Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (netwerken)

oUTLOOK IN nETWERK

None
4 antwoorden
  • Hallo Allemaal

    Op mijn werk wordt vaak van plaats verwisseld (achter de computers)
    Natuurlijk is de ene email [b:3c3d0dff64]gevoeliger[/b:3c3d0dff64] dan de andere. Nu blijkt (bij ons) dat als er email wordt opgehaald door ingelogd persoon A hij ook de email te zien krijgt van [b:3c3d0dff64]niet ingelogd[/b:3c3d0dff64] persoon B.

    Hoe is dit te voorkomen?

    Mvg
    Jan Filarski
  • Hmm, wat voor soort netwerk/computer is het? In principe moet iedereen een eigen login hebben (met wachtwoord). Is het gewoon een algemeen te gebruiken PC, en/of zit er een domein server in het netwerk?
    Wanneer een eigen login niet mogelijk is dan kun je Outlook eigenlijk niet gebruiken tenzij je ervoor kiest je wachtwoord niet te bewaren. Voor algemeen gebruik is het dan prettiger om nooit e-mail op te halen wanneer geklikt wordt op Verzenden/ontvangen. Dan moet je bijvoorbeeld bij Verzenden/Ontvangen expliciet je eigen e-mail adres opgeven. Het lijk me niet echt praktisch omdat je de uiteindelijk een e-mail misschien ook bewaart moet worden. Waar sla je die op als niet iedereen die zou mogen lezen. Dat betekent dat bijvoorbeeld webmail gebruiken zodat je je eigen wachtwoord kan intikken al beveiliging.
  • Hallo

    Het is een Win2000 netwerk met een Domain-Server. Dus iedereen kan inloggen met z'n eigen naam.
    Maar wat blijkt als A inlogd dan heeft hij ook de beschikking over al de andere accounts die op dat systeem zijn losgelaten, dus ook de Accounts van client B, m.a.w. alle accounts worden binnen gehaald.

    [b:1fde9cda3f]Zou het helpen om alle accounts op dat systeem weg te halen. Dan opnieuw opstarten, zodat de Profiles bijgewerkt worden. En dan weer per persoon de specifieke accounts te importeren? [/b:1fde9cda3f]

    Mvg
    Jan Filarski
  • Er is een kleine kans dat de instellingen voor de mail server gewoon niet goed staan. Misschien zelfs in combinatie met de gebruikers instellingen. Ik zou maar eerst eens nagaan hoe een en ander in elkaar zit.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.