Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (netwerken)

Geen uitgaande mail meer met E-tech router (poort 25)

koekeeghan
2 antwoorden
  • Sinds ik een verbinding heb via speedlinq werkt mijn uitgaande mail via outlook niet meer. Poort 25 error nog wat. Volgens de helpdesk van E-tech ligt het nietr aan de router omdat ie de meeste poorten open heeft gezet. Maar voordat ik dat ding had deed alles het prima. Nu ineens doet outlook het niet meer goed, dan ligt het toc aan die router zou je zeggen?
    Wat moet ik doen. Bellen met e-tech is nogel duur (€0.45p.m via mobiel) dus ik weet t niet meer.
  • Wat is je Provider ?
    Kabel/analoog/adsl/sateliet

    Kun je niet even testen zonder de router ?

    Firewall ? In de weg ?

    Peter

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.