Vraag & Antwoord

Offtopic Forum

Castle-e

Anoniem
teacher
15 antwoorden
  • Heeft er iemand ervaring met castle-e? www.castle-e.nl
    Daar kun je je telefoon abonnement verlengen met de leuke cadeau's :D
    Althans.. dat is de bedoeling.. Bij mijn verlenging van m'n hi50 kreeg ik een WII, PSP en een telefoon! de WII heb ik inmiddels na bijna 4 weken binnen. En de PSP met telefoon zouden gratis nagestuurd worden. vrijdag kwam de paketbezorger dat inderdaad brengen.. maar of ik wel ff 18 euro wilde lappen :evil: Niks gratis dus! Ik heb dat paketje niet geaccepteerd als zo danig. En een boze mail gestuurd naar castle-e. Met de vraag hoe ze dit zo snel mogelijk gaan oplossen? tot op heden niets gehoord! Da's dus ook de laatste keer dat ik daar mijn telefoon abonnement verleng :evil:
  • Jij houd wel van uitdagingenxD :P
  • Ja best wel :) Maar dit heb ik zwart op wit staan. En het resterende paketje is al aan de deur geweest… (samen met de postbode) maar ik heb het gepost omdat ik mij afvraag of er wellicht meer mensen ervaring hebben met dit bedrijf…
  • Inmiddels heb ik de telefoon ontvangen… Maar wederom is dit niet goed. Het is de verkeerde telefoon en de PSP zit er ook niet bij! :evil: Gaat lekker zo… Wellicht is dit iets voor kassa! vooralsnog raad ik iedereen af om via Castle-e zijn telefoon abonnement te verlengen…

    Wellicht dat ik eerst dit even had moeten lezen: http://tweakers.net/shopreview/6698/castle-electronics.html
  • Dus je hebt jezelf een PSP door je neus geboord omdat je geen 18 euro wilde betalen en dat naderhand terugvragen? :P goed bezig, heel principieel ;)
  • Nee, ik denk niet dat die psp er vorrige week bij zat. het is namelijk het zelfde paketje. En die 18 euro terug krijgen? haha, daarom heb ik het niet gedaan. Want dat had me zeker 3 jaar gekost geloof ik. Ik heb nu alles zwart op wit dat ik nog een psp ontvang. Maar probeer maar eens die 18 euro terug te krijgen….
  • Beste Edward,

    Ik werk zelf bij Castle ( www.castle-e.nl) en zo te lezen zijn die € 18,- gewoon de verzendkosten onder rembours.
    De aanbieding van de telefoon de Wii en PSP waren wellicht gratis alleen we rekenen altijd verzendkosten bij een GSM + product.

    Mocht er onverhoopt toch een bedrag onterrecht betaald worden storten wij dit over het algemeen binnen 2 werkdagen retour.

    Qua verzendtermijn kan ik me bijna niet voorstellen dat het 4 weken duurde (nadat we je contract ontvingen) alvorens je het eerste product thuis ontving.
    We leveren over het algemeen binnen 2 weken.

    Uiteraard worden ook bij ons fouten gemaakt alleen ik ga ervanuit dat alles goed is opgelost. We leveren altijd wat besteld wordt.

    Ik ga er vanuit dat het inmiddels allang is opgelost alleen ik kon me niet helemaal vinden in het beeld wat over ons ontstond vandaar dat ik na zo lange tijd toch even reageer.

    We zijn lid van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie dus duidelijk een teken van veilig online shoppen!
  • Misschien de factuur- & orderbevestiging op dat punt wat duidelijker maken ?
    Ik merk bij veel (on-line) winkels dat je goed moet zoeken naar de daadwerkelijke verzendkosten.
    In dit geval is er geen enkele melding in de FAQ.
    Best wel een gebrek zou ik zeggen …

    (tja … en 'thuiswinkel'-logo is leuk, maar de service daadwerkelijk leveren is natuurlijk veel beter ;))
  • De verzendkosten zijn helaas verschillend door de vele producten die we leveren. ( hierdoor staat het niet bij de FAQ )

    Als je op bestellen drukt staan de kosten overzichtelijk vermeldt, tevens nogmaals bij het bevestigen van de bestelling en je ontvangt na de bestelling een e-mail met een totaal overzicht van de kosten.

    Bij een GSM contract ontvang je tevens een e-mail met het contract waarbij in de HTML bijlage alles vermeldt staat zoals kosten per maand, aantal belminuten, kosten aan eenmalige bijbetaling en verzendmethode en kosten.

    Ook heeft onze helpdesk een lokaal nummer, zijn we bereikbaar per chat en reageren we snel op onze e-mail.

    Snap dus ook niet dat er bij deze meneer onduidelijkheid was omdat de vragen ook aan onze helpdesk gesteld kunnen worden.
    ( wat zit in het pakket, waarvoor zijn de kosten, etc)

    Weet niet wat er exact gebeurt is omdat ook wij fouten ( kunnen) maken, maar we proberen alles duidelijk, snel en goed af te handelen.
    Soms is de levertermijn wel 2 weken, maar goed deze meneer had ook een Nintendo Wii een PSP en een telefoon besteld dus altijd kans dat er iets lastig leverbaar is.

    Ben trouwens met je eens dat de service bieden ook het beste is maar dat doen we in mijn ogen ook. Thuiswinkel waarborg is wel fijn omdat je als consument er vanuit kan gaan dat het bedrijf zich houdt aan de wet en aan de door de consumentenbond en Thuiswinkel.org opgestelde Algemene Voorwaarden…..
  • Ik had dit topic gestart op: di jun 17, 2008 8:02 pm
    Beetje late reactie zullen we maar zeggen :D tevens zie ik er het nut niet echt van in. Persoonlijk zou ik nooit een topic omhoog kicken wat weinig goeds zegt over mijn onderneming..

    En na een aantal keren telefonisch contact gehad te hebben (toen der tijd)
    werd mij medegedeeld dat het allemaal in orde zou komen. Dat kwam het uiteindelijk ook, maar er werd een paar maanden later toch wederom een rekening gestuurd van 18 euro. Die met de eerste levering reeds betaald waren. Lang voor de telefoon bezorgt werd dus. Tijdens het telefoon gesprek daarover was er zelfs sprake van ongeloof dat deze rekening al betaald zou zijn. En of ik daar even wat bewijzen van wilde sturen :?
    Niet dus! Ik had betaald, als ik dat moet bewijzen zal dat voor een rechter gebeuren. Ik ga geen moeite doen voor iets waarvan ik weet dat het betaald is.
    Kortom, administratie schijnt bij 99% van bedrijven een mega probleem te zijn. Iets wat ik echt niet kan begrijpen.

    Einde discussie.
  • We zijn een transparant bedrijf en geloven in goede service.

    Aangezien we niks te verbergen hebben wou ik graag weten wat er was gebeurt. Ook omdat we steeds bezig zijn om onze dienstverlening te verbeteren. ( ookal betekende het dat dit topic weer bovenaan kwam te staan.)

    Ook over onze administratie hoor ik niet veel klachten en is niet echt een probleem al kan er natuurlijk altijd een keer een betaling niet of niet juist geboekt worden. ( het blijft mensen werk)

    Wou ook geen discussie starten of zo dus in elk geval mijn excuses voor de late reactie en voor fout bij de dienstverlening.
  • [quote:cdb0c22831]Ik had dit topic gestart op: di jun 17, 2008 8:02 pm [/quote:cdb0c22831]
    :lol: had ik niet eens gezien joh.
    Dacht dat het nieuw was omdat het zo hoog in de lijst stond.
    Ik vind het overigens nog steeds vreemd dat de website na al die tijd zo weinig info over verzendkosten meld. Zeker rembourskosten en 'wat te doen bij late/dubbele levering' had wat meer nadruk mogen krijgen op de website.

    [quote:cdb0c22831]
    Kortom, administratie schijnt bij 99% van bedrijven een mega probleem te zijn. Iets wat ik echt niet kan begrijpen.
    [/quote:cdb0c22831]
    Eduard … als je gezien hebt wat ik gezien heb ondertussen bij bedrijven dan vraag je je eerder af waarom het zo vaak goed gaat ;)
    Maar da's een andere discussie.
  • [quote:0e0cca2d80="quasistatistiek"]We zijn een transparant bedrijf en geloven in goede service.

    Aangezien we niks te verbergen hebben wou ik graag weten wat er was gebeurt. Ook omdat we steeds bezig zijn om onze dienstverlening te verbeteren. ( ookal betekende het dat dit topic weer bovenaan kwam te staan.)

    Ook over onze administratie hoor ik niet veel klachten en is niet echt een probleem al kan er natuurlijk altijd een keer een betaling niet of niet juist geboekt worden. ( het blijft mensen werk)

    Wou ook geen discussie starten of zo dus in elk geval mijn excuses voor de late reactie en voor fout bij de dienstverlening.[/quote:0e0cca2d80]

    Ga eens bij Salland Automatisering langs … die administratie is echt ontzettend goed. Misschien kunnen jullie er nog wat van leren.

    Ook ik heb problemen gehad bij Castle-E, en daar ben ik tot op de dag van vandaag absoluut niet te spreken over.
    Hetzelfde wat hierboven vermeld staat: verzendkosten netjes betaald, maar wel een rekening sturen 2mnd (!!) later dat er nog verzendkosten betaald moesten worden. Of ik dit even, mits betaald, wilde bewijzen. Leuk als je contant betaald. Vervolgens, nadat ik dit voor zover ik van Castle-E kon opmaken dat het allemaal geregeld was, krijg je nog eens een maand of wat later een brief van een deurwaarderskantoor. Of je even 98€ wil dokken, waaronder 60€ deurwaarderskosten…

    Nou, ik weet het niet met jullie bedrijf. Ik bestel NOOIT weer bij jullie. Absoluut niet.
  • Wij sturen alleen een factuur wanneer een klant kiest voor rembours verzending en onze verzendafdeling het rembours bedrag vergeet in te vullen in het verzend systeem.

    Dit is mensen werk en kan een keer vergeten worden.

    Helaas zijn er maar weinig mensen die uit zichzelf aangeven dat er nog een bedrag betaalt moest worden en dit vervolgens overmaken.

    Allereerst merkt onze administratie dat een rembours pakket niet door de vervoerder betaald wordt.
    We kijken vervolgens in het software pakket van de vervoerder en kunnen zien dat er niet onder rembours verzonden is.
    Vervolgens nemen we contact op met de vervoerder om te controleren of het pakket inderdaad zonder rembours verzonden is.

    Het pakket is dan 100% zeker , ondanks het feit dat er nog een bedrag verschuldigd is , gratis bij de klant aangeleverd.
    Vervolgens sturen we netjes een factuur en wachten op een reactie van de klant.

    De factuur wordt dan over het algemeen betaalt omdat de klant inderdaad geen rembours bedrag betaalt heeft.

    We hebben trouwens ook al 2 jaar geen mensen naar een deurwaarder / incassobureau gestuurd en 60 euro kosten bij een factuur van 38 euro lijkt me nogal hoog voor een eerste brief van een incasso bureau.

    Ook is 38 euro voor verzendkosten niet mogelijk dat zal dan inc. een klein bedrag zijn voor de producten.

    Op de doos van het pakket zit een sticker van de vervoerder waarop staat of het pakket onder rembours verzonden is en tevens staat het op de lijst van de vervoerder. ( bij de handtekening)

    U geeft aan" nadat ik dit voor zover ik van Castle-E kon opmaken dat het allemaal geregeld was"

    Zover ik van Castle kon opmaken is nogal een vaag begrip.
    Heeft u gebeld met onze helpdesk ( gratis nummer) of een e-mail gestuurd en een melding van ons terug ontvangen?

    Salland automatisering is net zoals wij een gerenommeerd bedrijf uit onze regio, bij ons werken mensen die hier ook stage gelopen hebben.
    Ook Salland gaat wel eens wat fout kan ik u vertellen ( net zoals bij ons) het gaat echter om de oplossing van het probleem.
  • Ik heb echt alleen maar goede ervaringen met Castle Electronics. Ik begrijp dan ook niet dat mensen hier allemaal meehuilen met de wolven in het bos!
    Uiteraard is er weleens iets fout gegegaan maar ze hebben het altijd heel netjes opgelost. Meestal boven mijn verwachting. Ik werk zelf bij een bedrijf waar mensen ook altijd de zaken die ze toegestuurd krijgen via post of mail helemaal niet lezen .
    Jammer te lezen dat ook bij de klanten van Castle E mensen zijn die eerst niet goed lezen en vervolgens het bedrijf verantwoordelijk stellen Jje kan niet zeggen dat ze het beter moeten aangeven. Als je een bestelling doet dan krijg je op de pagina te zien wat het je gaat kosten als je het: wil laten versturen onder rembours, als je het eerst vooruit betaald, en wat het kost als je het op wil halen.
    ik heb een keer iets te veel betaald en dat had ik al weer terug ontvangen voordat ik zelfs maar wist dat ik teveel had betaald. Dus de opmerkingen dat moet je maar weer terug zien te krijgen slaan echt helemaal nergens op. Als dit het programma RADAR was dan kreeg Castle E van mij een zeer warme douche !!!!!!!

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.