapot is?

    Groetjes!

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord