Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (netwerken)

XS4ALL. Vrijwel geen verbinding en geen goede oplossing

tomvdlee
1 antwoord
  • hallo,

    Wij hebben internet van XS4ALL. Dit was de enige die volgens hunzelf bij ons 8 mbps snelheid kon leveren. Eenmaal dit pakket besteld en aangesloten (dit was in november 2008) blijkt dat de verbinding ieder half uur uitvalt. Na telefonisch contact te hebben opgenomen werd er een conclusie getrokken dat we een zogenaamde klapperlijn hebben. Dit zou worden verholpen door de snelheid te downgraden. Dit is nooit gebeurd en na nogmaals telefonisch contact kregen we te horen dat KPN een storing heeft.

    Inmiddels is het februari en we zitten nog in de problemen. Van die standaard oplossingen (zoals de firmware van het modem vernieuwen) hebben we allemaal al gehad en gedaan. Echter helpt het allemaal niks en krijgen we geen serieuze oplossing aangeboden. Enige research naar de oorzaak wordt ook niet gedaan.

    Inmiddels is het zo ver dat een site bezoeken al vrijwel niet meer mogelijk is en XS4ALL blijft laks. We hebben besloten dat we dit willen stopzetten en naar een ander gaan. Wat zijn onze rechten om het contract eerder stop te zetten of zijn er nog andere mogelijkheden?

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.